Dat wordt doodgezwegen.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Iets over Pechtold ook vanavond?
Dan moet je naar SBS.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zijn neukertje was wel te gast bij RTL Late Night.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zou Natalie jou doen?quote:
Hopelijk krijg je geen nachtmerriesquote:Op woensdag 5 september 2018 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
Je had Klaver vanavond bij het 3fm awards npo feestje moeten zien
Alsof genen wat ermee te maken heeftquote:Op woensdag 5 september 2018 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
Niet gewoon toegeven dat Blok gelijk heeft
Daar heb ik geen behoefte aanquote:Op woensdag 5 september 2018 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
3Fm awards kijkenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hou mijn eten liever binnen.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
Juist.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof genen wat ermee te maken heeft. Cultuurverschillen is wat anders dan ras.
WRONGquote:
Ik heb geen geld.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die JanJaap heeft met zijn hoofd best een leuke vrouw. Misschien is er toch nog hoop voor ons Fok!kers.
JanJaap kom van zijn zolderkamer af. Dat is een te grote stap voor FOK!kers.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die JanJaap heeft met zijn hoofd best een leuke vrouw. Misschien is er toch nog hoop voor ons Fok!kers.
Probeer het eens in een kloppende zin te formuleren.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof genen wat ermee te maken heeft. Cultuurverschillen is wat anders dan ras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |