Dan heb ik dus geen regels overtredenquote:Op donderdag 6 september 2018 13:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Behalve bij een kaap, dan moet de gekaapte aanwezig blijven
Als ik klaar ben met jou niet meerquote:Op donderdag 6 september 2018 13:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kan heus wel begrijpend lezen
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met jou niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Die film heb ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Wacht maar tot wij allen klaar zijn met jouquote:Op donderdag 6 september 2018 14:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met jou niet meer
Ja dan ben ik een wrak denk ik. Make up over heel mijn gezicht. Rode billen, schrale poes.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wacht maar tot wij allen klaar zijn met jou
Make up over je gezicht? Dat is allang weg danquote:Op donderdag 6 september 2018 14:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dan ben ik een wrak denk ik. Make up over heel mijn gezicht. Rode billen, schrale poes.
prullenbak?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:14 schreef Already_in_use het volgende:
Gofferdomme ik had vanmorgen rookvlees uit de diepvries gepakt en ik weet niet waar ik hem gelaten heb
Daar heb ik nog niet gekeken.quote:
Je rook vleesquote:Op donderdag 6 september 2018 14:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet gekeken.
Over paar weken dan denk ik wat ruik ik toch hier...:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ruilen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |