quote:Op donderdag 6 september 2018 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EK niemand geeft een neukquote:Op donderdag 6 september 2018 22:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik sla deze even op.
niet te geloven he... Snap ik echt niks vanquote:Op donderdag 6 september 2018 22:36 schreef franske19 het volgende:
Voorzetten is ook een kwaliteit. Wat een baggerzooi is dit.
Haten op maat Janquote:Op donderdag 6 september 2018 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Was ik eindelijk goede voorzetten gewend in de Arena met Tadic, komt Janmaat eraan
Nederland mist ook een type Tagliaficoquote:Op donderdag 6 september 2018 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Was ik eindelijk goede voorzetten gewend in de Arena met Tadic, komt Janmaat eraan
Angelino.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nederland mist ook een type Tagliafico
En eigenlijk ook een type Sneijder het grootste deel van de tweede helft.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nederland mist ook een type Tagliafico
Frenkie / Propper > Sneijder / v.d Vaart.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En eigenlijk ook een type Sneijder het grootste deel van de tweede helft.
Daar heb je gelijk in jaquote:Op donderdag 6 september 2018 22:39 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet alleen onze maat Jan. Heb nog geen fatsoenlijke bal gezien van de flank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |