quote:Op woensdag 5 september 2018 00:10 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ik sla letterlijk 80% van de evenementen met muziek over, ben alleen op het eerste strandfeest en op shelly's verjaardag geweest,
Was het niet dequote:Op woensdag 5 september 2018 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor een KLM Fokker Cityhopper overkomen, 237 knopen... 3400 toeren... 21 passagiers..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2018 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook niet maken? Kaartjes verkopen met de belofte dat er vanalles gaat gebeuren en dan dingen gewoon afblazen... Ik zou mijn geld terug willen. Je hebt een product of dienst of whatever gekocht maar zij komen hun beloftes niet na.
Mirjam gaat ook,. dus dan ga ik daar wel mee kletsen, maar niet gaan is sowieso geld weggooien. misschien kan ik nog kans maken op die gratis bbq die er te winnen valt als je je als een utopiaan verkleed gaat. haal ik er nog iets uitquote:Op woensdag 5 september 2018 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan ben je èn je geld kwijt èn je hebt een kutavond...
quote:Op woensdag 5 september 2018 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het niet deNaaah... dan had ik dat wel gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ja!quote:Op woensdag 5 september 2018 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook niet maken? Kaartjes verkopen met de belofte dat er vanalles gaat gebeuren en dan dingen gewoon afblazen... Ik zou mijn geld terug willen. Je hebt een product of dienst of whatever gekocht maar zij komen hun beloftes niet na.
Dat wordt ook nergens meer genoemd op die website. De look-a-likes.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:12 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Mirjam gaat ook,. dus dan ga ik daar wel mee kletsen, maar niet gaan is sowieso geld weggooien. misschien kan ik nog kans maken op die gratis bbq die er te winnen valt als je je als een utopiaan verkleed gaat. haal ik er nog iets uit
laat je nie gekmakuh joh, wij vinden het stiekem gewoon veelste mooi dat jij en daar komt en hier typtquote:Op woensdag 5 september 2018 00:12 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Mirjam gaat ook,. dus dan ga ik daar wel mee kletsen, maar niet gaan is sowieso geld weggooien. misschien kan ik nog kans maken op die gratis bbq die er te winnen valt als je je als een utopiaan verkleed gaat. haal ik er nog iets uit
Gewoon donderdag je geld terugvragenquote:Op woensdag 5 september 2018 00:10 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ik sla letterlijk 80% van de evenementen met muziek over, ben alleen op het eerste strandfeest en op shelly's verjaardag geweest,
Vincent Johannes Rudolf Claasequote:
Hey ik hoor hem nu hier...quote:Op woensdag 5 september 2018 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor een KLM Fokker Cityhopper overkomen, 237 knopen... 3400 toeren... 21 passagiers..
Ze spellen zijn (artiesten)naam niet eens goed.quote:
ik vraag daar donderdag wel naar voor de zekerheidquote:Op woensdag 5 september 2018 00:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat wordt ook nergens meer genoemd op die website. De look-a-likes.
Zooooo slecht die website. Want ik geloof dat dat nog wel actueel is. Maar je weet het maar nooit
Ohw dat ga ik ook doen. Ik beloof gewoon Marco Borsato, de Toppers en André van Duin. En dan gewoon alleen met een poppenkast act van het personeel van crèche Klein Duimpje op komen dravenquote:
Je moet je afvragen of je daar wel wilt BBQ-en.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:12 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Weer zo een die met het busje komt en 3 kwartier van te voren al staat te kwijlen spinnen tegen het ene dranghekjequote:Op woensdag 5 september 2018 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vincent Johannes Rudolf Claase
ho ho ho dat gaat zomaar niet, moet wel net echt zijn....quote:Op woensdag 5 september 2018 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw dat ga ik ook doen. Ik beloof gewoon Marco Borsato, de Toppers en André van Duin. En dan gewoon alleen met een poppenkast act van het personeel van crèche Klein Duimpje op komen draven
quote:Op woensdag 5 september 2018 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het niet deJij zit daar toch niet nu in die toren FOK te lezen hé...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Koelkast komt vrijdag binnen, heeft Jeffry al geregeld.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of je daar wel wilt BBQ-en.
Geen koelkast aanwezig. Het vlees voor eters woensdag is ook vanmiddag al binnen gekomen en dat zonder enige koeling![]()
ik had het kaartje gekocht echt voor dat stukje theater dus tja ik baal wel koste nog 16 euro. maar goed dan maar met mirjam een gezellige avond en kijken wie er nog meer gezellig komt kletsen.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
laat je nie gekmakuh joh, wij vinden het stiekem gewoon veelste mooi dat jij en daar komt en hier typt
Nah.. het waren propellers... die zijn schaars op een A388quote:Op woensdag 5 september 2018 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Jij zit daar toch niet nu in die toren FOK te lezen hé...
Ik zou als Hiske verkleed gaan ...30 sjaals om knuppen en zo ...quote:Op woensdag 5 september 2018 00:12 schreef WyattJames het volgende:
[..]
De haarkleur klopt iig alquote:Op woensdag 5 september 2018 00:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou als Hiske verkleed gaan ...30 sjaals om knuppen en zo ...
Kleur haar is al goedquote:Op woensdag 5 september 2018 00:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Gewoon snauwen en stem verheffen als Chris je gebrabbel niet meteen verstaat en/of begrijptquote:Op woensdag 5 september 2018 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cris lastigvallen: Check
haha, simpele opties is brandon "sportoutfitje met paars shirtje en kisten en bandana" of gerrit "legerbroek en saai shirt en schoenen met ductape" goed nieuws 1 van die outfitjes heb ik en kost me dus geen geldquote:Op woensdag 5 september 2018 00:18 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2018 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cris lastigvallen: Check
Ik had het theater ook wel leuker gevonden. Was in Uto 1 ook altijd lachen. Maar goed, er waren teveel afzeggers in deze groep, o.a. Timothy, Joaquin, Mike en John.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:17 schreef WyattJames het volgende:
[..]
ik had het kaartje gekocht echt voor dat stukje theater dus tja ik baal wel koste nog 16 euro. maar goed dan maar met mirjam een gezellige avond en kijken wie er nog meer gezellig komt kletsen.
ooh dat is jammer wel inderdaad danquote:Op woensdag 5 september 2018 00:17 schreef WyattJames het volgende:
[..]
ik had het kaartje gekocht echt voor dat stukje theater dus tja ik baal wel koste nog 16 euro. maar goed dan maar met mirjam een gezellige avond en kijken wie er nog meer gezellig komt kletsen.
Vlees buiten de koeling bewaren en dan nog geld voor vragen ook.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geen koelkast aanwezig. Het vlees voor eters woensdag is ook vanmiddag al binnen gekomen en dat zonder enige koeleing![]()
Volgens mij heeft Gerrit nieuwe schoenen. Van Action en volgens mij heeft zijn bezoek zijn eigen schoenen omgewisseldquote:Op woensdag 5 september 2018 00:20 schreef WyattJames het volgende:
[..]
haha, simpele opties is brandon "sportoutfitje met paars shirtje en kisten en bandana" of gerrit "legerbroek en saai shirt en schoenen met ductape" goed nieuws 1 van die outfitjes heb ik en kost me dus geen geld
Ohw, goeie. Bestudeer het loopje van Gerrit, is niet zo moeilijk. Voorover gebogen, hoofd een beetje hangend, hoofd beweegt ook een beetje van links naar rechts, de armen iets van het lichaam en zwaaien met voor namelijk de onderarmen.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:20 schreef WyattJames het volgende:
[..]
haha, simpele opties is brandon "sportoutfitje met paars shirtje en kisten en bandana" of gerrit "legerbroek en saai shirt en schoenen met ductape" goed nieuws 1 van die outfitjes heb ik en kost me dus geen geld
Dat staat in mijn encyclopedia bij Mandrill aap.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, goeie. Bestudeer het loopje van Gerrit, is niet zo moeilijk. Voorover gebogen, hoofd een beetje hangend, hoofd beweegt ook een beetje van links naar rechts, de armen iets van het lichaam en zwaaien met voor namelijk de onderarmen.
nee ging het een en ander mis, wilde mijn bericht aanpassen ipv reqouten, lekker zo laten nu... geen zin in uitzoeken hoeik alles moet verwijderen enzo xDquote:Op woensdag 5 september 2018 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
3de quote van jezelf...
Zit je bij FF aan de rum?
Goeie tipquote:Op woensdag 5 september 2018 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat staat in mijn encyclopedia bij Mandrill aap.
Om het compleet te maken een camera om je nek.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, goeie. Bestudeer het loopje van Gerrit, is niet zo moeilijk. Voorover gebogen, hoofd een beetje hangend, hoofd beweegt ook een beetje van links naar rechts, de armen iets van het lichaam en zwaaien met voor namelijk de onderarmen.
Gaat Vegan A3 een vleesmaaltijd serveren ?? lijkt me heel stugquote:Op woensdag 5 september 2018 00:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geen koelkast aanwezig. Het vlees voor eters woensdag is ook vanmiddag al binnen gekomen en dat zonder enige koeleing![]()
ManTip 2: Minder happen en uitleggen.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:22 schreef WyattJames het volgende:
[..]
nee ging het een en ander mis, wilde mijn bericht aanpassen ipv reqouten, lekker zo laten nu... geen zin in uitzoeken hoeik alles moet verwijderen enzo xD
En zo'n lilluk klokkie scoren bij Ali.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Om het compleet te maken een camera om je nek.
(Oh oeps dat mag niet mee naar binnen, tenzij je even een maakt van karton)
Klopt. Maar ik denk dat His en Chris ook zelf eters hebben. Weet eigenlijk nietquote:Op woensdag 5 september 2018 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat Vegan A3 een vleesmaaltijd serveren ?? lijkt me heel stug
Een neusfluit kost ook maar 4 euro en dan kun je als Brenda gaan ...quote:Op woensdag 5 september 2018 00:20 schreef WyattJames het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2018 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En zo'n lilluk klokkie scoren bij Ali.
Nee volgens mij niet deze week, maar Shell wou een kip kerrie maken maar de kerrie is vergetenquote:Op woensdag 5 september 2018 00:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk dat His en Chris ook zelf eters hebben. Weet eigenlijk niet
Ja. Probleempje met Brandon zijn is wel dat je ergens wezenloos moet gaan staan kijken en daar dan raar met je ogen draaiend een tijd moet blijven staan.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Een neusfluit kost ook maar 4 euro en dan kun je als Brenda gaan ...
Kippen zat gelukkigquote:Op woensdag 5 september 2018 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet deze week, maar Shell wou een kip kerrie maken maar de kerrie is vergeten
euhm papier macheee,,, niet zo handig in ben ik bang. denk dat ik gewoon een fittopia outfitje aantrek. Wel met het jmj merk en fittopia merk afgeplakt, want blijkbaar mogen die nu ook niet meer op de streams ivm merken wetgeving ofzoquote:Op woensdag 5 september 2018 00:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Om het compleet te maken een camera om je nek.
(Oh oeps dat mag niet mee naar binnen, tenzij je even een maakt van karton)
Lolllllquote:Op woensdag 5 september 2018 00:25 schreef WyattJames het volgende:
[..]
euhm papier macheee,,, niet zo handig in ben ik bang. denk dat ik gewoon een fittopia outfitje aantrek. Wel met het jmj merk en fittopia merk afgeplakt, want blijkbaar mogen die nu ook niet meer op de streams ivm merken wetgeving ofzo
Als er een vloer in zit.... dan is dat geen probleem. Die dingen zijn niet gebouwd voor de asfalt jungle.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:26 schreef Yaksa het volgende:
En nu maar hopen dat het terrein voor die mongolen tent goed uitgevlakt is.
Anders gaat het nooit lukken om dat ding fatsoenlijk neer te zetten.
Volgens mij zit er in België een fitopiaquote:Op woensdag 5 september 2018 00:25 schreef WyattJames het volgende:
[..]
euhm papier macheee,,, niet zo handig in ben ik bang. denk dat ik gewoon een fittopia outfitje aantrek. Wel met het jmj merk en fittopia merk afgeplakt, want blijkbaar mogen die nu ook niet meer op de streams ivm merken wetgeving ofzo
Met je vlammende rode haar val je gewoon gelijk op Wyatt, dat mag ik als mede-roodharige wel zeggen (en spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:21 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Vindt het wel humor als ik iedere keer lees dat ik er altiijd ben, terwijl ik zoveel evenementen letterlijk er niet ben. xD ik bedoel ik val op dus mijn afwezigheid zou dan toch juist opgemerkt moeten worden
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit zo'n ding opgezet.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als er een vloer in zit.... dan is dat geen probleem. Die dingen zijn niet gebouwd voor de asfalt jungle.
quote:Op woensdag 5 september 2018 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in België een fitopia
Ja. Daar hebben we het gisteravond al uitgebreid over gehad. Zelfs filmpjes hoe hem te bouwenquote:Op woensdag 5 september 2018 00:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit zo'n ding opgezet.
Is nog niet zo simpel hoor.
Bovendien moet het ding 2 x per jaar uit elkaar om te drogen en opnieuw te lakken omdat het klimaat hier anders is dan in Mongolië.
Man Yaksuh, Jonguh, Toen ik nog Mongool was... . Lieten we het tenten bouwen aan de paarden over... Duh!quote:Op woensdag 5 september 2018 00:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Bovendien moet het ding 2 x per jaar uit elkaar om te drogen en opnieuw te lakken omdat het klimaat hier anders is dan in Mongolië.
Dank je, trek me tegenwoordig weinig echt aan van al die meningen, maar blijf het apart vinden dat ik er volgens sommigen altijd ben... terwijl ik weet dat ik zo vaak er niet ben. Dat is best opmerkelijk om te lezen over mezelf soms. Maar goed met 2 keer per week sporten komt het natuurlijk wel weer over alsof ik er altijd ben xDquote:Op woensdag 5 september 2018 00:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Met je vlammende rode haar val je gewoon gelijk op Wyatt, dat mag ik als mede-roodharige wel zeggen (en spreek uit ervaring)
Al kom je er elke dag, dat bepaal je lekker zelf en hoeft daar aan niemand verantwoording voor af te leggen. Zou een mooie bak worden, wij kijken hier praktisch allemaal elke dag streams, denk dat veel mensen daar ook niets van snappen enn daar storen wij ons ook niet aan (of kijken gewoon 'stiekem')
Ik vind het persoonlijk altijd leuk als je hier wat over je Utopia bezoeken opschrijft, dus hoop je nog vaak op de streams te zien!
4 en halve ster.. goeie score wel...quote:
Maar dat weet misschien nog niet iedereen hier, dacht ik zeg het nog maar een keer. Gaat in ieder geval nog een probleempje worden als het echt langdurig gaat regenen.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Daar hebben we het gisteravond al uitgebreid over gehad. Zelfs filmpjes hoe hem te bouwen
Leuk dat je er weer was.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:34 schreef WyattJames het volgende:
Anyway was weer gezelig, maar ik ga mijn bedje in... Fijne avond allemaal!
Ze proaten nu met volle bakkes.quote:
Snap het best...quote:Op woensdag 5 september 2018 00:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze proaten nu met volle bakkes.
Ik hoop dat het echt een mooi ding is.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap het best...
Morgen de oplevering van hun Paleis... das nie nix
Ik zou niet naar die van Brenda gaan hoor.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:33 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dank je, trek me tegenwoordig weinig echt aan van al die meningen, maar blijf het apart vinden dat ik er volgens sommigen altijd ben... terwijl ik weet dat ik zo vaak er niet ben. Dat is best opmerkelijk om te lezen over mezelf soms. Maar goed met 2 keer per week sporten komt het natuurlijk wel weer over alsof ik er altijd ben xD
Las ooit een tip dat ik met mijn 2 minuten tent naast de poort woon, vond dat op zich ook echt hilarisch om te lezen.![]()
![]()
![]()
Ik zal zeker wel feestjes blijven bezoeken, heb geloof ik al beloofd om op 2 verjaardag feestjes aanwezig te zijn, afhankelijk of ze de prijs betaalbaar houden. En blijf ook zeker af en toe hier mee kletsen, dont worry ik doe gewoon lekker wat ik zelf leuk vindt om te doen. Ik ben Wyatt en ik ben gewoon lekker mezelf
#MeTooquote:Op woensdag 5 september 2018 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoop dat het echt een mooi ding is.
Hoeveel heb jij er al opgezet dan?..quote:Op woensdag 5 september 2018 00:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik verwacht deze. Komt van de site waar ze hem vandaan krijgen. De andere die ik daar zie zijn groter, maar kan natuurlijk zijn dat ze niet van allen een plaatje hebbenquote:Op woensdag 5 september 2018 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoop dat het echt een mooi ding is.
2, en het is best een aardig karwei, je moet heel veel knopen en zo.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al opgezet dan?..
Hmz, ziet er niet echt gezellig uit.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik verwacht deze. Komt van de site waar ze hem vandaan krijgen. De andere die ik daar zie zijn groter, maar kan natuurlijk zijn dat ze niet van allen een plaatje hebben
[ afbeelding ]
quote:
Van binnen wel hoorquote:Op woensdag 5 september 2018 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmz, ziet er niet echt gezellig uit.
WTF, en dat moet klanten gaan trekken?quote:
Overal is volk voorquote:Op woensdag 5 september 2018 00:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
WTF, en dat moet klanten gaan trekken?
2 griezels in een badjas die dan naast je gaan slapen in die mongolentent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |