Nou, al eerder het onweerde hier al en ik vind het vreselijk.......dus ja........quote:Op woensdag 5 september 2018 14:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij zat om 8 uur al klaar zeker?
Even mailen dat vergeten ze aan te zetten altijdquote:Op woensdag 5 september 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet zo easy ,ik kann geen dm verzenden
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:16 schreef krabje het volgende:
[..]
ja samen met manon,weer roddelen over joa en tim,walgelijke wijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zat ze haar gedrag nog goed te lullen bij hen dus dat begrijp ik dan niet. Had de indruk dat ze zich inslijmt bij hen voor een slaaplek ik de yurt?
Qua maat wél denk ik.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zou Brenda haar vriend dezelfde jas hebben?
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]Het zou een mooie tijdelijke kapsalon kunnen zijn hé...oh wacht! Shelley heeft ook al aangeboden om B&B gasten te knippen ....en wat Shelley wil ...wil Brenda natuurlijk overtreffen hé...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zat ze haar gedrag nog goed te lullen bij hen dus dat begrijp ik dan niet. Had de indruk dat ze zich inslijmt bij hen voor een slaaplek ik de yurt?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
O dear, dat wordt weer concurreren.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Het zou een mooie tijdelijke kapsalon kunnen zijn hé...oh wacht! Shelley heeft ook al aangeboden om B&B gasten te knippen ....en wat Shelley wil ...wil Brenda natuurlijk overtreffen hé...
Had er al geen vertrouwen in dus lekker uitgeslapen.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:23 schreef Yaksa het volgende:
Je zal toch maar extra vroeg zijn opgestaan om naar die mongolentent te willen kijken.
pfffff man manquote:Op woensdag 5 september 2018 14:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
John weer over die kleine darm.(Sanne).
Ik hoor het ook verbaasd aan.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:27 schreef Stray_cat het volgende:
Zonnebankstudie, springtent..............wat hoor ik allemaal weer.
Gemeen van Sanne en onzin van die vader. Maar Sanne houdt het verhaal graag in stand.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:30 schreef Joke43 het volgende:
Joa vertelde John net dat in de brief van Sanne die ze van der vader had, Joa Sanne zou hebben misbruikt. Sanne had toen te veel gedronken. Joa zweert dat dat echt niet zo is. Ze wil er met mij niet over praten maar laat iedereen de brief lezen en alle Charles (camera’s ) kijken mee.
Uurtje.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Is die megolische tent er al?![]()
Hiske zei zoiets..
Nou weer over een uurtje, was eerst 12.00 uur, toen 14.00 en nu weer 15.00 uur...quote:
Hiske kan het weten met haar 'lijntje' met de Febo telkens...quote:Op woensdag 5 september 2018 14:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Is die megolische tent er al?![]()
Hiske zei zoiets..
Dit is Utopiaaaaaaquote:Op woensdag 5 september 2018 14:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou weer over een uurtje, was eerst 12.00 uur, toen 14.00 en nu weer 15.00 uur...
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]krijgt ze toch niet,laat ze zelf haar handjes maar eens wapperen en zelf op zoek gaan voor een slaapplek geld ook voor gerrit,shelly en sanne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zat ze haar gedrag nog goed te lullen bij hen dus dat begrijp ik dan niet. Had de indruk dat ze zich inslijmt bij hen voor een slaaplek ik de yurt?
ja iets anders heeft ze niet,rancuneus wijf.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:20 schreef snetje het volgende:
Een schijnheilige dag is het volgens de ketchup..mayonaise knakworstbroodje vol spuitende Manon die nog steeds het gebruik van de stroop van Joaquin niet is vergeten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |