Lijkt me sterk. Ze heeft net 20 minuten met haar tandenborstel in haar bek gestaanquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:45 schreef Yaksa het volgende:
Manon zoekt d'r tandenborstel onder Jeffrys bed.
Nou, volgens mij had hij er 20 besteld.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Doet hij toch goed dan ...hij had er 30 ...dus al 10 verkocht...
Apart, ze heeft al uitgebreid haar gebit geschrobt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:45 schreef Yaksa het volgende:
Manon zoekt d'r tandenborstel onder Jeffrys bed.
Ik ben hem even aan het bekijken nu.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Joa heeft de volgende dag nog zijn excuses aangeboden aan Brandon voor de ruzie terwijl er gasten waren
Ik vindt haar oprecht geintresseerd, ga denk ik een keertje met haar een uurtje in de dug out kletsen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe is Cris in het echie?
Vaklui is prima, de Brothers verdienen een robuust onderkomenquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
Eindelijk feest in utopia, morgen komt de joert, met vaklui ....
Nee dat was de paardenborstelquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ze heeft net 20 minuten met haar tandenborstel in haar bek gestaan
Hij had er 20 volgens mij. Begin nu te twijfelenquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Doet hij toch goed dan ...hij had er 30 ...dus al 10 verkocht...
Dan hebben ze hun investering er al uit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
das 390 eurotjes ketjing... (omzet dan hè.. maar dat zijn details )
Smakelijk !quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik doe een sjon ik heb patat besteld
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vaklui is prima, de Brothers verdienen een robuust onderkomen
Heb ik dan ff gemist omdat ik op een andere stream zat.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ze heeft net 20 minuten met haar tandenborstel in haar bek gestaan
Nee. Haar manen staat ze standaard te rossen in de caravanquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee dat was de paardenborstel
Dat zou super zijn! Ze verdiend wat Xtra aandacht!quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:47 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ik ben hem even aan het bekijken nu.
[..]
Ik vindt haar oprecht geintresseerd, ga denk ik een keertje met haar een uurtje in de dug out kletsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Zeker boven een anderquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Haar manen staat ze standaard te rossen in de caravan![]()
Het eerste zakje wat hij uit de doos haalde zaten er 15 in ...en er zat nog een zak in ...quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, volgens mij had hij er 20 besteld.
Leuk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:47 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ik ben hem even aan het bekijken nu.
[..]
Ik vindt haar oprecht geintresseerd, ga denk ik een keertje met haar een uurtje in de dug out kletsen.
Je beweerde laatst dat ze in zo'n gesloten gemeenschap zo'n beetje alles van elkaar weten, toch?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Als het jou al niet opvalt, dan kun je wel nagaan dat de bewoners ook niet in de gaten hebben wat er allemaal aan de hand is.
Nee hoor, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij had er 20 volgens mij. Begin nu te twijfelen
Ik las vanmiddag dat er 7 verkocht waren.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Het eerste zakje wat hij uit de doos haalde zaten er 15 in ...en er zat nog een zak in ...
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Haar manen staat ze standaard te rossen in de caravan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |