Ja hoor dat kan.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Draag jij dan ook een korte rok die bij elke dansbeweging omhoog vliegt?
Zal mijn mooiste onderbroek aan doenquote:Op donderdag 6 september 2018 10:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Oeh, dan wil ik zeker met je dansen.
Geen dusquote:Op donderdag 6 september 2018 10:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zal mijn mooiste onderbroek aan doen
O ik dacht dat je het over de hoeveelheid hadquote:Op donderdag 6 september 2018 10:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
wie rekent dat nou uit
dan ben je of aziaat of nerd
zitten we nou mijn huidskleur belachelijk te makenquote:Op donderdag 6 september 2018 10:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Iets met pot en ketel en zwart zien
ik ga alvast naast driepink zittenquote:Op donderdag 6 september 2018 10:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zal mijn mooiste onderbroek aan doen
quote:Op donderdag 6 september 2018 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga alvast naast driepink zitten
OHHHHHH GOD. Dit gaat helemaal fout.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Als niemand met mij danst kan ik ook wel vertrekken
je hebt het niet meer onder controle he..quote:Op donderdag 6 september 2018 11:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHHHHHH GOD. Dit gaat helemaal fout.
Je mag blij zijn dat AIU haarzelf aanbood.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heb je weer gedronken?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De vraag is, had ik het überhaupt onder controle?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt het niet meer onder controle he..
ik zit ook nog thuisquote:Op donderdag 6 september 2018 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De vraag is, had ik het überhaupt onder controle?
Vooral mezelf niet. Man man man. Vertrek ook nu pas naar werkIk was zo moe
Wat een tyfus dag
Want anders had je stormend dit topic verlaten?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat AIU haarzelf aanbood.
Gisteren wel.quote:
:s alsof ik dronken moet zijn om blauw te zijnquote:
Ik hou er niet van om er een hele scène van te maken.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want anders had je stormend dit topic verlaten?
Ambtenaarsleven beste leven. 9 tot 5.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zit ook nog thuis
Echte ambtenaar
sjonge jonge flipsquote:Op donderdag 6 september 2018 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want anders had je stormend dit topic verlaten?
[..]
Gisteren wel.
[..]
:s alsof ik dronken moet zijn om blauw te zijn
Nou dan is het maar goed dat aiuuuu zich aanboodquote:Op donderdag 6 september 2018 11:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om er een hele scène van te maken.
dit gaat een van 12 tot 6je worden denk ikquote:Op donderdag 6 september 2018 11:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ambtenaarsleven beste leven. 9 tot 5.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 6 september 2018 11:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sjonge jonge flips
dit kan zo niet langer he
Ook een mooi werkdag. Ik denk dat ik 12 tot 7 werk vandaag.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit gaat een van 12 tot 6je worden denk ik
Zo ben ikquote:Op donderdag 6 september 2018 11:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dan is het maar goed dat aiuuuu zich aanbood
Ik snap niet waarom je die PI gebruiktquote:Op donderdag 6 september 2018 11:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dan is het maar goed dat aiuuuu zich aanbood
Komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 6 september 2018 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De vraag is, had ik het überhaupt onder controle?
Vooral mezelf niet. Man man man. Vertrek ook nu pas naar werkIk was zo moe
Wat een tyfus dag
nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 6 september 2018 11:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
[..]
Ook een mooi werkdag. Ik denk dat ik 12 tot 7 werk vandaag.
wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
[..]
Ook een mooi werkdag. Ik denk dat ik 12 tot 7 werk vandaag.
?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, de bot wordt ook weer actief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |