Oh jeej, ja dat hebben we ook nog gehad.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Do.Straks hebben ze ook over haar heen gepist.
Morgen is Sanne misbruikt en gevierendeeldquote:
En onder invloed geweest van een loverboy.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen is Sanne misbruikt en gevierendeeld
brenda zei je bent 10 kilo afgevallenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Er is ook geen enkele vrouw die tegen Sanne zegt: Nee joh, je hebt helemaal geen dikke reet.
er is ook niemand die zegt tegen die ouwe pisvlek dat ie een keer zn bek moet houden tegen een 19jarig kind, loser dat ie er rondlooptquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Er is ook geen enkele vrouw die tegen Sanne zegt: Nee joh, je hebt helemaal geen dikke reet.
Dat zegt Brenda ook tegen haar klantjes.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
brenda zei je bent 10 kilo afgevallen
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er is ook niemand die zegt tegen die ouwe pisvlek dat ie een keer zn bek moet houden tegen een 19jarig kind, loser dat ie er rondloopt
Hoeft niet te rennen hoor.....zijn er wel meer met je eens.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik vond de reactie van John tegen Sanne ook debiel.
*rent hard weer weg*
Reactie van Sanne;Ik denk dat jij even volwassen moet worden John.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef Sambalbaai het volgende:
*rent hard weer weg*
Stop maar met rennen. John is een gewoon een stuk chagrijn.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef Sambalbaai het volgende:
*rent hard weer weg*
hoeft niet hoor, ik heb het niet gezien, maar ik ken hem al wel een beetjequote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef Sambalbaai het volgende:
*rent hard weer weg*
Was tie ook... hij verwoord de waarheid wat bruut.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef Sambalbaai het volgende:
*rent hard weer weg*
Is het een beetje gezellig mannenavondje zonder gezeik, hm?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat doen die wijven nu daar rechts .... haren kammen naast de mannen ??
echt hoor... vrouwen...![]()
[ afbeelding ]
hij is de volwassene, laat HEM zich gedragenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Stop maar met rennen. John is een gewoon een stuk chagrijn.
Maar Sanne gedraagt zich vaak als een k.tpuber
Lekker relaxed ja ! tnXquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is het een beetje gezellig mannenavondje zonder gezeik, hm?
Het zijn net wijven nu.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is het een beetje gezellig mannenavondje zonder gezeik, hm?
tis meer dan een stuk chagerijn hoor, hij kikt er echt op mensen naar beneden te halenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Tercht, dat gescheld is ook bijzonder kinderachtig, net als de duvel en zijn ouwe moer erbij halen, wat hij ook deed.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Reactie van Sanne;Ik denk dat jij even volwassen moet worden John.
Ze is op wat liegen betreft. Morgen verft ze haar haar zwart en gooit het op discriminatiequote:Op dinsdag 4 september 2018 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
Wat gaar HoSanna morgen verzinnen voor aandacht![]()
Dat kind zit vol met nutteloze energie
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
O ja zeker dat.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is de volwassene, laat HEM zich gedragen
Welke waarheid? Dat ze en de telefoon en de laptop wilde hebben?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was tie ook... hij verwoord de waarheid wat bruut.
Fixed.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verder horen Brenda en Manon niets hoor.... dat roskammen moest nu eenmaal daar nu gebeuren.
dat zag ik eigenlijk net gebeuren........................... zij moet het anders doen, ook volgens de heldhaftige dames, krijgt ook geen steun, nergensquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
O ja zeker dat.![]()
Maar ik zou wel willen dat iemand daar de moed opbrengt en Sanne vertelt waar zij de fout ingaat met haar gedrag. Het is natuurlijk niet alleen John die zich aan haar stoort.
Maar John is de enige die het durft te zeggen, zeker nu hij toch weggaat.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
O ja zeker dat.![]()
Maar ik zou wel willen dat iemand daar de moed opbrengt en Sanne vertelt waar zij de fout ingaat met haar gedrag. Het is natuurlijk niet alleen John die zich aan haar stoort.
Dat heeft Christel gezegd: je reageert te snel en te fel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
O ja zeker dat.![]()
Nee, dat is idd onzin.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welke waarheid? Dat ze en de telefoon en de laptop wilde hebben?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
John is ook een debiel die moet altijd zijn verrotte leven op mensen afreageren
Een Miss Crap koppie.. en wat daar het voordeel van is... dat Paard is ook niet erg succesvol meerquote:
We hebben een vaste kern lurkers.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef zodeju het volgende:
Gerrit wil niet geloven dat de muis over hem heen liep.....er is een foto van zegt Tim......lezen de bezoekers ook hier soms??
Ik heb van het gesprek tussen de dames alleen het laatste stukje gehoord. Schuif net pas weer aanquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zag ik eigenlijk net gebeuren........................... zij moet het anders doen, ook volgens de heldhaftige dames, krijgt ook geen steun, nergens
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat heeft Christel gezegd: je reageert te snel en te fel.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:21 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
John zei dat het dak is geïsoleerd.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar John is de enige die het durft te zeggen, zeker nu hij toch weggaat.
De rest zijn bange muizen, want die weten dat de wekenlange toorn van Sanne over zich heen roepen als ze wat van haar gedrag durven te zeggen.
Iemand had dat toch in zijn post gehad?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben een vaste kern lurkers.
Water isolatie is zuiver woord technisch gezien ook een vorm van Isolatiequote:
Als hij echt volwassen is, spreekt hij haar op een normale manier aan wat hem stoort.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat is idd onzin.
Maar John voelt wel prima aan dat het kind zo wispelturig en vals is als de neten, en dat uit zich dan wat lomp als hij het ff niet kan handelen.
dat valt wel mee vind ik, ze is echt wel voor rede vatbaarquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar John is de enige die het durft te zeggen, zeker nu hij toch weggaat.
De rest zijn bange muizen, want die weten dat de wekenlange toorn van Sanne over zich heen roepen als ze wat van haar gedrag durven te zeggen.
Eensch.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als hij echt volwassen is, spreekt hij haar op een normale manier aan wat hem stoort.
Maar hij ging meteen tegen haar te keer over die laptop en haalde er toen van alles bij: met je dikke reet.
preciesquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als hij echt volwassen is, spreekt hij haar op een normale manier aan wat hem stoort.
Maar hij ging meteen tegen haar te keer over die laptop en haalde er toen van alles bij: met je dikke reet.
Sanne is wel altijd beschaafdquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Iemand had dat toch in zijn post gehad?
het is wel iemand die het ook graag wel voor iedereen goed doet, en daar maakt hij schandelijk misbruik vanquote:
Nah. Ze gaat er altijd weer tegen een ander over zeiken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat valt wel mee vind ik, ze is echt wel voor rede vatbaar
Serieus ?quote:
In deze bleef ze heel kalm.Dat klopt.quote:
ja ze moet nog een hoop leren, maar vind haar aard niet kwaad ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah. Ze gaat er altijd weer tegen een ander over zeiken.
Dat dat kut kind ook vaak een grote smoel heeft en dingen uitkraamt die ver van de waarheid af liggen.quote:
Ik mot 'r niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ze moet nog een hoop leren, maar vind haar aard niet kwaad ofzo
is ook zoquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Foodtuk is dus afgeblazen omdat Manon geen actie heeft ondernomen. Volgens Mike.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Foodtuk is dus afgeblazen omdat Manon geen actie heeft ondernomen. Volgens Mike.
Ach schei uit dat mokkel scheldt iedereen de typhus en liegt alles bij elkaar. Daar is John een liefje bijquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het is wel iemand die het ook graag wel voor iedereen goed doet, en daar maakt hij schandelijk misbruik van
Meen je dat? Buiten de buitensporige reacties van John.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ze moet nog een hoop leren, maar vind haar aard niet kwaad ofzo
Ook die cursus wel bestellen,maar niets willen doen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ze moest een mail sturen etc. Mike haar een paar keer gezegd, maar ze heeft nooit gereageerd.
Ook het zoeken naar dingen. Op gegeven moment was Mike druk voor haar bezig en ze vond alles 10x niks
Terecht, ze heeft alleen maar achterover gehangen en afgewacht. Zo werkt het dus niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ik vind het heel ondoordacht allemaal, dom, maar slecht nietquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Meen je dat? Buiten de buitensporige reacties van John.
.
Ik vind haar wel kwaad van aard. Stookt alles aan elkaar en geen een geheim is veilig voor haar.
Ze moest ook een keer voor 16 uur bellen en deed dat pas om 18.30 uur. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ze moest een mail sturen etc. Mike haar een paar keer gezegd, maar ze heeft nooit gereageerd.
Ook het zoeken naar dingen. Op gegeven moment was Mike druk voor haar bezig en ze vond alles 10x niks
Dat dus,maar ze heeft wel centjes nog.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Terecht, ze heeft alleen maar achterover gehangen en afgewacht. Zo werkt het dus niet.
het was alleen maar logeren in het hutjequote:Op dinsdag 4 september 2018 21:46 schreef Zeyina het volgende:
Gaat Shelley nu echt ergens anders slapen? Of is dat weer de zoveelste loze uitspraak van Shelley?
Was in de uitzending te zienquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ze zou afgelopen nacht toch ook buiten blijven liggen bij de meiden?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:46 schreef Zeyina het volgende:
Gaat Shelley nu echt ergens anders slapen? Of is dat weer de zoveelste loze uitspraak van Shelley?
Hé ik zag ze het eerst! They are my brothers!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tim had een stage geregeld voor Manon, om meer diepte te leren in het food truck vak
Volgens Brandon (wie?) was man er boos over.
Zie de Broeders doen meer dan we zien
Heb je haar reactie gezien, toen Gerrit vroeg wat ze met dat geld ging doen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus,maar ze heeft wel centjes nog.
Dellie heeft plat haar en gaat misschien wel/niet neuken of wel/niet in Huissie 1 liggen met/zonder Gerritquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk ff dit mannengesprek.
Hoe is het op de vrouwenstream?
Wel delen héquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé ik zag ze het eerst! They are my brothers!
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé ik zag ze het eerst! They are my brothers!
Nee,sorry,ik kijk bijna nooit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb je haar reactie gezien, toen Gerrit vroeg wat ze met dat geld ging doen?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,sorry,ik kijk bijna nooit.
Goffer, dat mis ik allemaal....quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dellie heeft plat haar en gaat misschien wel/niet neuken of wel/niet in Huissie 1 liggen met/zonder Gerrit
HoSanna heeft een nieuwe act.. ze was gepest( whats New DoKut Versie-1.3 1,4) en wordt weer gepest , door Sjon Kindertrauma's openrijten de hufter moet DóóD
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,sorry,ik kijk bijna nooit.
Hij is weer heel lekker bezig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mike: Kennis moet je uitgeven
Snap ze niet dat die mensen een kruisje maken met de hoop dat ze er gezond en wel weer weg gaan......zonder schurft of vlooienbeten......quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:51 schreef snetje het volgende:
Brenda denkt te weten dat Tim de telefoon daar bij de wc neer heeft gelegd...als er mensen komen maken ze de letter T gebaar bij haar ....nou knap van die mensen dan...
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:53 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjon weet opeens alles over Avicii?
Dat blijkt wel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:53 schreef Bramenstruik het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk die docu gezien.....quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:53 schreef Bramenstruik het volgende:
Die letter T kan natuurlijk ook TRUT betekenen en helemaal niet Timquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:51 schreef snetje het volgende:
Brenda denkt te weten dat Tim de telefoon daar bij de wc neer heeft gelegd...als er mensen komen maken ze de letter T gebaar bij haar ....nou knap van die mensen dan...
Wie,een DJ ,die vorig jaar is overleden.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk die docu gezien.....
Expeditie Robinsonquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Streamlock... Waar hadden die wijven het nu weer over?
Die stream ging jij verslaan.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Streamlock... Waar hadden die wijven het nu weer over?
Ik heb mannenavond hè, Mango!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die stream ging jij verslaan.
Ik ga stuk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:58 schreef Bramenstruik het volgende:
daar zie je het verschil he, zegt Sjon, of je nu een hollandse DJ bent of een uuhhhhh
John hebt overal verstand van hè.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:58 schreef Bramenstruik het volgende:
daar zie je het verschil he, zegt Sjon, of je nu een hollandse DJ bent of een uuhhhhh
Trileitje.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer hoorde Brandon voor de tweede keer al...
Zit zijn Buttplug aan de aggregaat geschakeld?
het gaat over muziek en dan heeft die nog wat te zeggen over wat anders kan die niet pratenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer hoorde Brandon voor de tweede keer al...
Zit zijn Buttplug aan de aggregaat geschakeld?
jaquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
John hebt overal verstand van hè.
Dat weet je toch.
Oh. Dacht een gereedschapsmerk ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wie,een DJ ,die vorig jaar is overleden.
Brenda heeft dus vaak kippenvel tussen haar benen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:57 schreef Yaksa het volgende:
Brenda vindt vochtig een kutwoord, daar krijgt ze kippenvel van.
Da's wel iets voor John, elke boerenlul kan zo'n ding repareren.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sjon heb een deusjefootje gehebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Da's wel iets voor John, elke boerenlul kan zo'n ding repareren.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:01 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Oh. Dacht een gereedschapsmerk ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ken je vast welMake trouble not war
OK, zelfs dat kan hij dus niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Volgens mij eindigde het verhaal dat tie stuk was..
kan haar eigen bed zijn en anders van jef en jessiequote:Op dinsdag 4 september 2018 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie zijn bed is dit?
[ afbeelding ]
Koekoekquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sanne rommelt in de bedden van een ander.
Ze wil graag tussen de andere liggen, geen idee dus.....quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie zijn bed is dit?
[ afbeelding ]
Vond het wat breed voor haar eigen bed.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
kan haar eigen bed zijn en anders van jef en jessie
dan is het van jef en jessiequote:Op dinsdag 4 september 2018 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vond het wat breed voor haar eigen bed.
Gifje erboven heeft ze nog kleding aan....quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:07 schreef Yaksa het volgende:
Ligt Sanne nu halfnaakt onder d'r dekbed?
Gewaagt:
[ afbeelding ]
is al naar bed, heeft er wel gezetenquote:
Misschien al naar bed? Dacht hem even geleden wel gehoord te hebbenquote:
Die is er wel ff bij geweest , vond het leuk, maar ging slapen.quote:
Ik zag haar iets uit doen, daarna de cap gemaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gifje erboven heeft ze nog kleding aan....
jef is er nogquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is er wel ff bij geweest , vond het leuk, maar ging slapen.
Jeff lijkt ook foetsie maar dat weet ik niet.
Waar is ze mee bezig.....quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[..]
Ik zag haar iets uit doen, daarna de cap gemaakt.
Het lichaam in de strijd gooien ?quote:
Altijd mooi.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De mannen nu over de liefde
arregaat wilden 'ze!' (Tim en Joa) niet ff aandoen.quote:
En betaalt er ook niet voor.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:19 schreef zodeju het volgende:
Brenda helpt niet me met de tent.....nee doos je helpt niet eens mee aan je eigen onderkomen.....
ze mag niet eens meehelpenquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:19 schreef zodeju het volgende:
Brenda helpt niet me met de tent.....nee doos je helpt niet eens mee aan je eigen onderkomen.....
Boze vrouwen met scharen en tenten zijn ook geen beste combiquote:
Waar is Brenda niet boos op?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:22 schreef Charmian het volgende:
waarom is brenda eigenlijk zo boos op die 2? ow wacht vanwege die brendameter zeker
eeeeeeeeeeeeehm *stilte*quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar is Brenda niet boos op?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar is Brenda niet boos op?
Ik las net op www.zwaartransport.nl dat de drie vrachtwagens rond 10 uur de lantaarnpalen keren.quote:
8.00uquote:
8 uur,Utopiatijd.quote:
Hoezo praat die MAN met een vrouw op mannanavond?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:25 schreef Charmian het volgende:
jessie wil een eigen huis...jeff gaat het regelen
Knoop in je zakdoek materiaal.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze beide zooooooooooooooo onaantrekkelijk, tis bijna fetish
die hebben straf Sjon heeft gehoord dat ze over hem lullenquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:26 schreef zodeju het volgende:
En wil het hout overkopen.......arme Hiske en Cristel die komen als laatste aan de beurt.......
eigen schuld. Hadden ze niet met de jongens moeten breken en gaan slijmen bij Johnquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:26 schreef zodeju het volgende:
En wil het hout overkopen.......arme Hiske en Cristel die komen als laatste aan de beurt.......
Allebei witter dan wit en dan dat lillende vlees van Jessie en de domme blik en onderdanige gedrag van Jeffry.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
snap je nu dat vrouwloos utopia?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Echt hoor... vrouw in beeld en het gezeik begint..
Dat buikie zet ook enorm uit of dat komt ook door dat witte licht.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Allebei witter dan wit en dan dat lillende vlees van Jessie en de domme blik en onderdanige gedrag van Jeffry.
Ik snap je wel... maar dan kunnen we ook een vrouwloze wereld voorstellen..... Of dat het nu is..quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
snap je nu dat vrouwloos utopia?
Zo,en je hebt hier zo gelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Allebei witter dan wit en dan dat lillende vlees van Jessie en de domme blik en onderdanige gedrag van Jeffry.
Kunnen hun toch niks aan doen dat ze niet snel bruin worden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval niet afgevallen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat buikie zet ook enorm uit of dat komt ook door dat witte licht.
ja precies dat hahahahaquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
bij de action ledstrips voor goedkoopquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:28 schreef zodeju het volgende:
Waar komt Brandon nou mee aanzetten? Ze reageert zo verbaast.
Ik zie het nog steeds als dat Jessie moedergevoelens heeft voor Jeffquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kunnen hun toch niks aan doen dat ze niet snel bruin worden.
En ze houden echt wel van elkaar, dat merk je in alles.
Het is een beetje dommig ja, maar ze zijn allebei zo gek als een deur zoals ze zelf zeggen.
ja een hoop ergernis...ze zijn alleen leuk als ze hysterisch worden en om mama jankenquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap je wel... maar dan kunnen we ook een vrouwloze wereld voorstellen..... Of dat het nu is..
Ze voegen ook wel iets toe
Wat klinkt dat goor, he?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:33 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kon er niet opkomen hahahaha "lillend vlees"
is wel precies waar ik naar zocht aan woorden, ik ken echt vrouwen met meer gewicht met een meer pronter voorkomen, dus dat is het niet, het is dat "lillende"quote:
Het is zelfs "bleek lillend vlees".quote:
viel mij ook al op, ze wil ookquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hiske cirkelt als een gier om de mannen heen... zoekend naar een opening
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is zelfs "bleek lillend vlees".
met een paar beige vlekken die de helft van haar tetten bedekken!quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is zelfs "bleek lillend vlees".
Jeffry ook, met een chips vretende Jessie naast zich, maar hij pakt het niet, zeg maar.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gerrit krijgt ff een reality check
Geen chips, een bitterbal of zoiets. Heeft Brenda of Manon gefrituurd.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jeffry ook, met een chips vretende Jessie naast zich, maar hij pakt het niet, zeg maar.
Nog erger.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Geen chips, een bitterbal of zoiets. Heeft Brenda of Manon gefrituurd.
ja.......snap je.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is wel precies waar ik naar zocht aan woorden, ik ken echt vrouwen met meer gewicht met een meer pronter voorkomen, dus dat is het niet, het is dat "lillende"
En ze straalt zoveel liefde uit richting Jeffquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag of morgen geeft ze per ongeluk borstvoeding aan Jeff, puur uit instinct.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze straalt zoveel liefde uit richting Jeff
Romy 2.0.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze is een en al onverschilligheid, heeft een waanbeeld in haar kop, Romy nadoen, Maaik werd een probleem, en dus nu Jeffquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag of morgen geeft ze per ongeluk borstvoeding aan Jeff, puur uit instinct.
Handig hoor, zeker als moeders de was doet...quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Tim Gerrit zijn eerste relatie was een ouwe sok
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie maakte een liefdevol gebaar naar Jeff zn strot
pffff damagecontrolquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mike lijkt waarempel een beetje te ontdooien...
Ik hoor dat hij dat masker een beetje laat vallen....quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mike lijkt waarempel een beetje te ontdooien...
dat is geen masker, dat is Maaikquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoor dat hij dat masker een beetje laat vallen....
Waar gaan ze liggen als ze B&B gasten hebben dan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tim en Joa: Laatste nacht in onze todden tent en High five
Op hun oude luchtbedden er bij.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waar gaan ze liggen als ze B&B gasten hebben dan?
Genoeg, maar je moet ook slapen toch?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Geen chemie meer tussen Jeff en Jess?
Bij de gasten zelf.......quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op hun oude luchtbedden er bij.
( Poezelig heeft al gereserveerd )
Dat heb je al zo vaak gevraagd en al net zo vaak antwoord op gehad.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:
Dat kan toch niet. Je huurt toch geen B&B waar de eigenaars op een luchtbed in de slaapkamer er bij komen liggen? Of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op hun oude luchtbedden er bij.
( Poezelig heeft al gereserveerd )
Zie jij chemie?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Het heeft er nooit vanaf gespat.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Je huurt toch geen B&B waar de eigenaars op een luchtbed in de slaapkamer er bij komen liggen? Of ben ik nou gek?
Concept Yaksuh, Concept.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Je huurt toch geen B&B waar de eigenaars op een luchtbed in de slaapkamer er bij komen liggen? Of ben ik nou gek?
Zie ik toch een klein beetje anders, ik zei voor 2 maanden geleden al dat het een setje zou worden. Toen zag je het al. En kijk nu eens.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:52 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Het heeft er nooit vanaf gespat.
Of in de caravan als gasten dat niet willen. Maar hij vraagt het bijna elke avond.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Concept Yaksuh, Concept.
niks nada noppes, bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zie ik toch een klein beetje anders, ik zei voor 2 maanden geleden al dat het een setje zou worden. Toen zag je het al. En kijk nu eens.
Je hebt je weerwoord werr klaar om ze te verdedigen. Heel voorspelbaar. Ik heb mijn mening en daar verander je niets aan. Je kunt lullen wat je wilt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zie ik toch een klein beetje anders, ik zei voor 2 maanden geleden al dat het een setje zou worden. Toen zag je het al. En kijk nu eens.
En daarom zegt Jeffry dat hij wel naar Westland wil verhuizen na Utopia. En Jessie zou ook wel in Akkrum kunnen wonen. Is toch wel iets meer dan gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
niks nada noppes, bij gebrek aan beter.
Waarom niet is toch gezellig......lekker in het donker na kletsen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar jij he bt iets met uitgenaste wijven, ik zag het ook aankomen, maar denk om andere redenen dan jijquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En daarom zegt Jeffry dat hij wel naar Westland wil verhuizen na Utopia. En Jessie zou ook wel in Akkrum kunnen wonen. Is toch wel iets meer dan gebrek aan beter.
Jeff is wel verliefdquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En daarom zegt Jeffry dat hij wel naar Westland wil verhuizen na Utopia. En Jessie zou ook wel in Akkrum kunnen wonen. Is toch wel iets meer dan gebrek aan beter.
Praten is toch iets anders dan de nacht doorbrengen met.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom niet is toch gezellig......lekker in het donker na kletsen.
Bij Bo kwamen de mannen toch ook tegen betaling met haar praten.....
Ik ken wel meer speculaties over bewoners, bv Bo en Johan.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:57 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En vergeet niet: pics or it didn't happen
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ken wel meer speculaties over bewoners, bv Bo en Johan.
Met een sigaar in hun hoofd.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hahaha kan niet wachten totdat de Brothers als twee koningen op hun boxprings bij de houtkachel in hun badjassen liggen
Voorzien van begeleidend commentaar
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
helemaal uitgekomen, hij heeft wat verbouwd, en kon vertrekken
Als je de ultieme Utopia ervaring wil waarom niet......bij de wildkampeerders bleeff toch ook een bewoner slapen, dacht Sanne.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Praten is toch iets anders dan de nacht doorbrengen met.
Waar is Poezel nou?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wachtend opdat de Jacuzzie warm is
PS. Tim Pompt
Dat voorspelde jij onder anderen hequote:Op dinsdag 4 september 2018 22:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
helemaal uitgekomen, hij heeft wat verbouwd, en kon vertrekken
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wachtend opdat de Jacuzzie warm is
PS. Tim Pompt
was niet zo moeilijk, daar neem ik geen credits voorquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:00 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat voorspelde jij onder anderen he
Arme Crisquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Christel denkt dat Tim en Joaquin in hun tent blijven en dat de mongoolse tent alleen voor gasten is.Lekker opgelet, Chris.
Ze heeft ADD, dat ter verdediging.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Arme Cris![]()
Ik doe mijn best...maar... kom op Cris !!!!
Het Kathedraal van Italië ?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
Maar dit is toch wel het toppunt:
2 x besprenkelt met weiwater![]()
![]()
[ afbeelding ]
De priesters hebben er overheen gezeken, zeg dat dan ook eerlijk...quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Was niet zo moeilijk en je was niet de enige.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was niet zo moeilijk, daar neem ik geen credits voor
Raar daarstraks vroeg Joa nog aan Manon of het er al op de site stond.....Nee dat ging ze morgen doen.....quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Met die twee win je de oorlog nietquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:03 schreef Zeyina het volgende:
Chris en His. Die tent staat wel heel dichtbij hoor. En dan komen er gasten pal naast ons en wij liggen best open en bloot he
Volgens Christel blijven de 'jongens' in hun tent slapen en is de tent alleen voor gasten.
Had ze van Adriaan gehoord.(Jammer Chris. Want je wilde zodra die tent er was het zeil jatten bij Joa en Tim)
Hiske: O ja, morgen komt er iemand kijken of wij ons huisje hiernaast kunnen bouwen
En even later. Waar kunnen we nu die schaftkeet neerzetten dan?
Nu willen ze weer een paddestoel huis. Gaan ze Wim vragenquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met die twee win je de oorlog niet
Denken ze dat ze in de Efteling zitten zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nu willen ze weer een paddestoel huis. Gaan ze Wim vragen
quote:
Wanneer gaan ze hun geld bij John terugvragen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nu willen ze weer een paddestoel huis. Gaan ze Wim vragen
Mike Mike Mikequote:Op dinsdag 4 september 2018 22:55 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Je hebt je weerwoord werr klaar om ze te verdedigen. Heel voorspelbaar. Ik heb mijn mening en daar verander je niets aan. Je kunt lullen wat je wilt.
Hij is helemaal voor jouquote:
Bij wie ligt ze nu?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En de parasiet heeft het weer voor elkaar:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |