abonnement Unibet Coolblue
pi_181974066
Om als NL toerist omdat je ze op tv gezien hebt naar hun huis te gaan kijken ok... maar ze dan gaan staan roepen, echt :X
  Forum Admin / PR maandag 17 september 2018 @ 23:41:16 #52
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181974405
Op Engelse les :D Geweldig _O_

Sandra en Marcello moet je gewoon terug naar Nederland trappen, nu ze die taverne niet doorzetten dragen ze dus gewoon niks bij aan het dorp.
  maandag 17 september 2018 @ 23:51:17 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181974546
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:41 schreef Sked het volgende:


Sandra en Marcello moet je gewoon terug naar Nederland trappen, nu ze die taverne niet doorzetten dragen ze dus gewoon niks bij aan het dorp.
Dat was nooit hun opzet. Ze zitten daar alleen maar om bedrijfjes op te zetten en misschien 1 euro per verkochte fles te vedienen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 18 september 2018 @ 02:28:46 #54
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_181975787
Ik vind het wel erg leuk voor die burgemeester dat zijn oorspronkelijke plan geslaagd is,
lopen toch aardig wat toeristen rond
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:41:13 #55
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181978989
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Om als NL toerist omdat je ze op tv gezien hebt naar hun huis te gaan kijken ok... maar ze dan gaan staan roepen, echt :X
Wat gênant was dat. Je zal er maar een paar keer per dag een paar van die types voor je deur hebben. Groot gelijk dat C en P weer veilig naar Venlo zijn. Als ze je dan toch willen zien, betalen ze er maar fijn een paar knaken voor.
pi_182144841
Iemand afgelopen maandag nog gekeken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 september 2018 @ 16:10:06 #57
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182145717
Ja ik kijk nog steeds.
Voor Paul en Chantal hield het blijkbaar meteen na de eerste opnames op :')
Die lessen Engels voegen imo ook niks toe.
Zit nu wel erg weinig vaart in het programma, maar ja, ik wil wel weten hoe het ze vergaat.
pi_182145829
Werd wel weer duideljjk hoe goed Marcello zich had voorbereid en ingelezen om z'n nieuwe likeur met mirte te gaan produceren.
De mirtebessen gaan pas weer in februari groeien. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Forum Admin / PR woensdag 26 september 2018 @ 16:16:59 #59
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_182145862
quote:
5s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:30 schreef golfer het volgende:
Iemand afgelopen maandag nog gekeken?
Zeker, maar erg geboeid ben ik eigenlijk niet meer.
pi_182145896
En dat jonge stel was alweer op zoek naar een trouwlokatie, maar heeft tot nu toe nog steeds geen enkele boeking voor een trouwerij.;)

Ruzie bij de burgermeester omdat Diederik en Brenda weer alles naar zich toe probeerden te trekken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 september 2018 @ 17:12:31 #61
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_182147094
Die ruzie daar had de sensatiezoeker in mij zekers meer van verwacht. Wel duidelijk dat bepaalde stellen wat moeite met elkaar hebben, maar of ze hebben flink lopen knippen (Wat ik niet geloof), of de burgemeester heeft een cursus mediation voor gevorderden gevolgd.

Cursus Engels gaat inderdaad nergens over. Lijkt ook bijna in scene gezet.
De mensen zijn gek geworden
pi_182148282
quote:
5s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:30 schreef golfer het volgende:
Iemand afgelopen maandag nog gekeken?
Zelfs vergeten op te nemen.... :@
En er staan nog een paar afleveringen om te kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182148588
Nope, ook vergeten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182148690
quote:
11s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:15 schreef golfer het volgende:
Werd wel weer duideljjk hoe goed Marcello zich had voorbereid en ingelezen om z'n nieuwe likeur met mirte te gaan produceren.
De mirtebessen gaan pas weer in februari groeien. :')
Mwah, die man had in het eerste gesprek net gedaan of er genoeg voorraad was. Alsof het altijd te verkrijgen was.
pi_182148711
Ik kijk eigenlijk vooral nog om me aan Diederik en Brenda te ergen. Ben benieuwd hoe het zondag gaat met het festival.

Moest wel lachen, toen Sandra en Marcello buiten met Joey en ? stonden te praten, stonden er ook gewoon twee NL toeristen ze aan te staren..
  donderdag 27 september 2018 @ 12:44:02 #66
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182162109
Mijn interesse begint behoorlijk af te nemen. Vreemd eigenlijk dat ze nu het nog maar 1x in de week komt zo weinig content hebben. De Engelse lessen van de Italianen is wat mij betreft pure tijdvulling.

Toch vond ik de aflevering van afgelopen maandag weer iets leuker. Waarschijnlijk door het boottochtje van J&D en doordat Marcello zijn 'zeg maar' er weer een paar keer uitgooide.
pi_182162678
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 12:44 schreef Rocket Ride het volgende:
Mijn interesse begint behoorlijk af te nemen. Vreemd eigenlijk dat ze nu het nog maar 1x in de week komt zo weinig content hebben. De Engelse lessen van de Italianen is wat mij betreft pure tijdvulling.

Toch vond ik de aflevering van afgelopen maandag weer iets leuker. Waarschijnlijk door het boottochtje van J&D en doordat Marcello zijn 'zeg maar' er weer een paar keer uitgooide.
Wie geeft die Engelse les dan?
Want ik heb niet het idee dat er iemand bij zit die werkelijk geschikt is Engelse les te geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182162791
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie geeft die Engelse les dan?
Want ik heb niet het idee dat er iemand bij zit die werkelijk geschikt is Engelse les te geven.
Idd qua uitspraak kan die vrouw er ook niet van
pi_182163138
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie geeft die Engelse les dan?
Want ik heb niet het idee dat er iemand bij zit die werkelijk geschikt is Engelse les te geven.
Een Italiaanse lerares Engels.
pi_182163671
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:

Een Italiaanse lerares Engels.
Die vooral voor haar uiterlijk is aangetrokken om die 2 mannetjes die les nemen nog meer af te leiden. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182163959
:D
pi_182172962
1 deelnemer (naast Diederik en Brenda) aan het foodtruck festival bekend, hij was vandaag op de radio (voor de liefhebbers: gesprek via de link te beluisteren).

quote:
Rotterdamse saté-man naar foodtruckfestival Ollolai

De Rotterdamse saté-man Paul Toorop staat zondag op een nieuw foodtruckfestival dat door het RTL4 programma 'Het Italiaanse dorp: Ollolai' is ontstaan. Het plaatsje op Sardinië staat zondag vol met foodtrucks uit Nederland en België.

In het populaire tv-programma krijgen vijf Nederlandse stellen de kans om een voor één euro gekocht bouwval op te knappen. "We werden gebeld door de organisatie", zegt Toorop. "Ze wilden iets terug doen voor de dorpelingen daar. Wij zijn dan niet de beroerdste om even naar Italië te rijden."

De vraag is natuurlijk of Italianen zitten te wachten op typische Nederlandse of Belgische producten, zoals bitterballen, patat en poffertjes. "Ik ben zelf ook heel benieuwd of Italianen ons eten willen proberen", zegt Toorop. Maar hij schat de kans voor zijn Indonesische saté hoog in. "Ze bereiden zelf ook varkensvlees op houtskool, dus het lijkt me dat ze saté wel interessant gaan vinden."

Het bezoek aan Ollolai wordt kort voor de Rotterdammer. "De meesten gaan de dag na de tv-opnames, op maandag, alweer terug naar Rotterdam. Ik ga dinsdag terug. Toorop vindt dat niet te gek voor een paar sateetjes: "Op die festivals is het altijd wel gekkenwerk, maar ik vind dit wel leuk. We gaan het dorp op stelten zetten."
https://www.rijnmond.nl/n(...)ruckfestival-Ollolai
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:47:21 #73
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_182262275
Sandra en Marcello gaan deze week in de koffie.
De mensen zijn gek geworden
pi_182262866
Ahhhh keer op keer streedfood in de ondertitels

[ Bericht 2% gewijzigd door JJ76 op 03-10-2018 11:16:42 ]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 03:36:03 #75
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_182265934
Ik vind erg mooi te zien hoe de burgemeester elke keer spijkers met koppen slaat, die man weet echt precies en snel mensen over te halen en duidelijk te zijn op een goede manier.
Perfecte man op de juiste plaats
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')