Als in puur formeel misschien wel: Pechtold is partijleider?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Die Lok is helemaal geen ondergeschikte overigens. AP gaat helemaal niet over de partijorganisatie en gemeenteraadsfracties.
In strikte zin heb je gelijk, maar opvallend is wel dat Lok het zelf in haar brief heeft over "de leider van mijn partij". Zelf roept ze dat beeld dus op. En het beeld van een intimiderende machtswellusteling wordt versterkt door het noemen van dreigbrieven van juristen.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Die Lok is helemaal geen ondergeschikte overigens. AP gaat helemaal niet over de partijorganisatie en gemeenteraadsfracties.
Nee dat is een scheiding der machten. Pechtold gaat over de politieke koers in Den Haag. Gedoe met gemeenteraadsfracties is de verantwoordelijkheid van Letty Demmers.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als in puur formeel misschien wel: Pechtold is partijleider?
Maar wrs bestaat er niet een hiërarchische verhouding idd.
Formeel misschien niet en het maakt ook niet zo uit wat mij betreft, vgm was Lok zelf ook oud genoeg.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat is een scheiding der machten. Pechtold gaat over de politieke koers in Den Haag. Gedoe met gemeenteraadsfracties is de verantwoordelijkheid van Letty Demmers.
Dat is niet hoe D66 retoriek werkt. De blanke man is altijd schuldig.quote:Op donderdag 6 september 2018 12:58 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso heeft ze zelf ook een machtspositie. Nu het allemaal in de media komt heeft hij een groter probleem dan een onbekend raadslid uit Meppel.
Is goed Henkquote:Op donderdag 6 september 2018 13:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet hoe D66 retoriek werkt. De blanke man is altijd schuldig.
Consequent blijven graag
En inhoudsloze post op de man. Zo kennen we D66 weerquote:
Er valt niet anders te reageren op je domme trollposts.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En inhoudsloze post op de man. Zo kennen we D66 weer
Ik praat het niet goed als je mn posts gelezen had.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:34 schreef bascross het volgende:
Hexagon moet zich natuurlijk in allerlei bochten wringen als D66'er om dit goed te praten, maar als die gast van de VVD al moest opstappen, dan moet Pechtold zeker meer verantwoording afleggen dan roepen: "het is privé".
Populistisch, leg uit.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed als je mn posts gelezen had.
Ik trap alleen terug naar populistische trollen die geen recht van spreken hebben
Gezien deze trollen doorgaans in andere topics de meest dubieuze politici lopen te verdedigen.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Populistisch, leg uit.
Geen recht van spreken, leg uit waarom.
Aldus iemand die in dit topic een dubieuze politicus verdedigtquote:Op donderdag 6 september 2018 13:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien deze trollen doorgaans in andere topics de meest dubieuze politici lopen te verdedigen.
Sowieso is het behoorlijk hypocriet want de emo-populisten van D66 staan zelf altijd voorop om de verdachte in een #metoo kwestie op voorhand al te verketteren. Nu de eigen partijleider een notoire vrouwenmishandelaar blijkt te zijn is het ineens een privé kwestiequote:Op donderdag 6 september 2018 13:34 schreef bascross het volgende:
Hexagon moet zich natuurlijk in allerlei bochten wringen als D66'er om dit goed te praten, maar als die gast van de VVD al moest opstappen, dan moet Pechtold zeker meer verantwoording afleggen dan roepen: "het is privé".
Ach jij blijft consequent in je onzin, waar heeft D66 dat ooit verkondigt?quote:Op donderdag 6 september 2018 13:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet hoe D66 retoriek werkt. De blanke man is altijd schuldig.
Consequent blijven graag
Ik verdedig niemand. ik val alleen mensen aan.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Aldus iemand die in dit topic een dubieuze politicus verdedigt
Zolang je geen bron hebt ben je gewoon een populistische trollquote:Op donderdag 6 september 2018 14:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Sowieso is het behoorlijk hypocriet want de emo-populisten van D66 staan zelf altijd voorop om de verdachte in een #metoo kwestie op voorhand al te verketteren. Nu de eigen partijleider een notoire vrouwenmishandelaar blijkt te zijn is het ineens een privé kwestie
Wat is er niet privé aan?quote:Op donderdag 6 september 2018 13:34 schreef bascross het volgende:
quote:
Wat is hier niet privé aan? Toch moest hij vertrekken. En bovendien klinkt dit ook nog eens een stuk onschuldiger dan waar Pechtold van beticht wordt door een voormalig D66-medewerker.quote:In zijn brief refereerde Ten Broeke maar zijdelings aan de kwestie die hem de politieke kop kostte. Vorige week werd bekend dat een medewerkster van de fractie hem in 2013 had beschuldigd van seksueel grensoverschrijdend gedrag.
Ten Broeke zei daar vorige week over dat er sprake was van een kortdurende intieme relatie, die ongelijkwaardig en fout was, maar waarbij niets onoorbaars is gebeurd. De twee hadden besloten de zaak te laten rusten, maar vorige week kwam het toch naar buiten.
https://nos.nl/artikel/22(...)de-tweede-kamer.html
Nou, eeh, HtB had een relatie met iemand op de werkvloer en ook nog eens lager in rang (ongelijkwaardig)quote:Op donderdag 6 september 2018 15:58 schreef bascross het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier niet privé aan? Toch moest hij vertrekken. En bovendien klinkt dit ook nog eens een stuk onschuldiger dan waar Pechtold van beticht wordt door een voormalig D66-medewerker.
Toevallig.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, eeh, HtB had een relatie met iemand op de werkvloer en ook nog eens lager in rang.
AP had een relatie met een vrouw die toevallig ook raadslid was en bij D66 zat.
Vind ik echt wel van een andere orde.
Ja, dat snap ik wel. Maar ze hebben op werkgebied niet met elkaar te maken. Zij is niet afhankelijk van hem in haar functioneren.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Toevallig.Hoe denk je dat ze hem kent?
Dat was ook niet echt het geval bij HtB hoor.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Maar ze hebben op werkgebied niet met elkaar te maken. Zij is niet afhankelijk van hem in haar functioneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |