Ja SPORTIEF ben ik wel,,, dat krijg je met 2x per week Fittopia, iedereen denk wel dat het niks is, maar tering ik heb me kapot gezweet vandaag. was ook de enige die aan het joggen was, de rest was aan het wandelen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
hahaha je vat het sportief op
Ze chanteerd gewoon aandacht. Niet alleen met dit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker weten, ze heeft al vaker aan Gerrit gevraagd of ze tussen hun in mocht liggen......Gerrit zei echt niet doe normaal......
Waar haalt ze het lef vandaan......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Petje af daarvoor.....je zet door.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:25 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ja SPORTIEF ben ik wel,,, dat krijg je met 2x per week Fittopia, iedereen denk wel dat het niks is, maar tering ik heb me kapot gezweet vandaag. was ook de enige die aan het joggen was, de rest was aan het wandelen.
Joh? Ik raak al buiten adem als ik naar jullie kijkquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:25 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ja SPORTIEF ben ik wel,,, dat krijg je met 2x per week Fittopia, iedereen denk wel dat het niks is, maar tering ik heb me kapot gezweet vandaag. was ook de enige die aan het joggen was, de rest was aan het wandelen.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:25 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ja, die gaat een beetje sporten om deze tijd.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:27 schreef Sambalbaai het volgende:
Manon wil ook graag wat tv-beelden.
Dat het script moeilijk is uit te voeren, maar ze doet haar bestquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:26 schreef Yaksa het volgende:
Manon: "Tot zover mijn sexie move wat ik weer niet kan".
Geen idee wat ze bedoeld.
Dank je,quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Petje af daarvoor.....je zet door.
Heel logisch....quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, die gaat een beetje sporten om deze tijd.
Ja jammer inderdaad, vaak kletsen we met ons groepje na de sportles nog even gezellig,. waardoor ik vaak pas tegen 22,30u thuis ben.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Joh? Ik raak al buiten adem als ik naar jullie kijk![]()
Wel jammer dat het op een dinsdag is, dan mis je elke keer de tekenshow
Mensen met een leven... zooooo irritantquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:29 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ja jammer inderdaad, vaak kletsen we met ons groepje na de sportles nog even gezellig,. waardoor ik vaak pas tegen 22,30u thuis ben.
Het was ook erg warm vond ik, vandaag, nu nog zelfs.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:25 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Mwha, in Uto 1 deden sommigen dat ook ook wel hoor in de sportschool.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, die gaat een beetje sporten om deze tijd.
Dat maakt het niet minder raarquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Mwha, in Uto 1 deden sommigen dat ook ook wel hoor in de sportschool.
Waar doe je dat dan? In de kantine van Talpa?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:29 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ja jammer inderdaad, vaak kletsen we met ons groepje na de sportles nog even gezellig,. waardoor ik vaak pas tegen 22,30u thuis ben.
In de koeienpoep en piesquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Mwha, in Uto 1 deden sommigen dat ook ook wel hoor in de sportschool.
Vanmorgen zei Christel: Brenda is Olijfje en Jeffry is Lambiek.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze rok maakt Brenda helemaal Sidonia.
Hahahs xDquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed bezig.
Maar met dat boksen... niet van dat wijven gemep hè... Gewoon doorstoten.. zet je schouder er in ...en Whoppa !!!
( Mocht je dan toevallig Sanne raken, .. hé no worries.. .. accidents happen )
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:31 schreef Bblurker2 het volgende:
Ligt Sanne nog steeds naast Shelley? Ik kan het niet goed zien in dit licht.
Op de parkeerplaats bij onze auto'squote:Op dinsdag 4 september 2018 23:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waar doe je dat dan? In de kantine van Talpa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |