Ja goffer.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het probleem al: je had ook hier moeten zijn..
ik ben al weg, maar muesli, fruit, kwark, brood en beleg vind je nog wel in de keukenquote:Op donderdag 6 september 2018 07:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja goffer.
Nu is het al te laat zeker?
Maar ik wou het op bedquote:Op donderdag 6 september 2018 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al weg, maar muesli, fruit, kwark, brood en beleg vind je nog wel in de keuken
ja, dat had je even van te voren moeten melden hequote:
Ja my bad.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat had je even van te voren moeten melden he
je bad? net was het nog je bed..quote:Op donderdag 6 september 2018 08:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja my bad.![]()
Lekker geslapen?
Hihi.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bad? net was het nog je bed..
ja, heerlijk, wel minder regen gehoord dan gehoopt.
en daar?
bad is makkelijk met knoeienquote:Op donderdag 6 september 2018 08:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi.![]()
![]()
Beiden is prima hoor
Geen idee eerlijk gezegd. Viel vrij snel in slaap gisteren avond. Toen regende het wel.
Ben jij zo'n knoeiert dan?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bad is makkelijk met knoeien
wat gaat vandaag ons brengen?
ik niet, jij bent de gene die ontbijt wil he..quote:Op donderdag 6 september 2018 08:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij zo'n knoeiert dan?
Regen? Ziet er somber uit hier.
Maar ik knoei nietquote:Op donderdag 6 september 2018 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, jij bent de gene die ontbijt wil he..
oke, dan mag je kiezen.quote:
oke oke, wat is je adres?quote:
oke, ik kom eer aanquote:
is dat wel veilig daar?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Top. Ik zet de deur vast op een kier.
nee, Veldhoven schijnbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |