abonnement Unibet Coolblue
pi_181752690
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:05 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je moet echt even kijken naar het percentage van witten en niet-witten dat in aanraking komt met politie (ik help je even: dat is nagenoeg gelijk) en hoe scheef de verhouding arrestaties ligt. Als je dat niet kan, dan zijn cijfers, grafieken en feiten blijkbaar niet aan jou besteed:

Nog een hulpmiddel voor je, een afbeelding:
[ afbeelding ]
Dat zegt weinig als je niet ook cijfers van o.a. drugshandel hebt lijkt mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181752736
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:05 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je moet echt even kijken naar het percentage van witten en niet-witten dat in aanraking komt met politie (ik help je even: dat is nagenoeg gelijk) en hoe scheef de verhouding arrestaties ligt. Als je dat niet kan, dan zijn cijfers, grafieken en feiten blijkbaar niet aan jou besteed:

Nog een hulpmiddel voor je, een afbeelding:
[ afbeelding ]
Meer cijfers en statistieken die empirisch verder kijken dan alleen drugs incidenten:

https://scholar.harvard.e(...)ces-police-use-force

Harvard onderzoeker concludeert hetzelfde...


En dat politie vaker zwarten arresteert en dat dat niet in verhouding ligt klopt helemaal. Maar dat zegt toch niet dat ze dan ook vaker zwarten mensen doodschieten? Dat is echt een redenering van likmeversie. Het ging over fatale incidenten en begint nu opeens alleen over arrestaties. Je springt van de hak op de tak.

Heb je trouwens een bron over de 50 50 verdeling whites non whites die me de politie in aanraking komt?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181752957
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat zegt weinig als je niet ook cijfers van o.a. drugshandel hebt lijkt mij.
Dat lijkt je dan verkeerd.

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:09 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Meer cijfers en statistieken die empirisch verder kijken dan alleen drugs incidenten:

https://scholar.harvard.e(...)ces-police-use-force

Harvard onderzoeker concludeert hetzelfde...

En dat politie vaker zwarten arresteert en dat dat niet in verhouding ligt klopt helemaal. Maar dat zegt toch niet dat ze dan ook vaker zwarten mensen doodschieten? Dat is echt een redenering van likmeversie. Het ging over fatale incidenten en begint nu opeens alleen over arrestaties. Je springt van de hak op de tak.
Ik zie al waar het misgaat: het is niet dat je het niet begrijpt, maar dat je over heel andere dingen praat dan waar de artikelen over gaan.

quote:
Heb je trouwens een bron over de 50 50 verdeling whites non whites die me de politie in aanraking komt?
Ja hoor, zoals je kan lezen in de bron die ik eerder aandroeg en ik al twee topicdelen naar verwijs en grafieken uit aanbreng. Voor het geval je het weer niet leest: de cijfers zijn afkomstig van de FBI.
1 + 1 = blauw
pi_181753078
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:17 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat lijkt je dan verkeerd.

[..]

Ik zie al waar het misgaat: het is niet dat je het niet begrijpt, maar dat je over heel andere dingen praat dan waar de artikelen over gaan.

[..]

Ja hoor, zoals je kan lezen in de bron die ik eerder aandroeg en ik al twee topicdelen naar verwijs en grafieken uit aanbreng. Voor het geval je het weer niet leest: de cijfers zijn afkomstig van de FBI.
Denk ik niet, de drugsgerelateerde arrestaties omvat veel meer dan drugsgebruik natuurlijk.
Mafuno onse abwino Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181753734
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:17 schreef Kamina het volgende:

Ik zie al waar het misgaat: het is niet dat je het niet begrijpt, maar dat je over heel andere dingen praat dan waar de artikelen over gaan.

Eh nee helemaal niet.
Kern van de discussie is dat jij op basis van dit plaatje:


concludeert: oh de Afro Amerikanen maken 13% uit van de populatie maar zijn in 39% van de gevallen betrokken bij dodelijke politie schiet incidenten, ergo, de politie schiet structureel Afro Amerikanen dood.

Dat is te snel geconcludeerd omdat je te weinig data gebruikt. Je wilt weten: hoe vaken komen bepaalde groepen in een situatie wat kan leiden tot een dodelijk schietincident.

Dit plaatje geeft het duidelijk aan:


1e bar: als je absoluut kijkt worden witten vaker doodgeschoten (heel weinig data)
2e bar: als je relatief kijkt naar de complete populatie (meer data dan 1e bar) wordt zwarten vaker doodgeschoten (jouw conclusie)
overige bars: Als je relatief kijkt naar de misdaadcijfers (nog meer data) is het dus helemala niet zo dat zwarten vaker worden doodgeschoten.

Je zou bv jouw plaatje ook kunnen maken op basis van inkomen. Dan komt er uit dat arme mensen relatief veel vaker worden doodgeschoten door politie dan rijken, als je kijkt naar de gehele populatie van de USA. Dit betekent natuurlijk NIET dat de politie structureel arme mensen doodschiet, dit betekent dat arme mensen vaker in contact komen met de politie en DUS meer kans hebben om neergeschoten te worden. Dit verwoordde je zelf ook al:

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:52 schreef Kamina het volgende:

En nogmaals, door de socio-economische status van armoede, werkloosheid en noem maar op, vindt meer criminaliteit plaats en dus meer aanraking met de politie.

Hier trek je enorm terecht de conclusie dat socio-economische variabelen een veel grotere rol spelen in de kansbereking om in een dodelijk schietincident te komen dan ras. Maar blijkbaar trek je die conclusie niet door.

Samengevat:
quote:
Taken in total, the above analyses -- while in no way definitive -- are consistent with the idea that police officers do not broadly show anti-Black bias in their use of deadly force. The finding of greater proportional deaths at the population level appear to be consistent with Blacks' greater involvement with police in criminal contexts.
en volgens Harvard:

quote:
on the most extreme use of force – ocer-involved
shootings – we are unable to detect any racial
di↵erences in either the raw data or when accounting for controls.
Er is te weinig data om te kunnen bewijzen dat de politie zwarten structureel vermoord.
Betere conclusie is:

The importance of our results for racial inequality in America is unclear. It is plausible that
racial di?erences in lower level uses of force are simply a distraction and movements such as Black
Lives Matter should seek solutions within their own communities rather than changing the behaviors
of police and other external forces.
Much more troubling, due to their frequency and potential impact on minority belief formation,
is the possibility that racial di?erences in police use of non-lethal force has spillovers on myriad
dimensions of racial inequality. If, for instance, blacks use their lived experience with police as
evidence that the world is discriminatory, then it is easy to understand why black youth invest
less in human capital or black adults are more likely to believe discrimination is an important
determinant of economic outcomes. Black Dignity Matters.


Maar goed, vreemd dat je mij beticht het niet te begrijpen terwijl je niet verder kijkt dan dat plaatje uit je 1e post. Ik vraag me af of je de onderzoeken die ik post uberhaupt goed hebt doorgelezen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181754094
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Eh nee helemaal niet.
Kern van de discussie is dat jij op basis van dit plaatje:
[ afbeelding ]

concludeert: oh de Afro Amerikanen maken 13% uit van de populatie maar zijn in 39% van de gevallen betrokken bij dodelijke politie schiet incidenten, ergo, de politie schiet structureel Afro Amerikanen dood.

Dat is te snel geconcludeerd omdat je te weinig data gebruikt. Je wilt weten: hoe vaken komen bepaalde groepen in een situatie wat kan leiden tot een dodelijk schietincident.

Dit plaatje geeft het duidelijk aan:
[ afbeelding ]

1e bar: als je absoluut kijkt worden witten vaker doodgeschoten (heel weinig data)
2e bar: als je relatief kijkt naar de complete populatie (meer data dan 1e bar) wordt zwarten vaker doodgeschoten (jouw conclusie)
overige bars: Als je relatief kijkt naar de misdaadcijfers (nog meer data) is het dus helemala niet zo dat zwarten vaker worden doodgeschoten.

Je zou bv jouw plaatje ook kunnen maken op basis van inkomen. Dan komt er uit dat arme mensen relatief veel vaker worden doodgeschoten door politie dan rijken, als je kijkt naar de gehele populatie van de USA. Dit betekent natuurlijk NIET dat de politie structureel arme mensen doodschiet, dit betekent dat arme mensen vaker in contact komen met de politie en DUS meer kans hebben om neergeschoten te worden. Dit verwoordde je zelf ook al:

[..]

Hier trek je enorm terecht de conclusie dat socio-economische variabelen een veel grotere rol spelen in de kansbereking om in een dodelijk schietincident te komen dan ras. Maar blijkbaar trek je die conclusie niet door.

Samengevat:

[..]

en volgens Harvard:

[..]

Er is te weinig data om te kunnen bewijzen dat de politie zwarten structureel vermoord.
Betere conclusie is:

The importance of our results for racial inequality in America is unclear. It is plausible that
racial di?erences in lower level uses of force are simply a distraction and movements such as Black
Lives Matter should seek solutions within their own communities rather than changing the behaviors
of police and other external forces.
Much more troubling, due to their frequency and potential impact on minority belief formation,
is the possibility that racial di?erences in police use of non-lethal force has spillovers on myriad
dimensions of racial inequality. If, for instance, blacks use their lived experience with police as
evidence that the world is discriminatory, then it is easy to understand why black youth invest
less in human capital or black adults are more likely to believe discrimination is an important
determinant of economic outcomes. Black Dignity Matters.

Maar goed, vreemd dat je mij beticht het niet te begrijpen terwijl je niet verder kijkt dan dat plaatje uit je 1e post. Ik vraag me af of je de onderzoeken die ik post uberhaupt goed hebt doorgelezen?
Je zou jezelf heel veel moeite besparen als je nou eens goed het héle artikel leest en niet herhaaldelijk om de beurt een andere afbeelding bekritiseert en tegelijkertijd klaagt dat de anderen ontbreken. Alle punten die je aanstipt staan gewoon in het artikel en in context gezet.

Nogmaals: het is niet dat je het niet begrijpt, maar dat je over heel andere dingen praat dan waar de artikelen over gaan.
1 + 1 = blauw
pi_181754804
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Eh nee helemaal niet.
Kern van de discussie is dat jij op basis van dit plaatje:
[ afbeelding ]

concludeert: oh de Afro Amerikanen maken 13% uit van de populatie maar zijn in 39% van de gevallen betrokken bij dodelijke politie schiet incidenten, ergo, de politie schiet structureel Afro Amerikanen dood.

Dat is te snel geconcludeerd omdat je te weinig data gebruikt. Je wilt weten: hoe vaken komen bepaalde groepen in een situatie wat kan leiden tot een dodelijk schietincident.

Dit plaatje geeft het duidelijk aan:
[ afbeelding ]

1e bar: als je absoluut kijkt worden witten vaker doodgeschoten (heel weinig data)
2e bar: als je relatief kijkt naar de complete populatie (meer data dan 1e bar) wordt zwarten vaker doodgeschoten (jouw conclusie)
overige bars: Als je relatief kijkt naar de misdaadcijfers (nog meer data) is het dus helemala niet zo dat zwarten vaker worden doodgeschoten.

Je zou bv jouw plaatje ook kunnen maken op basis van inkomen. Dan komt er uit dat arme mensen relatief veel vaker worden doodgeschoten door politie dan rijken, als je kijkt naar de gehele populatie van de USA. Dit betekent natuurlijk NIET dat de politie structureel arme mensen doodschiet, dit betekent dat arme mensen vaker in contact komen met de politie en DUS meer kans hebben om neergeschoten te worden. Dit verwoordde je zelf ook al:

[..]

Hier trek je enorm terecht de conclusie dat socio-economische variabelen een veel grotere rol spelen in de kansbereking om in een dodelijk schietincident te komen dan ras. Maar blijkbaar trek je die conclusie niet door.

Samengevat:

[..]

en volgens Harvard:

[..]

Er is te weinig data om te kunnen bewijzen dat de politie zwarten structureel vermoord.
Betere conclusie is:

The importance of our results for racial inequality in America is unclear. It is plausible that
racial di?erences in lower level uses of force are simply a distraction and movements such as Black
Lives Matter should seek solutions within their own communities rather than changing the behaviors
of police and other external forces.
Much more troubling, due to their frequency and potential impact on minority belief formation,
is the possibility that racial di?erences in police use of non-lethal force has spillovers on myriad
dimensions of racial inequality. If, for instance, blacks use their lived experience with police as
evidence that the world is discriminatory, then it is easy to understand why black youth invest
less in human capital or black adults are more likely to believe discrimination is an important
determinant of economic outcomes. Black Dignity Matters.


Maar goed, vreemd dat je mij beticht het niet te begrijpen terwijl je niet verder kijkt dan dat plaatje uit je 1e post. Ik vraag me af of je de onderzoeken die ik post uberhaupt goed hebt doorgelezen?
Goede post dit. Dit legt wel bloot waarom dingen zijn zoals ze zijn en racisme geen rol speelt.
pi_181755348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:03 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je zou jezelf heel veel moeite besparen als je nou eens goed het héle artikel leest en niet herhaaldelijk om de beurt een andere afbeelding bekritiseert en tegelijkertijd klaagt dat de anderen ontbreken. Alle punten die je aanstipt staan gewoon in het artikel en in context gezet.

Nogmaals: het is niet dat je het niet begrijpt, maar dat je over heel andere dingen praat dan waar de artikelen over gaan.
Wat is de kern van jouw punt dan? Scheelt hoop over en weer gepost.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 7 september 2018 @ 18:10:00 #109
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_181755611
Net nieuwe Janoski’s gekocht en een Nike hoodie
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_181755841
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:57 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wat is de kern van jouw punt dan? Scheelt hoop over en weer gepost.
Simpel, dat etnische minderheden disproportioneel vaker slachtoffer zijn van politiegeweld door al dan niet bewuste racial bias.
1 + 1 = blauw
pi_181755913
Ehm dat is toch precies wat die onderzoeken die ik post weerleggen? Of mis ik iets?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181756351
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ehm dat is toch precies wat die onderzoeken die ik post weerleggen? Of mis ik iets?
Neuh, dat klopt. Alleen wil hij daar niet aan blijkbaar.
  vrijdag 7 september 2018 @ 22:06:13 #113
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_181760274
Nike’s online sales jumped 31%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesvolle actie van Nike.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 9 september 2018 @ 09:25:14 #114
456432 Kamina
Tenacious!
pi_181791414
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:06 schreef monkyyy het volgende:
Nike’s online sales jumped 31%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesvolle actie van Nike.
Sjw is gewoon goed voor de maatschappij. Dit bewijst het. De maatschappij steekt zijn geld in wat ze hebben wil, ofwel sjw schoenen.

Vele bedrijven zullen nu volgen. ^O^
1 + 1 = blauw
pi_181791640
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:21 schreef Kamina het volgende:

[..]

Simpel, dat etnische minderheden disproportioneel vaker slachtoffer zijn van politiegeweld door al dan niet bewuste racial bias.
Dat blijkt nergens uit. Eerder wat voor BNW die onzin.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 9 september 2018 @ 09:43:48 #116
456432 Kamina
Tenacious!
pi_181791744
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 09:38 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat blijkt nergens uit. Eerder wat voor BNW die onzin.
Lees je anders even in voor je reageert. ;)
1 + 1 = blauw
pi_181792641
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:21 schreef Kamina het volgende:

[..]

Simpel, dat etnische minderheden disproportioneel vaker slachtoffer zijn van politiegeweld door al dan niet bewuste racial bias.
Ze zijn inderdaad relatief vaak het slachtoffer, maar om daar altijd racistische redenen achter te zoeken gaat mij ook weer te ver.

Het heeft denk ik meer te maken met dat deze minderheden vaker aan de onderkant van de samenleving bivakkeren en dus vaker in een situatie komt waarbij politiegeweld op je wordt toegepast.
pi_181792757
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:10 schreef richolio het volgende:
Net nieuwe Janoski’s gekocht en een Nike hoodie
Hebben een paar derdewereldkindjes ook weer een eurocent aan je verdiend.
  zondag 9 september 2018 @ 12:08:35 #119
456432 Kamina
Tenacious!
pi_181794461
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 10:36 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad relatief vaak het slachtoffer, maar om daar altijd racistische redenen achter te zoeken gaat mij ook weer te ver.

Het heeft denk ik meer te maken met dat deze minderheden vaker aan de onderkant van de samenleving bivakkeren en dus vaker in een situatie komt waarbij politiegeweld op je wordt toegepast.
Als je kijkt naar de cijfers zie je dat wanneer witten en niet-witten even vaak in aanraking komen met politie, dat de laatste groep vaker wordt geconfronteerd met politiegeweld.
1 + 1 = blauw
  zondag 9 september 2018 @ 12:12:24 #120
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181794544
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:06 schreef monkyyy het volgende:
Nike’s online sales jumped 31%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesvolle actie van Nike.
Bekend marketing gezegde he; negatieve publiciteit bestaat niet.

Sowieso al die mensen die hun schoenen verbranden en opeens denken, hmm ik heb nieuwe schoenen nodig. En dan alsnog gewoon weer voor nike gaan omdat ze lekker zitten oid.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181794598
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:08 schreef Kamina het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de cijfers zie je dat wanneer witten en niet-witten even vaak in aanraking komen met politie, dat de laatste groep vaker wordt geconfronteerd met politiegeweld.
Witten komen niet even vaak in aanraking met de politie als zwarten...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 9 september 2018 @ 12:17:27 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181794635
Krijg echt jeuk van dat "wit" en "zwart".
Kunnen we alsjeblieft eens Amerika niet nadoen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 9 september 2018 @ 12:17:34 #123
456432 Kamina
Tenacious!
pi_181794636
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Witten komen niet even vaak in aanraking met de politie als zwarten...
Dat stelde ik ook niet. Lees het nog eens en nu eens goed...
1 + 1 = blauw
  zondag 9 september 2018 @ 12:24:37 #124
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181794772
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg echt jeuk van dat "wit" en "zwart".
Kunnen we alsjeblieft eens Amerika niet nadoen?
Ja precies. Iedereen vergeet geel. Hoevaak komen Aziaten nou in aanraking met de politie. Witten en zwarten zijn criminelen vergeleken met de deugelijke aziaat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 9 september 2018 @ 14:24:11 #125
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_181796846
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:27 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Uhuh. Ja en dat maakt de vrouwtjes echt geil!

Ze worden wel soms gebruikt om mee te trouwen ja, als mevrouw van dr 16e tot d'r 32e zich heeft laten uitwonen door Rechtse Eckte Eckte mannen. Dan mag de SoyBoy aanschuiven om d'r te bezwangeren en van geld te voorzien.

Maar qua aantallen wint toch echt de Boze Rechtsman met Testosteron. Daarom zeg ik ook dat ik de weddenschap met hem wel aandurf.

Hint: ik ben niet degene die alleen is.
Huh was niet altijd dat waar zwakke extreem-rechtjes altijd over klaagden mbt negers?

Dat die blanke vrouwen zich eerst lieteb uitwonen door negers om daarna op latere leeftijd voor een stabiele relatie met een blanke te gaan... :')
Krekker is de bom!
pi_181798580
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
Verder prachtig dat al die normaal gesproken zo linkse SJW-ers hier helemaal geil worden van die reclame van een mega-kapitalistisch bedrijf dat door kindslaven z'n shit in elkaar laat schroeven in sweatshops die mega-vervuilend zijn. _O-

Dan is een filmpje met de goede figuranten en een paar hype-woorden al genoeg om hun idealen zo de vuilnisbak in te laten gaan.

Neem nog een Mango-cocktail op Bali, maar weiger wel het rietje he.

[ afbeelding ]

Prachtige reclame.... *stil.... mooi*.

Mooi he dit. Genieten met die figuren :D
pi_181802682
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:17 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat stelde ik ook niet. Lees het nog eens en nu eens goed...
Dus zwarten komen relatief wel vaker in aanraking? Je zeg namelijk letterlijk even vaak of lees ik dat ook verkeerd?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 9 september 2018 @ 20:43:31 #128
456432 Kamina
Tenacious!
pi_181803516
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:04 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dus zwarten komen relatief wel vaker in aanraking? Je zeg namelijk letterlijk even vaak of lees ik dat ook verkeerd?
Etinische minderheden komen vaker in aanraking (te wijten aan socio-economische omstandigheden voor zover we weten), terwijl ze relatief gezien vaker geconfronteerd worden met politiegeweld.

Waarom moet ik mezelf blijven herhalen terwijl je het ook gewoon zelf kan onderzoeken? De informatie is je nota bene meermaals in de schoot geworpen...
1 + 1 = blauw
pi_181803538
Nog zo'n Nike icoon, just do it: ROID RAGE

Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181804408
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:43 schreef Kamina het volgende:

[..]

Etinische minderheden komen vaker in aanraking (te wijten aan socio-economische omstandigheden voor zover we weten), terwijl ze relatief gezien vaker geconfronteerd worden met politiegeweld.

Waarom moet ik mezelf blijven herhalen terwijl je het ook gewoon zelf kan onderzoeken? De informatie is je nota bene meermaals in de schoot geworpen...
En dat komt door racisme?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 9 september 2018 @ 21:07:55 #131
456432 Kamina
Tenacious!
pi_181804445
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 21:06 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

En dat komt door racisme?
Een argument daarvoor is o.a. de simulaties die agenten uitvoeren waaruit blijkt dat ze sneller geweld uitoefenen op niet-witte npcs.

Wederom iets dat je zelf had kunnen vinden in de bron die ik vorig topic heb aangebracht.
1 + 1 = blauw
pi_181805224
En dat komt vanwege racisme? Hoe kan het dat die onwijs racistische agenten relatief vaker witte mannen neerschieten?

Of het feit dat je meer veel grotere kans hebt dat een zwarte man jou aanvalt? Of neerschiet?
Zeker dat filmpje van die BLM man niet gezien die die simulatie moest doen :p
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181812039
Agent in Dallas opgepakt voor doodschieten ongewapende donkere buurman
https://www.nu.nl/buitenl(...)donkere-buurman.html
1 + 1 = blauw
pi_181812051
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 09:25 schreef Kamina het volgende:
Agent in Dallas opgepakt voor doodschieten ongewapende donkere buurman
https://www.nu.nl/buitenl(...)donkere-buurman.html
Zullen we het ook even hebben over de verhouding black on white crime en vice versa?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181812080
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:26 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zullen we het ook even hebben over de verhouding black on white crime en vice versa?
Is al gedaan, maar denk dat jij het best met de planeteer kan praten, lekker langs elkaar heen en elkaars posts niet goed lezen enzo.
1 + 1 = blauw
pi_181812116
Vandaag weer -0.12, Nike is de deugcampagne zwaar aan het bezuren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181812220
quote:
8s.gif Op maandag 10 september 2018 09:32 schreef Ludachrist het volgende:
Vandaag weer -0.12, Nike is de deugcampagne zwaar aan het bezuren.


:')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181812232
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:44 schreef Oostwoud het volgende:
Nog zo'n Nike icoon, just do it: ROID RAGE

Tenenkrommend gedrag.

Ze valt hiermee behoorlijk van haar voetstuk.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  maandag 10 september 2018 @ 09:40:10 #139
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181812233
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 09:25 schreef Kamina het volgende:
Agent in Dallas opgepakt voor doodschieten ongewapende donkere buurman
https://www.nu.nl/buitenl(...)donkere-buurman.html
Dit is ook zoiets vreselijks. Die agente was gewoon de kluts kwijt, bij het verkeerde huis aanbeland. Heel tragisch. Als die buurman blank was geweest, was hij net zo hard doodgeschoten. Maar nu de buurman donker is, is het opeens een bloeddorstige

''witte''

*dreigende muziek, krankzinnige Vincent Price lach*

...agente die een racistische hate-moord heeft gepleegd. :{w
  maandag 10 september 2018 @ 09:46:14 #140
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181812311
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:43 schreef Kamina het volgende:

[..]

Etinische minderheden komen vaker in aanraking (te wijten aan socio-economische omstandigheden voor zover we weten),
Nee, te wijten aan een verrotte eigen cultuur en minder goed gelukte persoonlijkheden. Plus een slechte opvoeding waarbij de laffe vader vaak de benen neemt.

Iedereen kan in Amerika een prima leven opbouwen. De regering-Trump zit ook vol succesvolle Afro-Amerikanen en Latino's. Het afschuiven van individuele problemen op de samenleving moet maar eens over zijn.
pi_181812530
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dit is ook zoiets vreselijks. Die agente was gewoon de kluts kwijt, bij het verkeerde huis aanbeland. Heel tragisch. Als die buurman blank was geweest, was hij net zo hard doodgeschoten. Maar nu de buurman donker is, is het opeens een bloeddorstige

''witte''

*dreigende muziek, krankzinnige Vincent Price lach*

...agente die een racistische hate-moord heeft gepleegd. :{w
Deze vrouw hoort geheel niet thuis in het vak als ze niet kan overwerken zonder meteen de eerste de beste persoon neer te schieten. Ze had natuurlijk ook even kunnen vragen wie die man was en hem naar buiten kunnen sturen. Wellicht dat ze dan had beseft dat ze in zíjn huis stond voordat ze hem doodschoot. Maar dat is het probleem met racisme en vooroordelen: het maakt je blind voor wat andere mensen doormaken.

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nee, te wijten aan een verrotte eigen cultuur en minder goed gelukte persoonlijkheden. Plus een slechte opvoeding waarbij de laffe vader vaak de benen neemt.

Iedereen kan in Amerika een prima leven opbouwen. De regering-Trump zit ook vol succesvolle Afro-Amerikanen en Latino's. Het afschuiven van individuele problemen op de samenleving moet maar eens over zijn.
Ze zouden jouw persoonlijkheid moeten hebben ja. Jij schuift nooit je problemen af op andere bevolkingsgroepen en bent een lichtend voorbeeld voor de samenleving. :')
1 + 1 = blauw
pi_181812626
quote:
_O-
  maandag 10 september 2018 @ 10:33:23 #143
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181813060
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:03 schreef Kamina het volgende:

Ze zouden jouw persoonlijkheid moeten hebben ja. Jij schuift nooit je problemen af op andere bevolkingsgroepen en bent een lichtend voorbeeld voor de samenleving. :')
Inderdaad. Ik ben ook geboren in armoede. Ik heb hard gestudeerd en een goede baan. Niet omdat ik man ben, of blank ben, maar omdat ik mijzelf ben. Ik neem geen shortcuts, ik ga geen crack dealen aan kinderen of de eigendommen van belastingbetalende burgers stelen. Ik ga niet op de bank liggen en klagen dat ik een kutleven heb en dat niemand mij gratis geld wil geven.

Ik gehoorzaam gewoon als de politie mij aanhoudt en ga niet lopen gillen, wegrennen of naar een wapen grijpen.
pi_181813139
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben ook geboren in armoede. Ik heb hard gestudeerd en een goede baan. Niet omdat ik man ben, of blank ben, maar omdat ik mijzelf ben. Ik neem geen shortcuts, ik ga geen crack dealen aan kinderen of de eigendommen van belastingbetalende burgers stelen. Ik ga niet op de bank liggen en klagen dat ik een kutleven heb en dat niemand mij gratis geld wil geven.

Ik gehoorzaam gewoon als de politie mij aanhoudt en ga niet lopen gillen, wegrennen of naar een wapen grijpen.
Je bent wel degelijk aan het klagen over je kutleven en geeft daar anderen de schuld van. Bovendien zijn je racistische uitlatingen wel degelijk over de grens, dus je bent geen haar beter dan het tuig waar je over klaagt. Je gedraagt je nog steeds armoedig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kamina op 10-09-2018 12:39:42 ]
1 + 1 = blauw
pi_181815289
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dit is ook zoiets vreselijks. Die agente was gewoon de kluts kwijt, bij het verkeerde huis aanbeland. Heel tragisch. Als die buurman blank was geweest, was hij net zo hard doodgeschoten. Maar nu de buurman donker is, is het opeens een bloeddorstige

''witte''

*dreigende muziek, krankzinnige Vincent Price lach*

...agente die een racistische hate-moord heeft gepleegd. :{w
Ik zie het nergens hatecrime of iets genoemd worden, dus je ziet weer eens dingen die er niet zijn.
pi_181838227
Waarom is dat een "deugcampagne"? Gewoon marketing. Zielloze bullshit met een air van substantie.

Vwb de zaak zelf, sjah... NFL en Trump zitten daarin fout wmb.
pi_181875902
Het aandeel Nike staat inmiddels hoger dan voor de 'crash', 83 t.o.v. 82,20 eerst.

Deugcampagne heeft geen grote problemen opgeleverd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181875924
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:53 schreef Ludachrist het volgende:
Het aandeel Nike staat inmiddels hoger dan voor de 'crash', 83 t.o.v. 82,20 eerst.

Deugcampagne heeft geen grote problemen opgeleverd.
De echte gevolgen, als ze er zijn, komen wel wat later pas aan het licht.
pi_181875965
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

De echte gevolgen, als ze er zijn, komen wel wat later pas aan het licht.
Ongetwijfeld, daarom is het ook raar om een topic te openen over een hele kleine koersval.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181875970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

De echte gevolgen, als ze er zijn, komen wel wat later pas aan het licht.
Blijven hopen!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181875997
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Blijven hopen!
Is wel zo, natuurlijk. Als Nike door deze campagne gewoon minder verkoopt ga je dat niet na één dag merken, maar later.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181876044
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is wel zo, natuurlijk. Als Nike door deze campagne gewoon minder verkoopt ga je dat niet na één dag merken, maar later.
Nogal wiedes.

Verder: who cares hoe Nike het doet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181876076
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogal wiedes.

Verder: who cares hoe Nike het doet?
Voornamelijk aandeelhouders en boosmensen, momenteel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181877725
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]


Verder: who cares hoe Nike het doet?
Toch bizar dat jij naar ieder topic gaat dat je niet boeit om dat te melden.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181877826
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is wel zo, natuurlijk. Als Nike door deze campagne gewoon minder verkoopt ga je dat niet na één dag merken, maar later.
de meeste roeptoeterende consumenten het een geheugen als een zeef en over een maand hebben ze nieuwe sokken nodig omdat ze er gaten in geknipt hebben en kopen ze toch weer nike. :D
pi_181878080
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is wel zo, natuurlijk. Als Nike door deze campagne gewoon minder verkoopt ga je dat niet na één dag merken, maar later.
Nike kan het wel hebben.
pi_181878887
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Toch bizar dat jij naar ieder topic gaat dat je niet boeit om dat te melden.
Vind het vooral bizar dat jij je opwindt over een Amerikaans bedrijf dat sportkleding verkoopt omdat een reclame je niet aan staat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181878999
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind het vooral bizar dat jij je opwindt over een Amerikaans bedrijf dat sportkleding verkoopt omdat een reclame je niet aan staat.
Ik vind het nog veel bizarder dat jij je opwindt over dat anderen zich ergens over opwinden volgens jou en dat jij dan in ieder topic moet gaan melden dat het jou niet boeit.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181879064
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:14 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik vind het nog veel bizarder dat jij je opwindt over dat anderen zich ergens over opwinden volgens jou en dat jij dan in ieder topic moet gaan melden dat het jou niet boeit.
Ik wijs users graag op hun onbenulligheid en hoop dat ze daardoor leren te relativeren. Besef dat dat verspeelde moeite is bij jou.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181879092
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik wijs users graag op hun onbenulligheid en hoop dat ze daardoor leren te relativeren. Besef dat dat verspeelde moeite is bij jou.
Ja eh boeit me niet man.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181879115
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja eh boeit me niet man.
Nee, dat had ik al door. Jij windt je liever op over alles wat er om je heen gebeurt. Van een hogere energierekening tot Hema die Zwarte Piet in de ban doet; er is altijd wel iets om je bloed te doen koken.

Ieder z'n ding, zullen we maar zeggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181879164
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:53 schreef Ludachrist het volgende:
Het aandeel Nike staat inmiddels hoger dan voor de 'crash', 83 t.o.v. 82,20 eerst.

Deugcampagne heeft geen grote problemen opgeleverd.
En dan te bedenken dat In 2009 Nike nog op 11 dollar stond. _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:24:24 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181879166
Is Nike al failliet?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 13 september 2018 @ 14:25:16 #164
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181879175
Oh, fuck. Hoogste beurswaarde die ze ooit hebben gehad op het moment.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181879224
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat had ik al door. Jij windt je liever op over alles wat er om je heen gebeurt. Van een hogere energierekening tot Hema die Zwarte Piet in de ban doet; er is altijd wel iets om je bloed te doen koken.

Ieder z'n ding, zullen we maar zeggen.
Als jij denkt dat dit al opwinden is, dan heb je wel een heeeeeel lage testosteronwaarde.

Maar goede tip voor je: als iets je niet boeit, dan hoef je dat niet te komen melden. Klik er niet op en reageer er niet, want... het boeit je immers toch niet? ^O^
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181879266
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:29 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Als jij denkt dat dit al opwinden is, dan heb je wel een heeeeeel lage testosteronwaarde.

Maar goede tip voor je: als iets je niet boeit, dan hoef je dat niet te komen melden. Klik er niet op en reageer er niet, want... het boeit je immers toch niet? ^O^
Wacht even....

Het boeit jou dus daadwerkelijk wat er met de koers van Nike gebeurt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181879314
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wacht even....

Het boeit jou dus daadwerkelijk wat er met de koers van Nike gebeurt?
Waar haal je dat in godsnaam uit die vorige zin vandaan terwijl er daar eerder het tegenovergestelde stond.

Waarom maak jij je zo druk om wat ik er van zou vinden?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181879381
Vermakelijke discussie hoor mannen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181879396
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:37 schreef Ludachrist het volgende:
Vermakelijke discussie hoor mannen.
Doe rustig.
pi_181879438
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Waar haal je dat in godsnaam uit die vorige zin vandaan terwijl er daar eerder het tegenovergestelde stond.

Waarom maak jij je zo druk om wat ik er van zou vinden?
Dus het boeit jou eigenlijk ook niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181879498
quote:
8s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Doe rustig.
Waarom maak je je nou hier zo druk om? Denk toch aan je bloeddruk.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181879512
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus het boeit jou eigenlijk ook niet?
Nee.
Maar vond het wel een leuk berichtje.

Is dat nou zo wezensvreemd voor jou?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181879611
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
Nee.
Hier trapt niemand in als je een hele OP gaat zitten typen over de keiharde correctie die deugbedrijf Nike meemaakt naar aanleiding van hun deugcampagne, natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181879642
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee.
Dus je gaat tegen mij tekeer omdat ik 'who cares?' schrijf in relatie tot de koers van Nike, om vervolgens aan te geven dat het je zelf ook niet boeit.

Goed verhaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181880161
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hier trapt niemand in als je een hele OP gaat zitten typen
ZO! Wel een HELE OP typen!!!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181880168
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus je gaat tegen mij tekeer
Echt, in welk lala-landje wonen jullie?

'Tekeer'
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181880198
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:17 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

ZO! Wel een HELE OP typen!!!
Deze act wordt nu een beetje gênant. Ik zou stoppen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181880791
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze act wordt nu een beetje gênant. Ik zou stoppen.
Ok ok. Ik moet m'n bloeddrukverlagende pillen even nemen. Jullie hebben me door.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 13 september 2018 @ 15:56:34 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_181880916
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181881018
Gelukkig wel Deutsche Puma socken.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 13 september 2018 @ 16:46:01 #182
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181881849
quote:
Je punt is dat Trump niet zo zielig is dat hij zijn zoontje zijn schoenen laat verbranden?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181913049
Inmiddels staat de koers weer op het hoogste niveau ooit:
https://www.bloomberg.com(...)&utm_source=facebook
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181915054
quote:
8s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
Gelukkig wel Deutsche Puma socken.
MAGA !
  zaterdag 15 september 2018 @ 08:36:44 #185
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181915087
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:27 schreef Monolith het volgende:
Inmiddels staat de koers weer op het hoogste niveau ooit:
https://www.bloomberg.com(...)&utm_source=facebook
Kunnen elk moment failliet gaan aldus de economische inzichten van de boosmeneertjes.

What was nike thinking? Aldus Trump :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 15 september 2018 @ 08:47:52 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181915265
You like Nike, I like Nike, everybody likes Nike.

Nike for president!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181915426
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:27 schreef Monolith het volgende:
Inmiddels staat de koers weer op het hoogste niveau ooit:
https://www.bloomberg.com(...)&utm_source=facebook
Tja, al die kapot-geknipte sokken moeten wel vervangen worden. :')
pi_181916721
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:27 schreef Monolith het volgende:
Inmiddels staat de koers weer op het hoogste niveau ooit:
https://www.bloomberg.com(...)&utm_source=facebook
De winst stijgt doordat vooral zwarten / gekleurden massaal achter de Kaepernick campagne staan.

Moreel twijfelachtig maar commercieel heel erg goed / slim bedacht door ze.
pi_181916750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:31 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De winst stijgt doordat vooral zwarten / gekleurden massaal achter de Kaepernick campagne staan.

Moreel twijfelachtig maar commercieel heel erg goed / slim bedacht door ze.
Het gaat hier om een aandelenkoers, niet om winst. Wat dat betreft was de TT sowieso wat onnozel.
Het Bloomberg artikel rept verder over omzetstijging ten opzichte van vorig jaar op bepaalde dagen op basis van online verkopen, maar dat is wel een wat gebrekkige manier om zaken te meten en mist bovendien context over hoe het verder dit jaar ten opzichte van vorig jaar verloopt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181916766
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:31 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De winst stijgt doordat vooral zwarten / gekleurden massaal achter de Kaepernick campagne staan.

Moreel twijfelachtig maar commercieel heel erg goed / slim bedacht door ze.
Jammer toch dat de zwarte bevolking van Amerika maar 12 procent is, dan kun je toch beter campagne voeren om de andere 88 procent niet van je te vervreemden. Maar de tijd zal het uitwijzen niet iedereen heeft dezelfde week schoenen nodig en bij de tijd dat mensen ze wel nodig hebben is alles al weer glad vergeten.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181916832
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat hier om een aandelenkoers, niet om winst. Wat dat betreft was de TT sowieso wat onnozel.
Het Bloomberg artikel rept verder over omzetstijging ten opzichte van vorig jaar op bepaalde dagen op basis van online verkopen, maar dat is wel een wat gebrekkige manier om zaken te meten en mist bovendien context over hoe het verder dit jaar ten opzichte van vorig jaar verloopt.
Een groei van 25% verkoop in 4 dagen na de start van de campagne las ik ergens.
  zaterdag 15 september 2018 @ 10:44:04 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181916858
De urban markt is natuurlijk stukken groter dan enkel het zwarte deel daarvan. Net als dat niet iedere zwarte Amerikaan een urbanite is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181916907
Die protestbeweging op YouTube heeft ook meer weg van een paar Feyenoorders die hun Ziggo abonnement opzegden toen ze hoofdsponsor van Ajax werden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181917500
De volgende multinational die weer een deugcampagne opzet, ga ik meteen aandelen van kopen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_181918623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 00:25 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ik kan net als jij alleen uitgaan van de cijfers en die spreken voor zich, namelijk dat ze overwegend harder optreden naar etnische minderheden. Dat blijkt zelfs al tijdens computersimulaties, al lijkt dat onbewust te zijn.
Misschien heeft dat ook te maken dat poltiieagenten veel meer kans hebben om doodgeschoten te worden door een etnische minderheid. Dan is dat de verklarende factor, niet racisme
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_181919699
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:32 schreef Bensel het volgende:

[..]

Misschien heeft dat ook te maken dat poltiieagenten veel meer kans hebben om doodgeschoten te worden door een etnische minderheid. Dan is dat de verklarende factor, niet racisme
Ah, het is de schuld van de ongewapende slachtoffers zelf. Natuurlijk! Waarom heb ik daar niet aan gedacht?
1 + 1 = blauw
pi_181919966
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:49 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ah, het is de schuld van de ongewapende slachtoffers zelf. Natuurlijk! Waarom heb ik daar niet aan gedacht?
Sorry, maar als de politie releatief vaak in schietincidenten verstrikt raakt met de zwarte bevolking, dan is het vrij normaal dat je sneller gespannen bent, en geen risico's met deze bevolkingsgroep meer neemt. Ja, er zijn excessen, maar die zijn er ook blij blanken, dat komt echter niet in het nieuws, want niet interessant. Een politieagent heeft ook een leven en familie, en in een zwarte getto loop je behoorlijk wat meer risico dan in een rijkeluisbuurt. Dus nee, geen victimblaming. De politie wordt relatief vaak slachtoffer van geweld vanuit de zwarte gemeenschap, dat is de oorzaak, niet de politie
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_181921722
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 15:06 schreef Bensel het volgende:

[..]

Sorry, maar als de politie releatief vaak in schietincidenten verstrikt raakt met de zwarte bevolking, dan is het vrij normaal dat je sneller gespannen bent, en geen risico's met deze bevolkingsgroep meer neemt. Ja, er zijn excessen, maar die zijn er ook blij blanken, dat komt echter niet in het nieuws, want niet interessant. Een politieagent heeft ook een leven en familie, en in een zwarte getto loop je behoorlijk wat meer risico dan in een rijkeluisbuurt. Dus nee, geen victimblaming. De politie wordt relatief vaak slachtoffer van geweld vanuit de zwarte gemeenschap, dat is de oorzaak, niet de politie
Dus wordt geoordeeld op basis van kleur, wat discriminatie heet.

Bovendien begin je met het gevolg als oorzaak, dus je redeneert in een cirkel.
1 + 1 = blauw
pi_181921851
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 16:58 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dus wordt geoordeeld op basis van kleur, wat discriminatie heet.

Bovendien begin je met het gevolg als oorzaak, dus je redeneert in een cirkel.
Euh, nee, het gevolg van het geweld tegen politieagenten door de zwarte gemeenschap is dat de politie nu overspannen reageert hierop. Dat is gewoon een feit, de kans is groter dat een politieagent omkomt door een kogel van een 'nigga', dan van een blanke. Dit feit zorgt ervoor dat de politie anders omgaat met deze bevolkingsgroep. Het is de gedraging, niet de kleur. Dat doen ze ook met bijv bikergangs.

De reden dat ze meer beschoten worden komt door de cultuur onder deze mensen, die veel meer de neiging hebben tot gangvorming, en waarbij het stoer geacht wordt om crimineel te zijn. Onderling hechten ze waarde aan hun kleur (zo mogen anderen ze geen nigger noemen bijvoorbeeld), waardoor dit gedrag enkel in de zwarte gemeenschap blijft, want de rest hoort er niet bij (groepssegregatie, je zou het racisme door zwarten kunnen noemen).
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_181922120
Ik lees het vast verkeerd maar zwarten blijken braver dan witten zotezien (gejat uit post van Kamina).




On-topic. Nike is wel erg populair onder urban jongeren en zelfs de nu middelbare mensen (toen jonngeren). De 4 miljard is alleen op de beurs gok ik. Trekt wel bij Nike ligt daar niet zo wakker van.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 16:58 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dus wordt geoordeeld op basis van kleur, wat discriminatie heet.

Bovendien begin je met het gevolg als oorzaak, dus je redeneert in een cirkel.
De nervositeit is het gevolg maar ook de oorzaak voor het schieten. Dus dat is geen cirkel.

[ Bericht 18% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 15-09-2018 17:36:28 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')