Wat een lekker plaotje zoquote:Op woensdag 5 september 2018 15:52 schreef RobinOok het volgende:
Standaard lunch in Frankrijk: leftover Faux Fillet met knoflooksaus en sjalotjes.
(Nou ja, niet elke dag standaard, maar elke vakantie een keer standaard)
[ afbeelding ]
Nu heb ik hongerquote:Op woensdag 5 september 2018 20:21 schreef wollah het volgende:
Net broodje hamburger met uitjes curry mayonaise zelf gemaakt heerlijk
Ja heel mooi. Godin in Frankrijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een lekker plaotje zomet die achtergrond.
Thee met volkorenkoekies
ja van een broodje hamburger ga je doodquote:Op woensdag 5 september 2018 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het was niet eens een doodsverwensing. Ik maak me zorgen om je gezondheid.
Ze waren fantastisch. Morgen ga ik er weer twee halen.quote:
Zeg Wollah...quote:Op woensdag 5 september 2018 20:33 schreef wollah het volgende:
[..]
je gaat ook gewoon door he? Doe gewoon normaal man
Wat jammer en frustrerend ....quote:Op woensdag 5 september 2018 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mijn eten vanavond zo verpest.
Aardappelen uit de oven waren naar 40 minuten nog niet lekker?? (nacht in water gelegen, zou dat het zijn?)
Rode bietensalade was nog in te nemen
Rundertartaar was taai??
Echt compleet
Balen zeg! Heb je daarna wat anders gegeten?quote:Op woensdag 5 september 2018 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mijn eten vanavond zo verpest.
Aardappelen uit de oven waren na 40 minuten nog niet lekker en nog niet gaar?? (nacht in water gelegen, zou dat het zijn?)
Rode bietensalade was nog in te nemen
Rundertartaar was taai??
Echt compleet
Heksenkaas , lekker!quote:Op woensdag 5 september 2018 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Balen zeg! Heb je daarna wat anders gegeten?
Ik net nog oude komijnekaas en tuc met heks'n spread ofzo.
Normaal wordt het knapperig , gepoft en smakelijk maar vanavond kwam er helemaal niks uitquote:Op woensdag 5 september 2018 23:02 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb ook nooit succes met aardappeltjes uit de oven. Wordt nooit wat.
40 Min en dan nog niet gaar is wel erg. Tenzij je hele aardappels rauw in de oven gooit maar dat was het vast niet.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Normaal wordt het knapperig , gepoft en smakelijk maar vanavond kwam er helemaal niks uit
Patat formaten, dus niks niet groot.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
40 Min en dan nog niet gaar is wel erg. Tenzij je hele aardappels rauw in de oven gooit maar dat was het vast niet.
Ik ook niet, ben er niet heel enthousiast overquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:34 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit pompoen gehad.
Nee klopt.. het was niet heel vies...quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
Aan je smiley te zien was het niet lekker ....
Jawel hoor.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:12 schreef golfer het volgende:
Die groene ziet er niet echt eetrijp uit?
Lekker!! Wat?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:29 schreef golfer het volgende:
Wok-maaltijd laten bezorgen. Kunnen we weer 2 dagen mee vooruit.
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker!! Wat?
Vorige week ordinair uit eten geweest bij de Chinees... dat was echt zo lekker
Wij hadden aardappelkroketten, wortelen met verse peterselie en boter en kort gegrilde zalm
Net nog nagerecht met kwark en een schep rozenbotteljam... verrassend lekker
Zelf samengesteld van https://www.wokinnhaarlem.nlquote:
Hoe heet dat apparaat (en dan bedoel ik niet je vergiet, lol)quote:Op donderdag 6 september 2018 15:57 schreef RobinOok het volgende:
Rara wat gaan we doen?
[ link | afbeelding ]
Op vijgenjacht!!!![]()
Ik willut!quote:Op donderdag 6 september 2018 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelf samengesteld van https://www.wokinnhaarlem.nl
Ik had veel garnalen, shii-takes en eend. Erg lekker.
Dat ís Tokkie.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Maar ja, dat schijnt dan weer tokkie te zijn
Sorry dat ik dat niet deed met hoofdletter tquote:
Dat is voor alles in een boom, ook appels enzoquote:Op donderdag 6 september 2018 21:02 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Hoe heet dat apparaat (en dan bedoel ik niet je vergiet, lol)
En is dat echt speciaal voor vijgen, of voor alles in een boom?
Ah, nu heb ik het ook kunnen terugvinden...het is een fruitplukker! Weer wat geleerdquote:Op donderdag 6 september 2018 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is voor alles in een boom, ook appels enzo
Het is de "of zoiets". Inspiratieloos, liefdeloos ingredienten bij elkaar mieteren. Net als thuis, maar dan roert er iemand anders in de pan. Het gaat om veel voor weinig, het gaat nooit om smaak. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry dat ik dat niet deed met hoofdletter t
Maar wat is er mis met: paksoi, ui, paprika, bamboe, garnalen gewokt in oestersaus? Of zoiets
Ja, universele fruitplukker. Hij werkt ook niet zo goed voor vijgen, merkte ik. Je rukt er bijna altijd een velletje mee af, zo'n streepje, als een reepje nagelriem dat inscheurt.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:24 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ah, nu heb ik het ook kunnen terugvinden...het is een fruitplukker! Weer wat geleerd
quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Bakje AH sushi.
En een smerig koekje uit Koeweit.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Dat is echt een zin wat ik nooit gedacht ooit te lezen
wat is en mcmiller?quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:19 schreef wollah het volgende:
Net door de mcdrive. Had 1 BigMac, 1 mcmiller en een grote aardbeien milkshake
tjap tjoy?quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:16 schreef SoS87 het volgende:
Nasi, babi pang pang. Foei jong haai. Koelloe joek. Sateetjes. En Tau si Kai. Ik mis nog iets...
Ik was 13 euro kwijt. Was genoeg geweest voor 3 man...
Op 1 aardappelkroketje kun je niet lopenquote:Op zaterdag 8 september 2018 13:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Een, nog warme, ham/kaascroissant vers van de Lidl
Zog een Elstarretje.
Vanavond, halve kip uit de oven met bloemkool en aardappelkroketje
lekker ik doe morgen kipsate maken, want anders wordt het teveelquote:Op zaterdag 8 september 2018 16:24 schreef -Ondskapt- het volgende:
Kippenvleugels bij de poelier gehaald, een kilo voor 10 euro. Geen zin om te koken vandaag en nu Heineken.
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 8 september 2018 14:01 schreef Karzai het volgende:
2 harinkjes en een pilsje
vanavond bami
[ afbeelding ]
Lekker. Heb de halve zak met kippenvleugels al op. Proost trouwens!quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker ik doe morgen kipsate maken, want anders wordt het teveel
Kilo voor een tientje vond ik best duur voor kipvleugels!quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:24 schreef -Ondskapt- het volgende:
Kippenvleugels bij de poelier gehaald, een kilo voor 10 euro. Geen zin om te koken vandaag en nu Heineken.
In welk hotel zit je?quote:Op zondag 9 september 2018 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Uitgebreid ontbijt(buffet):
Roerei met bacon, spiegelei, pistolet brie en rauwe ham, bolletje met zalm, koffiebroodje en fruitsalade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |