Wie?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik mis roos94 die was gisteren wel goed voor wat topics in onz
CM zou nog beter zijn maar oh zo slopend.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:41 schreef wollah het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt sos?![]()
10x duurder dan pep en werkt veel korter.
Leg uit
Nooit aan beginnenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
CM zou nog beter zijn maar oh zo slopend.
True. wollah is gewoon wakker. Props naar haar.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SorryAan kapen kan ik niks doen, maar voelt wel beetje als old school nb
maakt niks, ik ben toch al naar bed slapenquote:
Slaapwandelaar gespotquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:45 schreef vosss het volgende:
[..]
maakt niks, ik ben toch al naar bed slapen
Ik vind wel je UI leukquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
True. wollah is gewoon wakker. Props naar haar.
Wanneer?quote:
Preciesquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg zei ik toch. Ben er bijna
Wat?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Niet moegenblatvlekker zijn..
Ik zet mijn scootmobiel alvast klaarquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:51 schreef wollah het volgende:
Ben wel lopend he dus kan nog wel ff duren als ik weer verdwaald raak
Kom je dit keer wel?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zet mijn scootmobiel alvast klaar
Lekker scheuren over de autobahn?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien rijd ik per ongeluk expres Duitsland in
Dan doe je iets verkeerd. Geen wonder dat je vrouw steeds bij je buurman aankloptquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vrouwen komen vrijwel nooit, ook al geven ze je die indruk.
Sterktequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Limburger... maargoed, ikke.
Gek genoeg heb ik alleen maar buurvrouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Geen wonder dat je vrouw steeds bij je buurman aanklopt
Verhaal van je leven toch?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:55 schreef wollah het volgende:
[..]
goed verhaal snap er wederom geen pepernoot van
Pak je kansquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik alleen maar buurvrouwen.
Nehh heb liever kruitnotenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Verhaal van je leven toch?
Maastricht? Vind Maastrichtse centrum zo tof, natuur in Limboland, Landgraaf etcetera. Jammer van de racisten daar en de economie.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Limburger... maargoed, ikke.
Wut racisten in Limboland? Vertelquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:56 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Maastricht? Vind Maastrichtse centrum zo tof, natuur in Limboland, Landgraaf etcetera. Jammer van de racisten daar en de economie.
Ik was toch niet welkom in Limburg?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Godver nee ik pak liever jou.
Maastricht.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:56 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Maastricht? Vind Maastrichtse centrum zo tof, natuur in Limboland, Landgraaf etcetera. Jammer van de racisten daar en de economie.
Klopt ik kom wel naar jou toe.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:57 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik was toch niet welkom in Limburg?
Denken dat je welkom bent in het westen met je gay accentquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Klopt ik kom wel naar jou toe.
Hoe kun je dan weg willen, kralingen is tofste stadsdeel. En de Plassen zo mooi.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Krooswijk/Kralingen en Oud Noord.
Vooral dat Kralingse Plas volk heeft mij terug doen gaan...quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:02 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weg willen, kralingen is tofste stadsdeel. En de Plassen zo mooi.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Een clown bedoel je? Ja ik beschik over een uitgebreide dosis aan humor
Ff zonder auwehoeren maar konden mensen je daar wel verstaan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vooral dat Kralingse Plas volk heeft mij terug doen gaan...
De eerste weken waren bijzonder pijnlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Ff zonder auwehoeren maar konden mensen je daar wel verstaan?of heb je niet zo’n overdreven accent
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De eerste weken waren bijzonder pijnlijk..
Vertel? Vind de Plas an sich heel tof maar ben niet op de hoogte van de inwoners.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vooral dat Kralingse Plas volk heeft mij terug doen gaan...
Maar toen ik terug kwam sprak ik feitelijk Rotterdams en begon het weer van voor af aan.quote:
Aw insgelijksquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]Verder ben je wel een schatje hoor
quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Maar toen ik terug kwam sprak ik feitelijk Rotterdams en begon het weer van voor af aan..
Mja sowieso. Zoon doet tweetalig atheneum dus spreek veel Engels met hem sinds een jaar. Begin van dit schooljaar ook Duits. Frans beperken we tot proefwerkoverhoringen. En dan probeer ik ze ook nog Diets te leren. Genoeg accenten hier in huisquote:
Middagdutje gedaan dus nog niet moe.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:14 schreef ArischeAlex het volgende:
Wat is jullie excuus om op te zijn?
Hoezo heb ik een excuus nodig?quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:14 schreef ArischeAlex het volgende:
Wat is jullie excuus om op te zijn?
Komt ABN er nog wel aan te pas?quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mja sowieso. Zoon doet tweetalig atheneum dus spreek veel Engels met hem sinds een jaar. Begin van dit schooljaar ook Duits. Frans beperken we tot proefwerkoverhoringen. En dan probeer ik ze ook nog Diets te leren. Genoeg accenten hier in huis.
Over het algemeen als gezin praten we gewoon ABN inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Komt ABN er nog wel aan te pas?Ook niet geheel onbelangrijk
Goed voor hun toekomst ook als je veel talen spreekt. Ik had vroeger best thuis Engels willen praten eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Over het algemeen als gezin praten we gewoon ABN inderdaad.
Metoo. Moet ritme aanpassen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Middagdutje gedaan dus nog niet moe.
Moest lachenquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Boel kakt in, duidelijk een wollah-topic.
Verslik je dan ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ze moesten het bier verbieden door je neus naar buiten te komen.
Je kan ook andere dingen snuiven he maatquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ze moesten het bier verbieden door je neus naar buiten te komen.
Dat gaat niet goedquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De tering ik ben het ook kwijt.
Gewoon goed zoekenquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De tering ik ben het ook kwijt.
Gewoon beginnen vanaf het punt dat je er achterkwam dat je het kwijt wasquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zover was ik al, MAAR WAAR???!,!?!?!?!?
Serieus?quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Saillant detail, ik heb ook DNA afgegeven.
Zonnetje?quote:Op vrijdag 7 september 2018 03:03 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik zit al in het zonnetje op mijn balkon!
Lekker manquote:Op vrijdag 7 september 2018 03:08 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Voor werk, morgen wel naar China.
Wie?quote:Op vrijdag 7 september 2018 07:41 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Zitten hier de stoere jongetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |