Wie?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik mis roos94 die was gisteren wel goed voor wat topics in onz
CM zou nog beter zijn maar oh zo slopend.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:41 schreef wollah het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt sos?![]()
10x duurder dan pep en werkt veel korter.
Leg uit
Nooit aan beginnenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
CM zou nog beter zijn maar oh zo slopend.
True. wollah is gewoon wakker. Props naar haar.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SorryAan kapen kan ik niks doen, maar voelt wel beetje als old school nb
maakt niks, ik ben toch al naar bed slapenquote:
Slaapwandelaar gespotquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:45 schreef vosss het volgende:
[..]
maakt niks, ik ben toch al naar bed slapen
Ik vind wel je UI leukquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
True. wollah is gewoon wakker. Props naar haar.
Wanneer?quote:
Preciesquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg zei ik toch. Ben er bijna
Wat?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Niet moegenblatvlekker zijn..
Ik zet mijn scootmobiel alvast klaarquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:51 schreef wollah het volgende:
Ben wel lopend he dus kan nog wel ff duren als ik weer verdwaald raak
Kom je dit keer wel?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zet mijn scootmobiel alvast klaar
Lekker scheuren over de autobahn?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien rijd ik per ongeluk expres Duitsland in
Dan doe je iets verkeerd. Geen wonder dat je vrouw steeds bij je buurman aankloptquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vrouwen komen vrijwel nooit, ook al geven ze je die indruk.
Sterktequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Limburger... maargoed, ikke.
Gek genoeg heb ik alleen maar buurvrouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Geen wonder dat je vrouw steeds bij je buurman aanklopt
Verhaal van je leven toch?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:55 schreef wollah het volgende:
[..]
goed verhaal snap er wederom geen pepernoot van
Pak je kansquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik alleen maar buurvrouwen.
Nehh heb liever kruitnotenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Verhaal van je leven toch?
Maastricht? Vind Maastrichtse centrum zo tof, natuur in Limboland, Landgraaf etcetera. Jammer van de racisten daar en de economie.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Limburger... maargoed, ikke.
Wut racisten in Limboland? Vertelquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:56 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Maastricht? Vind Maastrichtse centrum zo tof, natuur in Limboland, Landgraaf etcetera. Jammer van de racisten daar en de economie.
Ik was toch niet welkom in Limburg?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Godver nee ik pak liever jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |