Did merk je vaak niet eens echt op, het terrein heeft veel hoekjes waar dat allemaal afspeelt, dus daar heb je vaak niks van in de gaten.zelfs niet tijdens het wildkamperenquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoe was het om midden in fiity's te belanden?
Doe ikquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was maar een geintje. Doe wat je zelf wilt, volg je eigen pad. Dat dus.
En ze gingen niet achteraf eens een keer uit eten....quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Manon was op single reis....
Kop de zadelgrapjes maar in paardenkenners,
Nou dit was met een hoop geschreeuw volgens mij. Heb je het filmpje niet gekeken?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:40 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Did merk je vaak niet eens echt op, het terrein heeft veel hoekjes waar dat allemaal afspeelt, dus daar heb je vaak niks van in de gaten.zelfs niet tijdens het wildkamperen
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Manon wil naar Tjernobyl...
Ze straalt al bij de gedachte
Huh? Het gebeurde voor de caravan en jij lag toch onder die witte tent? Dat is vlakbij elkaar. En ze praatten hard genoeg dat iedereen het hoorde.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:40 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Did merk je vaak niet eens echt op, het terrein heeft veel hoekjes waar dat allemaal afspeelt, dus daar heb je vaak niks van in de gaten.zelfs niet tijdens het wildkamperen
[..]
Die ik
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Febo verneukt het weer... we verstonden het prima..
Als het jou al niet opvalt, dan kun je wel nagaan dat de bewoners ook niet in de gaten hebben wat er allemaal aan de hand is.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:40 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dit merk je vaak niet eens echt op, het terrein heeft veel hoekjes waar dat allemaal afspeelt, dus daar heb je vaak niks van in de gaten.zelfs niet tijdens het wildkamperen
Nope, op een gegeven moment zag ik mike iets om schoppen en even later vroeg sanne of we iets hadden gehoord van al het gezeik, maar nee eerlijk waar ik heb er niks van mee gekregen. Zat gewoon lekker met manon, brenda en brandoin te kletsen. heb ook nog even bij hiske en chris gezeten. geen odee wat er aan de hand was. loop achter met uitzendingen dus zie het vanzelf wel denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou dit was met een hoop geschreeuw volgens mij. Heb je het filmpje niet gekeken?
Hoe is Cris in het echie?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:43 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Nope, op een gegeven moment zag ik mike iets om schoppen en even later vroeg sanne of we iets hadden gehoord van al het gezeik, maar nee eerlijk waar ik heb er niks van mee gekregen. Zat gewoon lekker met manon, brenda en brandoin te kletsen. heb ook nog even bij hiske en chris gezeten. geen odee wat er aan de hand was. loop achter met uitzendingen dus zie het vanzelf wel denk ik.
Zie je DMquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:43 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Nope, op een gegeven moment zag ik mike iets om schoppen en even later vroeg sanne of we iets hadden gehoord van al het gezeik, maar nee eerlijk waar ik heb er niks van mee gekregen. Zat gewoon lekker met manon, brenda en brandoin te kletsen. heb ook nog even bij hiske en chris gezeten. geen odee wat er aan de hand was. loop achter met uitzendingen dus zie het vanzelf wel denk ik.
Precies, nu hoor je het eens van een ander.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Als het jou al niet opvalt, dan kun je wel nagaan dat de bewoners ook niet in de gaten hebben wat er allemaal aan de hand is.
Joa heeft de volgende dag nog zijn excuses aangeboden aan Brandon voor de ruzie terwijl er gasten warenquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:43 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Doet hij toch goed dan ...hij had er 30 ...dus al 10 verkocht...quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
Maar dit is toch wel het toppunt:
2 x besprenkelt met weiwater![]()
![]()
[ afbeelding ]
gast!quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voelt Brandon warm aan? Zit er een knopje op?
das 390 eurotjes ketjing... (omzet dan hè.. maar dat zijn details )quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Doet hij toch goed dan ...hij had er 30 ...dus al 10 verkocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |