Niets waar ik een note voor kan krijgenquote:
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak, kom je er nu achter? Ga je nu weg?
quote:Op donderdag 6 september 2018 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets waar ik een note voor kan krijgen
Hallo aiuuuuuquote:
Wat heb je gedaan vanavond?quote:Op donderdag 6 september 2018 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik kan wel tegen een stootje hoor
[..]
Hallo aiuuuuu
quote:
Ja, maar ik nietquote:Op donderdag 6 september 2018 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik kan wel tegen een stootje hoor
[..]
Hallo aiuuuuu
Nederland Peru gekeken zonder zelfmoordneigingen gehad te hebbenquote:Op donderdag 6 september 2018 23:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan vanavond?
Nu pas?quote:Op donderdag 6 september 2018 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik begon net een beetje aan je aanwezigheid te wennen
Heb je drankje op? Was het een goede wedstrijd dan?quote:Op donderdag 6 september 2018 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nederland Peru gekeken zonder zelfmoordneigingen gehad te hebben
Ik ben niet iedere dag aangeschotenquote:Op donderdag 6 september 2018 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je drankje op? Was het een goede wedstrijd dan?
Aw.quote:
Sked ik maakte maar een grapje met mijn doeiquote:
Ja ik verdubbel nu mijn gemiddeldequote:Op donderdag 6 september 2018 23:41 schreef I. het volgende:
Heb je nou wéér iemand weggejaagd Flips?
Dat gemiddelde wordt zo wel een bovengemiddelde.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik verdubbel nu mijn gemiddelde
Misschien moet ik er dan iemand voor terug zoekenquote:Op donderdag 6 september 2018 23:42 schreef I. het volgende:
[..]
Dat gemiddelde wordt zo wel een bovengemiddelde.
Ja je zoekt het maar uit nuquote:Op donderdag 6 september 2018 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sked ik maakte maar een grapje met mijn doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |