SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:12 schreef Rafeiro het volgende:
Mini-ToT zal al snel meer haar hebben dan zijn vader.
Hoe zal sr. daar mee omgaan?
Dit en meer in de volgende aflevering van Jambers volgt Radio49.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:12 schreef Rafeiro het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:12 schreef Rafeiro het volgende:
Joehoe, Mini-ToT? Kom eens bij papa!quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:12 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Joehoe, Mini-ToT? Kom eens bij papa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Dacht dat je aan het draaien sloeg joh.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:25 schreef peaceman het volgende:
Zondagmorgen wordt er ook wel geregeld gedraaid...
quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben in alfabetische volgorde muziek aan het uploaden en heb daarvoor 6 GB tot beschikking.
Inmiddels 1,5 GB verder en alleen a & b gedaan.
uploaden naar???quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben in alfabetische volgorde muziek aan het uploaden en heb daarvoor 6 GB tot beschikking.
Inmiddels 1,5 GB verder en alleen a & b gedaan.
Ja, klopt. Vrolijke dame.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zag ik nou Carooltje in het vorige deel?
Hai Oscar, dat is zeker lang geleden jahquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah ook in dit deel
Oladas lang geleden
Altijdquote:
Ja triest nieuwsquote:
ah oké...quote:
Jaquote:
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja
Maar goed, 82 is een mooie leeftijd...
Nee kloptquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat zekerdat haalt niet iedereen
Ja dat was wel het planquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee klopt
Maar jij komt weer vaker gezellig luisteren?
Las het vanmorgen. Enkele jaren geleden waren de jongens van Gas Monkey garage bij hem om een Trans Am door hem te laten signeren. Toen ging het al niet best met hem.quote:
24/7 house en GOA uitzenden. Met een paar % aan tracks die daarvan afwijken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah oké...
Daar wil je al je muziek opzetten met als doel?
Sorry, ben nieuwsgierig..
Goa hier, goa daar... overalquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
24/7 house en GOA uitzenden. Met een paar % aan tracks die daarvan afwijken.
Klopt. Gave bak was datquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Las het vanmorgen. Enkele jaren geleden waren de jongens van Gas Monkey garage bij hem om een Trans Am door hem te laten signeren. Toen ging het al niet best met hem.
Die auto hebben ze in opdracht gemaakt voor iemand en zag er exact zo uit als in Smokey and the Bandit.
Zonde van Burt, maar hij bereikte evenwel een aardige leeftijd.
ahaquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
24/7 house en GOA uitzenden. Met een paar % aan tracks die daarvan afwijken.
Gezelligquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat was wel het plan![]()
Maar ben op dit moment aan het verhuizen en oude flat leeghalen enzo... dus zal wel worden als alles een beetje op orde is weer
Maar door het vertrek uit mijn oude flat moest ik weer denken aan de fijne tijden die ik hier gehad heb
Ik ga naar Druten, dit weekend nog de laatste dingetjes doen in nieuwe huisje en dan volgend weekend gaan we alles overhuizenquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gezellig
Waar ga je heen verhuizen?
Leuk, succes!!quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga naar Druten, dit weekend nog de laatste dingetjes doen in nieuwe huisje en dan volgend weekend gaan we alles overhuizen
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga naar Druten, dit weekend nog de laatste dingetjes doen in nieuwe huisje en dan volgend weekend gaan we alles overhuizen
Ja wij hebben het de komende jaren ook niet bepaald meer in de planning staan!quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oef, verhuizen, ik doe het noooooit meer. Heb de afgelopen jaren zo ontzettend veel huizen leeggehaald en zelf twee keer verhuisd. Nu zagen we deze week wel een geweldig huis, maar nee
Ja ik roep ook steeds dat ik nooooooiiitttt meer ga verhuizenquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oef, verhuizen, ik doe het noooooit meer. Heb de afgelopen jaren zo ontzettend veel huizen leeggehaald en zelf twee keer verhuisd. Nu zagen we deze week wel een geweldig huis, maar nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |