CarnavalGodquote:Op donderdag 6 september 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is wel echt een brabo nummertje ja, jullie mogen het hebben
quote:Op donderdag 6 september 2018 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Kan Wesley Xess Xava ook niet even het publiek in schoppen?
quote:
ANDRE IS EEN VRIEND VAN WESquote:Op donderdag 6 september 2018 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is het carnavals publiek he Rens
quote:Op donderdag 6 september 2018 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou leuk zijn als die tegen die neger aanschietquote:Op donderdag 6 september 2018 22:56 schreef Parafernalia het volgende:
Moet ie al die ballen het publiek in knallen
Jos B. gespotquote:Op donderdag 6 september 2018 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Arno Vermeulen, Valentijn Driessen en Tom Egbers jaquote:Op donderdag 6 september 2018 22:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat is nóg erger dan Dre? Tom Egbers.
TRquote:Op donderdag 6 september 2018 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als die tegen die neger aanschiet
ja lolquote:Op donderdag 6 september 2018 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zei commentator nou dochter?
Kan ik op zich ook wel begrijpen...dan moet je je kind maar een normale naam geven.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zei commentator nou dochter?
De Ligt leiderstypequote:Op donderdag 6 september 2018 22:58 schreef michiel_merk het volgende:
Weggezapt.....maar wat een genot die frenky,dat word de nieuwe leider van Oranje
Genot ja... hopelijk zondag met Propper in de basisquote:Op donderdag 6 september 2018 22:58 schreef michiel_merk het volgende:
Weggezapt.....maar wat een genot die frenky,dat word de nieuwe leider van Oranje
quote:Op donderdag 6 september 2018 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
DIE KLEINE KEN WEL LEKKER BALLEN WILFRIET
dit is baitquote:Op donderdag 6 september 2018 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga de volgende keer ook acteren dat ik down heb dan krijg ik ook een shirt van een speler of een bal
Hoef je niet veel voor te veranderen hoorquote:Op donderdag 6 september 2018 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga de volgende keer ook acteren dat ik down heb dan krijg ik ook een shirt van een speler of een bal
haha ja nog erger, wat maakt dat nou uitquote:Op donderdag 6 september 2018 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Gaan ze nu gewoon Duitsland-Frankijk uitzenden
Denk dat het eerder dat knotje wasquote:Op donderdag 6 september 2018 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan ik op zich ook wel begrijpen...dan moet je je kind maar een normale naam geven.
Transgendergenotquote:Op donderdag 6 september 2018 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat het eerder dat knotje was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |