Halve lifers 49 cent uit België klappenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik ben slachtoffer van de zware bieren, als ik een normaal pilsje drink is het net water. Favo momenteel 8.6 extreme.
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mja nee maar bigger is better etc.
Een leuke koppie prefereer ik boven de grootte van tetten hoorquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:56 schreef I. het volgende:
[..]
Niet mee eens.Gaat om het totaalplaatje.
41/3 is ongeveer 18 jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:53 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee weet ik. Het drievoudige ongeveer toch?
Kont is het belangrijkste, doggy kun je het hoofd ontwijken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:57 schreef wollah het volgende:
[..]
Een leuke koppie prefereer ik boven de grootte van tetten hoor
Boks ouwe ik fok momenteel op me iPhone 6. Hangt wel aan de lader weejequote:Op vrijdag 7 september 2018 00:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Te lui om te verbeteren, iPad heeft kuren..
Eenschhchchchcquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kont is het belangrijkste, doggy kun je het hoofd ontwijken.
Bedankt voor deze realitycheck. Vuige lamlulquote:
ONZ / wollah nachtbagger #6quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef eens een linkje van een oud m
Nb topic, alsjeblieft
Ik spreek graag met feitenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Bedankt voor deze realitycheck. Vuige lamlul
Ik moet het met 1 hand doen sinds een paar dagen. Dat is ook niet heel wat kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Te lui om te verbeteren, iPad heeft kuren..
Dat wijf achter je in de bus ja?quote:
Hoe?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet het met 1 hand doen sinds een paar dagen. Dat is ook niet heel wat kan ik je vertellen.
Omdat die andere een beetje stuk is momenteel.quote:
Moet je maar vaker langskomenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
#6? Ik heb wat in te halen zie ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |