Bah . Net gemistquote:
Why ???????quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou super zijn! Ze verdiend wat Xtra aandacht!
Haha ik heb al iemand die ik leuk vindt en waar ik graag mee op date zou willen en nee deze persoon woont niet in utopia. Sterker nog deze persoon heeft niks met utiopia kijkt er niet naar of zou er nooit heen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ga zeker eens met christel zitten , je kan altijd lekker met haar kletsen joh Christel haar zus heeft me laatst een vriendschap verzoek op facebook gestuurd en liked af en toe zelfs mijn foto;s.best grappig want ik ken haar niet eens
Van mij had je die strings van die nonnen best mogen laten staanquote:
Hahaha. Nou deze laatste posts kunnen ook wel wegquote:
wyatt fittopiaaanquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:53 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Haha ik heb al iemand die ik leuk vindt en waar ik graag mee op date zou willen en nee deze persoon woont niet in utopia. Sterker nog deze persoon heeft niks met utiopia kijkt er niet naar of zou er nooit heen gaan.
maar ik ga zeker eens met christel zitten , je kan altijd lekker met haar kletsen joh Christel haar zus heeft me laatst een vriendschap verzoek op facebook gestuurd en liked af en toe zelfs mijn foto;s.best grappig want ik ken haar niet eens
Bij Brenda gaat het ook niet lekker hoor met der relatie... ik vertaal het wel even ...quote:
Er zitten een hoop rare vogels in Utopia...quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:53 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Haha ik heb al iemand die ik leuk vindt en waar ik graag mee op date zou willen en nee deze persoon woont niet in utopia. Sterker nog deze persoon heeft niks met utiopia kijkt er niet naar of zou er nooit heen gaan.
Die moet weg bij Hiske. Maar ja een alternatief is er ook niet echtquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zitten een hoop rare vogels in Utopia...
Maar vind Cris echt ondergesneeuwd en kan een steuntje gebruiken!
Ik vind het juist prettig dat er tenminste nog één iemand is die niet schreeuwend op de voorgrond wil staan.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die moet weg bij Hiske. Maar ja een alternatief is er ook niet echt
Ja komt vast goed hoor, het is een topwijf, is de enige die ik persoonlijk opgezocht heb voor een klets praatje tijdens het wildkamperen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
Wat goed van jou. Deze 2 zinnen kon ik niet lezen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Bij Brenda gaat het ook niet lekker hoor met der relatie... ik vertaal het wel even ...![]()
"Jij bent echt alles voor mij en dat merk ik echt elke dag steeds meer"
Ja.. als ze er niet is ...als ze er niet is ...weet een man pas wat hij mist...![]()
"Ben zo verschrikkelijk blij dat jij mijn meisje bent en dat altijd blijft!"
Blijf bij Brandon uit de buurt!!!! ...![]()
"Als je Utopia avontuur klaar is, gaan we elke dag van elkaar genieten!"
Sorry dat ik je zo verwaarloosd heb....
Eensch... maar ze lijkt er onder te lijden. Tis iig geen vreugde.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het juist prettig dat er tenminste nog één iemand is die niet schreeuwend op de voorgrond wil staan.
Joaquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die moet weg bij Hiske. Maar ja een alternatief is er ook niet echt
Natuur altijd posten!quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel geen krekel, maar had deze nog van vanmiddag. (Ik had geen zin in posten)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
nicequote:Op dinsdag 4 september 2018 23:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Libellequote:Op dinsdag 4 september 2018 23:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat koppie van die libelle lijkt wel een beetje op die bolle toet van Sanne.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |