ja klopt, het gaat goed met haar en haar twee dochters. Jongste gaat volgend jaar naar de middelbare, oudste doet het goed op school. En Chacama heeft haar draai ook wel gevonden, te druk irl voor FOK! denk ikquote:Op maandag 10 september 2018 10:13 schreef trui het volgende:
Leuk om al die namen weer te zien opduiken. Sjeen, jij was toch familie van Chacama, als ik 't me goed herinner? Die was ooit ook poef ineens weg. Hoe gaat het met haar en haar gezin?
Zeker!quote:Op maandag 10 september 2018 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, hier moet ik in gepost hebben!
Dat is lang geledenquote:Op maandag 10 september 2018 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, hier moet ik in gepost hebben!
ja!quote:
hai Trui <3quote:Op maandag 10 september 2018 14:30 schreef trui het volgende:
Inderdaad wel heel jammer, chell/yoni!
en hoi buuvke!
Ja,wij zijn een beetje ingehaald door de tijd. Als mijn vriend en ik elkaar eerder hadden leren kennen hadden we het echt wel samen gewild, maar we wilden allebei geen hele oude ouders worden (ik ben inmiddels 39, hij 43). We hebben nog een tijd de insteek gehad dat het welkom zou zijn als het toch lukte, maar die kans was klein vanwege mijn zeer onregelmatige cyclus. Inmiddels ben ik weer aan de pil vanwege myomen en zulke hevige menstruaties dat ik er bloedarmoede van kreeg. Maar het is goed, het is afgesloten en ik heb er eigenlijk geen moeite meer mee. Soms, heel even, maar dat is echt een fractie van hoe hard ik gerammeld heb.quote:Op maandag 10 september 2018 13:35 schreef pinquit het volgende:
Is dat al helemaal afgeschreven/uitgesloten dan Chell? Die kinderwens? Wat jammer!
quote:Op maandag 10 september 2018 15:53 schreef Chell het volgende:
[..]
Ja,wij zijn een beetje ingehaald door de tijd. Als mijn vriend en ik elkaar eerder hadden leren kennen hadden we het echt wel samen gewild, maar we wilden allebei geen hele oude ouders worden (ik ben inmiddels 39, hij 43). We hebben nog een tijd de insteek gehad dat het welkom zou zijn als het toch lukte, maar die kans was klein vanwege mijn zeer onregelmatige cyclus. Inmiddels ben ik weer aan de pil vanwege myomen en zulke hevige menstruaties dat ik er bloedarmoede van kreeg. Maar het is goed, het is afgesloten en ik heb er eigenlijk geen moeite meer mee. Soms, heel even, maar dat is echt een fractie van hoe hard ik gerammeld heb.
Fijn om te lezen! We hadden een poos met een 'clubje' nest intensief contact, ook IRL. En ineens (in mijn beleving) was ze weg...quote:Op maandag 10 september 2018 12:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja klopt, het gaat goed met haar en haar twee dochters. Jongste gaat volgend jaar naar de middelbare, oudste doet het goed op school. En Chacama heeft haar draai ook wel gevonden, te druk irl voor FOK! denk ik
Veel geluk gewenst met je vriend.quote:Op maandag 10 september 2018 15:53 schreef Chell het volgende: Maar het is goed, het is afgesloten en ik heb er eigenlijk geen moeite meer mee. Soms, heel even, maar dat is echt een fractie van hoe hard ik gerammeld heb.
Inderdaad fijn om te weten dat het goed met ze gaat! Doen ze nog altijd aan zweefvliegen? Dat vond ik altijd zo'n stoere hobby.quote:Op maandag 10 september 2018 12:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja klopt, het gaat goed met haar en haar twee dochters. Jongste gaat volgend jaar naar de middelbare, oudste doet het goed op school. En Chacama heeft haar draai ook wel gevonden, te druk irl voor FOK! denk ik
Nou, ik denk eerlijk gezegd dat dit misschien makkelijker is dan "stoppen met proberen" of beslissen dat je niet verder wil in de medische molen o.i.d. Die jaren komen er vanzelf bij en het afscheid nemen gaat dan soort van geleidelijk ofzo.quote:Op maandag 10 september 2018 16:26 schreef pinquit het volgende:
[..]lijkt me lastig om zo'n keuze te maken.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik herinner me jouw fotoshoot nog.Oh wat heftig.. Dat wist ik eigenlijk niet (meer?) Dacht ook dat je toen zwanger was van jullie eerste. Maar kan me die shoot nog heel goed herinneren ja! Samen met ChellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond jouw foto's toen zo mooi gelukt.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |