goffer dat was ook niet de bedoelingquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 5 september 2018 13:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer dat was ook niet de bedoeling
De meeste meiden daar groeien dicht behalve Christel en Hiske.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:48 schreef zodeju het volgende:
Manon wordt er ook niet slanker op.....
quote:
En?quote:Op woensdag 5 september 2018 13:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De meeste meiden daar groeien dicht behalve Christel en Hiske.
dat is guitig...vraag maar aan GBquote:
Guitig regenjasje jaquote:Op woensdag 5 september 2018 13:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is guitig...vraag maar aan GB
Brenda is ook slankquote:Op woensdag 5 september 2018 13:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Constatering. Word je daar boos om?
Oké, smaken verschillen.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is guitig...vraag maar aan GB
quote:Op woensdag 5 september 2018 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Guitig regenjasje ja
[ afbeelding ]
Aha, jij vind Brenda leuk.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Brenda is ook slankje vergat er 1
Brenda wordt aan de onderkant ook forser........ik blijf netjes.....quote:Op woensdag 5 september 2018 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Brenda is ook slankje vergat er 1
Ik wil GB geen pijn doen.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Brenda wordt aan de onderkant ook forser........ik blijf netjes.....
Sanne gaat harder te keer hoor.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Even volume omlaag vanwege dat ordinaire gebler van Jessie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nieuw hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet zo easy ,ik kann geen dm verzenden
Jij zat om 8 uur al klaar zeker?quote:Op woensdag 5 september 2018 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zit al te balen laat staan hoe hun zullen balen.......
6567 km.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe ver denk je dat Mongolië rijden is?
Nou, al eerder het onweerde hier al en ik vind het vreselijk.......dus ja........quote:Op woensdag 5 september 2018 14:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij zat om 8 uur al klaar zeker?
Even mailen dat vergeten ze aan te zetten altijdquote:Op woensdag 5 september 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet zo easy ,ik kann geen dm verzenden
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:16 schreef krabje het volgende:
[..]
ja samen met manon,weer roddelen over joa en tim,walgelijke wijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zat ze haar gedrag nog goed te lullen bij hen dus dat begrijp ik dan niet. Had de indruk dat ze zich inslijmt bij hen voor een slaaplek ik de yurt?
Qua maat wél denk ik.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zou Brenda haar vriend dezelfde jas hebben?
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]Het zou een mooie tijdelijke kapsalon kunnen zijn hé...oh wacht! Shelley heeft ook al aangeboden om B&B gasten te knippen ....en wat Shelley wil ...wil Brenda natuurlijk overtreffen hé...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zat ze haar gedrag nog goed te lullen bij hen dus dat begrijp ik dan niet. Had de indruk dat ze zich inslijmt bij hen voor een slaaplek ik de yurt?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
O dear, dat wordt weer concurreren.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Het zou een mooie tijdelijke kapsalon kunnen zijn hé...oh wacht! Shelley heeft ook al aangeboden om B&B gasten te knippen ....en wat Shelley wil ...wil Brenda natuurlijk overtreffen hé...
Had er al geen vertrouwen in dus lekker uitgeslapen.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:23 schreef Yaksa het volgende:
Je zal toch maar extra vroeg zijn opgestaan om naar die mongolentent te willen kijken.
pfffff man manquote:Op woensdag 5 september 2018 14:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
John weer over die kleine darm.(Sanne).
Ik hoor het ook verbaasd aan.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:27 schreef Stray_cat het volgende:
Zonnebankstudie, springtent..............wat hoor ik allemaal weer.
Gemeen van Sanne en onzin van die vader. Maar Sanne houdt het verhaal graag in stand.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:30 schreef Joke43 het volgende:
Joa vertelde John net dat in de brief van Sanne die ze van der vader had, Joa Sanne zou hebben misbruikt. Sanne had toen te veel gedronken. Joa zweert dat dat echt niet zo is. Ze wil er met mij niet over praten maar laat iedereen de brief lezen en alle Charles (camera’s ) kijken mee.
Uurtje.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Is die megolische tent er al?![]()
Hiske zei zoiets..
Nou weer over een uurtje, was eerst 12.00 uur, toen 14.00 en nu weer 15.00 uur...quote:
Hiske kan het weten met haar 'lijntje' met de Febo telkens...quote:Op woensdag 5 september 2018 14:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Is die megolische tent er al?![]()
Hiske zei zoiets..
Dit is Utopiaaaaaaquote:Op woensdag 5 september 2018 14:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou weer over een uurtje, was eerst 12.00 uur, toen 14.00 en nu weer 15.00 uur...
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]krijgt ze toch niet,laat ze zelf haar handjes maar eens wapperen en zelf op zoek gaan voor een slaapplek geld ook voor gerrit,shelly en sanne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zat ze haar gedrag nog goed te lullen bij hen dus dat begrijp ik dan niet. Had de indruk dat ze zich inslijmt bij hen voor een slaaplek ik de yurt?
ja iets anders heeft ze niet,rancuneus wijf.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:20 schreef snetje het volgende:
Een schijnheilige dag is het volgens de ketchup..mayonaise knakworstbroodje vol spuitende Manon die nog steeds het gebruik van de stroop van Joaquin niet is vergeten....
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze irriteert ergert zich aan iedereen.
Weet ik,maar ik citeer haar.quote:
Las in de courant dat ze zich nergens meer mee wilde bemoeien.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:40 schreef snetje het volgende:
Hiske: Ik wordt nu van alle kanten uitgedaagd en ik vlieg zo meteen uit mijn plaat....
Dan neem ik het terug.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet ik,maar ik citeer haar.
Lekker laten vliegen, regelrecht de poort uitquote:Op woensdag 5 september 2018 14:40 schreef snetje het volgende:
Hiske: Ik wordt nu van alle kanten uitgedaagd en ik vlieg zo meteen uit mijn plaat....
Mad, irritated,quote:
Zo ziet ze er ook wel uit de laatste tijd, het was al niet veel maar nu..........quote:Op woensdag 5 september 2018 14:41 schreef Scherzo het volgende:
Hiske lijkt aan d'r uiterste houdbaarheidsdatum toe...
Reizbar.quote:
Vader kan nog een gesprek met Joaquin verwachten bij het volgende bezoek ...en laat die man zijn dochter maar eens rechtzetten...quote:Op woensdag 5 september 2018 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gemeen van Sanne en onzin van die vader. Maar Sanne houdt het verhaal graag in stand.
Dat houdt z e geen 5 minuten volquote:Op woensdag 5 september 2018 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Las in de courant dat ze zich nergens meer mee wilde bemoeien.
Nog iets bijzonders in Centraal?quote:Op woensdag 5 september 2018 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat houdt z e geen 5 minuten vol
Vanmorgen wilde ze ook geen centraal mee leiden. 2 min gepraat van Jessie en ze deed het weer
Vind het wel een leuk idee van Sannequote:Op woensdag 5 september 2018 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Sanne wil vanavond een spelletje doen, Utopia erger je niet
Jef zeg dat speel ik de hele dag al
Ik heb het niet echt gevolgd, alleen de eerste paar minutenquote:Op woensdag 5 september 2018 14:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nog iets bijzonders in Centraal?
Ja je moet er van houden. Ik ga nooit streamen als ze een spelletje aan het doen zijnquote:Op woensdag 5 september 2018 14:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk idee van Sanne
Volgens mij een vraag van bezoekers of ze mochten roken.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Staat iets over het roken op de pc.
John en Sanne moeten het lezen van Chris.
Niet duidelijk wat.
Febo berichtje leek het.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Staat iets over het roken op de pc.
John en Sanne moeten het lezen van Chris.
Niet duidelijk wat.
Volgens de laatste berichten over een half uurtje.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar blijft die tent van mijn Broeders ??
Zal dan wel een uur anderhalf uur worden. :pquote:Op woensdag 5 september 2018 14:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten over een half uurtje.
Oh, dus op zijn vroegst rond 1800 uur, mooi !quote:Op woensdag 5 september 2018 14:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja. Het ligt weer niet aan Shelley zoals gewoonlijk. Maar ze had gewoon een heleboel vergeten op te schrijven op de lijst voor Richardquote:Op woensdag 5 september 2018 14:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah John bij Shelly over de boodschappen.
Shelly wist het niet, oprecht niet.
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, alleen de eerste paar minuten
1300 op de bank
200 in de kas
1500 totaal gaat 804 van de elektra af, dus ze moeten weer schuim hebben wat geld uit wil geven
Is ook moeilijk natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Het ligt weer niet aan Shelley zoals gewoonlijk. Maar ze had gewoon een heleboel vergeten op te schrijven op de lijst voor Richard
Voor Shelley wel jaquote:
En in die arme heg spugenquote:Op woensdag 5 september 2018 14:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tanden poetsen en met je bek vol tandpasta gewoon een gesprek voeren.
ik zit altijd helemaal onder de tandpasta, zo vies om met zo weinig te poetsenquote:Op woensdag 5 september 2018 14:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tanden poetsen en met je bek vol tandpasta gewoon een gesprek voeren.
Die Yurt komt daar niet.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nieuwe camera geplaatst i.v.m. de yurt?
[ afbeelding ]
Nee, toen Shelley erbij kwam staan zei : Christel 'Nee jij niet, wij doen dat niet. Nog niet'.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij een vraag van bezoekers of ze mochten roken.
Ik hoorde ze zeggen: Mag niet. .... Nog niet.
Ik hou gewoon mijn snufferd dicht als ik tanden aan het poetsen ben.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zit altijd helemaal onder de tandpasta, zo vies om met zo weinig te poetsen
ja dat ookquote:Op woensdag 5 september 2018 14:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hou gewoon mijn snufferd dicht als ik tanden aan het poetsen ben.
De broeders en Gerrit waren een sigaar aan het roken.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, toen Shelley erbij kwam staan zei : Christel 'Nee jij niet, wij doen dat niet. Nog niet'.
En Sanne zei: Ik zag er net 3 staan.
Ik zag er net 3 staan te roken verstond ik.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, toen Shelley erbij kwam staan zei : Christel 'Nee jij niet, wij doen dat niet. Nog niet'.
En Sanne zei: Ik zag er net 3 staan.
Ik bedoel dat het niet om bezoekers gaat.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zag er net 3 staan te roken verstond ik.
Ow sorry.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet om bezoekers gaat.
Kruisspinnen.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:01 schreef Stray_cat het volgende:
Heeft Tim last van zakratten ofzo, dat gegraai
Yep,een wasserette.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Joa wil zijn onderbroeken niet in de zak met sokken van iemand anders doen.
Huh was in zakken, word dat voor hun uitgewassen dan?
zijn zwaarder, gaat denk ik per kiloquote:Op woensdag 5 september 2018 15:06 schreef Stray_cat het volgende:
Wat een lulverhaal, spijkerbroeken zijn duurder om te wassen
quote:Op woensdag 5 september 2018 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zijn zwaarder, gaat denk ik per kilo
En een onderbroek weegt zwaarder dan een stringquote:Op woensdag 5 september 2018 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja slaat ook nergens op, was is wasquote:Op woensdag 5 september 2018 15:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En een onderbroek weegt zwaarder dan een string
Dat dus ...voor 4 personen dus delen met 4 personen...quote:Op woensdag 5 september 2018 15:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja slaat ook nergens op, was is was
Er was wel een pakket wat heel wat groter was. En het gaat per kiloquote:Op woensdag 5 september 2018 15:10 schreef Stray_cat het volgende:
Het ging per zak blijkbaar, 3 zakken 21 euro. Chris wil voor 1 zak betalen en dat is 7 euro
Wat een gesprekKom op met dat tentending
Verloren stemmen.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:13 schreef snetje het volgende:
Tim: Ik ben er klaar mee ..ga nooit meer iets regelen voor een ander ...3 stemmen op Christel!...
Ja, is ook zo, maar dat gemekker over een paar euro en terwijl lopen ze met armen vol vreten richting tent. Het is gewoon een toneelstukje.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er was wel een pakket wat heel wat groter was. En het gaat per kilo
[ afbeelding ]
Het gaat om het principequote:Op woensdag 5 september 2018 15:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar dat gemekker over een paar euro en terwijl lopen ze met armen vol vreten richting tent. Het is gewoon een toneelstukje.
Kwartiertje gerekend op de Utopiaanse manier.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:15 schreef UtoStreamer het volgende:
hoe laat komt die mongolentent ?
Die zou om 8.00 uur komen, toen om 10.00 uur, daarna om 12.00 uur, 13.00 uur, 14.00 uur en 15.00 uur.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:15 schreef UtoStreamer het volgende:
hoe laat komt die mongolentent ?
En gelijk heeft hij. Wat doen die meiden überhaupt voor anderen of voor de groep?quote:Op woensdag 5 september 2018 15:19 schreef Yaksa het volgende:
Timo: "Van mijn part kunnen ze doodvallen. Laat ze maar verrekken in die hangmatten. Ik doe niks meer voor ze".
quote:Op woensdag 5 september 2018 15:19 schreef Yaksa het volgende:
Timo: "Van mijn part kunnen ze doodvallen. Laat ze maar verrekken in die hangmatten. Ik doe niks meer voor ze".
Iemand doodwensen is not done volgens mij.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij. Wat doen die meiden überhaupt voor anderen of voor de groep?
De tent komt zo, lijkt me wel geinig om te zien. En ze kunnen beter maar komen zoquote:Op woensdag 5 september 2018 15:20 schreef Silves het volgende:
Heb het gehad met deze streams, die 2 is het me niet waard, om op deze warme zomerdag, te overhitten..
Hier geen warme zomerdag maar al uren plensbuien en onweerquote:Op woensdag 5 september 2018 15:20 schreef Silves het volgende:
Heb het gehad met deze streams, die 2 is het me niet waard, om op deze warme zomerdag, te overhitten..
Warme zomerdag? Het regent en dondert hier a de hele dagquote:Op woensdag 5 september 2018 15:20 schreef Silves het volgende:
Hier 27 gr...volop zon..043 het zuiden.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hier geen warme zomerdag maar al uren plensbuien en onweer
Sjon en Mike voor de tent, meiden in de hut, mensen op laptop. Veel beweging is er niet denk ik bij de rest.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:23 schreef mario390 het volgende:
in laatste 5 dagen streams niks anders ,altijd Tim en Joa Focus
Hier niet..hier zitten ze allemaal op het terras in de zon..quote:Op woensdag 5 september 2018 15:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Warme zomerdag? Het regent en dondert hier a de hele dag
Hier 27,7 graden en zon. 0316quote:Op woensdag 5 september 2018 15:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hier geen warme zomerdag maar al uren plensbuien en onweer
Gisteren was hij nog trots om een schurk te zijn.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:25 schreef Mylene het volgende:
Tim is er klaar mee om als boeven gezien te worden, kan er niet tegen.
GM,nee.quote:
Dus het wordt toch geen luxe B&B maar de gasten moeten dan op luchtbedjes slapen?quote:Op woensdag 5 september 2018 15:28 schreef Mylene het volgende:
100 euro bezorgkosten voor die bedden, gaan ze niet doen.
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Vader kan nog een gesprek met Joaquin verwachten bij het volgende bezoek ...en laat die man zijn dochter maar eens rechtzetten...
Heb je al je typewerk al af Dot?quote:Op woensdag 5 september 2018 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet er van houden. Ik ga nooit streamen als ze een spelletje aan het doen zijn
opgevouwen verstaa ik niet is dit nederland?quote:Op woensdag 5 september 2018 15:32 schreef Stray_cat het volgende:
Iemand gaat opgevouwen in zijn kist het hek over.
[ afbeelding ]
1 Tegelijk vermoedelijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zusammengeklappt.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
opgevouwen verstaa ik niet is dit nederland?
quote:Op woensdag 5 september 2018 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
1 Tegelijk vermoedelijk.
Solly, verkeerd gequote, bedoelde over het roken.![]()
In elkaar gepropt, folded, geen idee hoe ik dat anders moet typen.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
opgevouwen verstaa ik niet is dit nederland?
Dat zegt iedereen daar, commentaar leveren en dan zeggen dat het niet persoonlijk bedoeld is.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:52 schreef Zeyina het volgende:
John: Het is niet persoonlijk bedoeld. Je moet het je niet persoonlijk aantrekken
Zo'n BS. Ze wordt gewoon aangesproken op iets wat ze niet goed gedaan heeft
Wasserette.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Joa wil zijn onderbroeken niet in de zak met sokken van iemand anders doen.
Huh was in zakken, word dat voor hun uitgewassen dan?
quote:Op woensdag 5 september 2018 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dus toch...………….quote:Op woensdag 5 september 2018 15:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim wil de zak van iedereen zien.
Oh jeej.
John dacht even zijn bezoek erdoorheen te drukken.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:38 schreef Bramenstruik het volgende:
wel schappelijk van Sjon, de anderen hebben net zoveel recht
quote:Op woensdag 5 september 2018 15:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
John dacht even zijn bezoek erdoorheen te drukken.
Die 2 heb ik vandaag alleen nog maar horen zeiken en zagen over anderen.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:40 schreef Koos1958 het volgende:
John is echt aan het zeiken om anderen. Wat doen die Tim en Joa daar weer bij die twee de hele tijd. Las dat ze het alleen doen om minder stemmen te krijgen.
quote:Op woensdag 5 september 2018 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wiepie komt straks met proefflesjes drank voor Jef zijn Fryske kruidenbitter.
Niet gelukt, mooi hè?quote:Op woensdag 5 september 2018 15:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
John dacht even zijn bezoek erdoorheen te drukken.
quote:
heksenlach, ben blij dat ik geen kleine kinderen meer heb, die zouden het heel eng vinden, ik trouwens nogquote:
Friese kruidenbitter, made in Laren.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wiepie komt straks met proefflesjes drank voor Jef zijn Fryske kruidenbitter.
Iedereen is aan het zeiken vandaag.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die 2 heb ik vandaag alleen nog maar horen zeiken en zagen over anderen.
Bolsward.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Friese kruidenbitter, made in Laren.
Heksenlach inderdaad! Eucalipta.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heksenlach, ben blij dat ik geen kleine kinderen meer heb, die zouden het heel eng vinden, ik trouwens nog
Ja dat sowieso. De enige die ik bezig heb gezien zijn Sanne en Shelly, die zijn een spel aan het maken of zoiets. En Chris was met iets bezig op de laptop.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het zeiken vandaag.
Terechte stress dus.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:44 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne heeft buikpijn, stress of ze op de bank komt.
Nee.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh hij maakt het niet in Utopia zelf.
Dat neem ik ook aan, zal wel voor hem gemaakt worden.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh hij maakt het niet in Utopia zelf.
Echt hehquote:Op woensdag 5 september 2018 15:45 schreef Chea49 het volgende:
Hele dag de tijd gehad en nu pas bedenken hoe de bus er kan komen!
bus?quote:Op woensdag 5 september 2018 15:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ruimte maken voor de bus,mooi op tijd broeders.
Hahahahaha dacht ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:45 schreef Chea49 het volgende:
Hele dag de tijd gehad en nu pas bedenken hoe de bus er kan komen!
Ja dat zal dan wel.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat neem ik ook aan, zal wel voor hem gemaakt worden.
Bus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |