Daar zitten ook enge mensen die niet uit Oud komenquote:
Dat was Sugarquote:Op donderdag 6 september 2018 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Dat kan je wel aan Trui overlaten, om er een passende TT bij te verzinnen!
![]()
Ik moest van de week denken aan die puzzels die ooit eens over/van OUD gemaakt zijn. Die waren toch wel ook echt heel erg tof!Wie maakte die toen?
Beter dit dan alcohol of drugs.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:03 schreef Moonah het volgende:
Overigens ben ik er helemaal niet trots op om al zo lang hier rond te hangen. Mijn hemel, ik wilde dat ik niet zo verslavingsgevoelig was....
Netflix heb ik ook niet. FB inmiddels wel. Probeer dat iig te beperken door niet iedereen klakkeloos te accepteren.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Beter dit dan alcohol of drugs.
Ach, ik zie het als iets onschuldigs. Ik kijk dan weer geen series op Netflix en hou me verder verre van facebook en zo.
Ik heb er nog steeds lol van eigenlijk. Ik heb inderdaad heel veel steun gehad in OUD, dat heeft me soms echt op de been gehouden. En nu heb ik nog steeds vaak veel lol in MUZ. Gewoon op een ontspannen, vrolijke manier.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Netflix heb ik ook niet. FB inmiddels wel. Probeer dat iig te beperken door niet iedereen klakkeloos te accepteren.
Ach, Fok heeft ook goede dingen! Ik heb heel veel leuke mensen ontmoet, veel plezier in mijn eentje achter het scherm gehad, en zeker in de tijd dat ik nét moeder was veelsteun ervaren.
Oh ja!quote:Op donderdag 6 september 2018 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was Sugar
OUD / OUD-puzzel 2007
De potloodtest?quote:Op donderdag 6 september 2018 15:53 schreef franka het volgende:
Lol was er ook niet eens iets met potloden en eventuele hangborsten?
( ja ik lurk al mee vanaf BB1, toen mijn kinderen nog jong waren. Inmiddels oma van een 16 maanden jong meiske) )
Was het dan niet eerder prostaglandinges?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:57 schreef pinquit het volgende:
Jaaa de oplossing was prostaglandinen toch?
Hahaha Jaa dat was 'm!quote:Op donderdag 6 september 2018 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het dan niet eerder prostaglandinges?
Nee, en als er nu een rel zou zijn, dan zou ik die niet eens meekrijgen geloof ik.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik hang hier nog af en toe rond en op de kpd slowchat.
Maar de hele dag f5’en voor een goede rel zit er echt al een tijdje niet meer in.
De beste rellen gaan toch achter de schermen.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, en als er nu een rel zou zijn, dan zou ik die niet eens meekrijgen geloof ik.
Die rel zegt me echt niks. Ik hoop dat ik daar dan niet aan mee heb gedaanquote:Op donderdag 6 september 2018 20:10 schreef kwakz0r het volgende:
jullie hebben mij nog eens prachtig gecoordineerd gereld met zn allen toen ik t waagde mijn gym RT groepje van vroeger de “club van lelijke kinderen” te noemen (gewoon, naar het beroemde kinderboek).
ik was echt nog veel te labiel en in mn PPD toen om dat te waarderen
Ik was van plan om me hier buiten te houden maar oké ik beken: ik lurk al meer dan 10 jaar en heel soms kon ik me niet inhoudenquote:Op donderdag 6 september 2018 20:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hahaha Jaa dat was 'm!
En wat grappig, ik wist helemaal niet dat Lemijn toen al meepostte?!
En dan als niet-OUDer gewoon ff de meeste goede antwoorden op de puzzel scorenquote:Op donderdag 6 september 2018 20:12 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik was van plan om me hier buiten te houden maar oké ik beken: ik lurk al meer dan 10 jaar en heel soms kon ik me niet inhouden.
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:12 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik was van plan om me hier buiten te houden maar oké ik beken: ik lurk al meer dan 10 jaar en heel soms kon ik me niet inhouden.
Oh ja?quote:Op donderdag 6 september 2018 20:13 schreef CassElliot het volgende:
[..]
En dan als niet-OUDer gewoon ff de meeste goede antwoorden op de puzzel scoren
Dit!quote:Op donderdag 6 september 2018 20:24 schreef Madivi het volgende:
Ik vind het altijd een beetje gênant om toe te geven dat ik 14 jaar geleden (onder ander account) hier al meelurkte. Het voelt beetje stalkerig bijna om best veel te weten van usernamen die geen flauw benul hebben wie ik ben. Zeker omdat in die tijd ook veel meer foto's werden gedeeld. Ik kan me bijv nog herinneren dat ik moest lachen om een filmpje van schattige middelste van Lily die z'n slofjes 'foffuh' noemde.
Tegelijkertijd ook goed om te beseffen dat er nu ook een nieuwe generatie lurkers meeleest om pas over een paar jaar mee te posten. En vooral heel fijn om nu toch eindelijk zelf 2 kleintjes te hebben.![]()
Wow, en ik dacht dat ik een goed geheugen had. Nu snap ik ook waarom jij die puzzel zo goed had.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:46 schreef Lemijn het volgende:
Ik sluit me aan hoor bij Madivi en de rest. Ik weet nog dat BE rammelde, en moeder werd. Ik weet ook nog dat Phluphy beviel van Danyel. Is dat langer geleden? Of nee, dat Eva van Lois nog klein was en astma had en een keer heel ziek was en andere users daar heel bezorgd over waren. En dat haar zus (van Lois dus) na koorts vervellende handen kreeg. Dat vond ik fascinerend, want ik kende dat verschijnsel niet. Dat herinnerde ik me laatst opeens toen Jacob vervellende vingers en tenen had na ziekzijn.
Dus...
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de rellen van toendertijd misschien ook wel een rol speelden. OUD had wel een zekere reputatie op dat punt, volgens mij.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het altijd zo wonderlijk hoeveel mensen 100 jaar in OUD lurken voor ze aan kinderen beginnen. Ik heb me in 2005 geregistreerd op fok, maar mijn eerste blik in OUD was volgens mij pas net voor of net nadat ik zwanger raakte (2010). Daarvoor vond ik het echt een megavervanmijnbedshow. Wat maakt dit subforum zo interessant voor een lurker?
Baby's en kinderenquote:Op donderdag 6 september 2018 21:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het altijd zo wonderlijk hoeveel mensen 100 jaar in OUD lurken voor ze aan kinderen beginnen. Ik heb me in 2005 geregistreerd op fok, maar mijn eerste blik in OUD was volgens mij pas net voor of net nadat ik zwanger raakte (2010). Daarvoor vond ik het echt een megavervanmijnbedshow. Wat maakt dit subforum zo interessant voor een lurker?
Ik wilde HEEL graag kinderen. En was gek op baby’s.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:10 schreef Vanyel het volgende:
Als ik dat van die rellen geweten had... Maar ja, waar ik rondhing werden die nou ook weer niet uitgebreid geadverteerd.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de rellen van toendertijd misschien ook wel een rol speelden. OUD had wel een zekere reputatie op dat punt, volgens mij.
OMG, nu hoor ik pas voor het eerst dat Symphonic en Buzzer dezelfde zijnquote:Op donderdag 6 september 2018 21:19 schreef just me het volgende:
De baby van Symphonic (toen Buzzer) doe tijdens BB1 geboren werd en iedereen naar de naam mocht raden
quote:Op donderdag 6 september 2018 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, nu hoor ik pas voor het eerst dat Symphonic en Buzzer dezelfde zijn
Sugar?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Dat kan je wel aan Trui overlaten, om er een passende TT bij te verzinnen!
![]()
Ik moest van de week denken aan die puzzels die ooit eens over/van OUD gemaakt zijn. Die waren toch wel ook echt heel erg tof!Wie maakte die toen?
Sugar dusquote:Op donderdag 6 september 2018 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was Sugar
OUD / OUD-puzzel 2007
nou ja zegquote:Op donderdag 6 september 2018 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, nu hoor ik pas voor het eerst dat Symphonic en Buzzer dezelfde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |