Ik denk dat zij zelf wel degelijk dit interview heeft gegeven uit wraakzucht, maar dat het verhaal in werkelijkheid heel anders in elkaar steekt en geen bewijzen heeft voor de beschuldigingen, waarschijnlijk omdat ze er dan ook niet zijn... daarom trekt ze nu ineens toch de kaart dat ze het privé wil houdenquote:Op woensdag 5 september 2018 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van. Weet alleen dat de Privé hele rare praktijken bezigt.
Yup, al had ik wel het idee dat ik een vrouw in geestelijke paniek aan tafel zie zitten, dus wellicht dat ie haar daarom spaarde...quote:Op woensdag 5 september 2018 22:45 schreef RipCity het volgende:
Twan is finished.. Wat een zwak interview.. Zo kan iedereen het wel.
Dat is heel goed mogelijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zelf wel degelijk dit interview heeft gegeven uit wraakzucht, maar dat het verhaal in werkelijkheid heel anders in elkaar steekt en geen bewijzen heeft voor de beschuldigingen, waarschijnlijk omdat ze er dan ook niet zijn... daarom trekt ze nu ineens toch de kaart dat ze het privé wil houden
Zo zag ik het ook jaquote:Op woensdag 5 september 2018 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, al had ik wel het idee dat ik een vrouw in geestelijke paniek aan tafel zie zitten, dus wellicht dat ie haar daarom spaarde...
Ze bevestigt dat het verhaal in de Prive gewoon klopt.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zelf wel degelijk dit interview heeft gegeven uit wraakzucht, maar dat het verhaal in werkelijkheid heel anders in elkaar steekt en geen bewijzen heeft voor de beschuldigingen, waarschijnlijk omdat ze er dan ook niet zijn... daarom trekt ze nu ineens toch de kaart dat ze het privé wil houden
Wie wel?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:00 schreef Wicky15 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Twan dit echt een toevoeging vindt![]()
Precies dat jaquote:Op woensdag 5 september 2018 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De stem van deze cabaretier klinkt als een verroeste Marc-Marie Huijbregts
3FMquote:Op woensdag 5 september 2018 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Deze gast was bij Domien in de ochtend wel altijd grappig... dus hij heeft zeker wel potentie
Schitterendquote:Op woensdag 5 september 2018 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Goed verhaal dit ook weer
Twan is hier zo niet voor gemaakt, dit light entertainment
En dan ook nog een uur langquote:Op donderdag 6 september 2018 02:18 schreef chufi het volgende:
Morgenavond 1 gaste, nml de afgekochte prostituee van Trump
Wel dikke tettenquote:Op donderdag 6 september 2018 08:28 schreef DKUp het volgende:
Dikke CARE, Trump bashes kennen we nu wel
451.000 kijkers gisteren![]()
Ja vorige week vrijdag al las ikquote:Op donderdag 6 september 2018 13:01 schreef Wicky15 het volgende:
Is dat met Stormy eerder opgenomen?
Ik ben het nog even aan het terugkijken en ik kom er nu pas achter dat het broer en zus zijnquote:
merendeel komt niet verder dan haar boobies.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:55 schreef Postbus100 het volgende:
Ik erger me groen en geel aan haar make-up. Die lichte puntjes aan de binnenkant van haar ogen
Ik ben een vrouw, daar heb ik minder last vanquote:Op donderdag 6 september 2018 23:10 schreef Handleiding het volgende:
[..]
merendeel komt niet verder dan haar boobies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |