Voor Dven wel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Extremisme aankaarten is zelf extremisme?
Je kunt nog 20 reacties vol kliederen met bullshit; in de Nederlandse taal is water gewoon nat.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een argument is een argument. Dat jij nou een hekel aan negers hebt... tsja.
[..]
Kom me maar dwingen, Papi.
[..]
Zo gebruikt niemand het woord nat. Iets IS nat GEWORDEN. Het is niet "een nat".
[..]
Wat drink jij?
- Nat
Ok, Jackass.
Ik kaart gewoon aan dat één van zijn mede-extremistjes al een topic over andere extremisten heeft gepost. Voor wat betreft het niet op het rijtje hebben zal je vooral eens goed bij jullie in de eigen bovenkamer moeten kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:32 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Grappig wel dat het over salafisten gaat, bij uitstek een extremistische stroming en jij met zo'n post aan komt zetten. Dan heb je ze niet meer op een rijtje.
Goh.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:34 schreef Hallojo het volgende:
Tja, ook de islam heeft rechtse stromingen.
Wat is er radicaal aan een hoofddoekje?quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
De oplossing is alle radicale islamitische uitingen in de maatschappij te verbieden, zoals hoofddoekjes, weigeren handen te geven, geschieden zwemmen. Werkt dat niet gewoon het land uit. Een middenweg bestaat er niet, bij een middenweg dienen ook moslims water bij de wijn te doen, en dat zie ik moslims die het salafisme aanhangen nooit doen.
Nou, als er een hakenkruis op staat is het een aardig radicaal hoofddoekje.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er radicaal aan een hoofddoekje?
Dit gaat niet meer goed komen en zal tot steeds meer botsingen leiden, ook in dit land. De tegenstellingen worden groter en groter en de weigering om zich niet aan te passen aan de heersende cultuur zal steeds sterker worden. Dat wordt een leuke toekomst voor onze kinderen op deze manierquote:Op dinsdag 4 september 2018 13:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
De oplossing is alle radicale islamitische uitingen in de maatschappij te verbieden, zoals hoofddoekjes, weigeren handen te geven, geschieden zwemmen. Werkt dat niet gewoon het land uit. Een middenweg bestaat er niet, bij een middenweg dienen ook moslims water bij de wijn te doen, en dat zie ik moslims die het salafisme aanhangen nooit doen.
Woordenboekbewijs.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ah, youtube bewijs. Jij moet echt andere filmpjes gaan bekijken.
Ondertussen, hier in Nederland.
Volgens de Van Dale:
nat (bijvoeglijk naamwoord; vergrotende trap: natter, overtreffende trap: natst)
1 vloeibaar, niet droog, niet vast
2 bevochtigd, vochtig: (spel) nat gaan in een ronde alles verliezen
nat (het; o)
vloeistof, vocht: het is één pot nat het komt op hetzelfde neer
In de Nederlandse taal is water dus gewoon nat.
Nee, want in het 'dagelijks gebruik' worden er vaak dingen gezegd die niet correct zijn. Wat in het woordenboek staat daarentegen, is de definitie.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:54 schreef thabit het volgende:
Woordenboekbewijs.. In het dagelijks taalgebruik worden snelheden ook in kilometers uitgedrukt en stroomsterkte in volts. Wil nog niet zeggen dat dat ook correct is.
Oh? Wanneer niet?quote:
Ja, zo kun je de bijbel ook als bron van waarheid beschouwen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat in het woordenboek staat daarentegen, is de definitie.
Tuurlijk. Want de bijbel en een woordenboek zijn ook echt hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:12 schreef thabit het volgende:
Ja, zo kun je de bijbel ook als bron van waarheid beschouwen.
Haten op Vladquote:Op dinsdag 4 september 2018 14:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Oeps....dat ik me kan vinden in deze uitspraak van deze vreselijke man.
Je kunt hem ook veranderen in "1+1=2" hoewel er dan ook slimmeriken zijn die dan proberen aan te tonen dat het 1,999... is of ze vinden een interpunctie foutquote:
Gewoon gezond boeren verstandquote:Op dinsdag 4 september 2018 14:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Oeps....dat ik me kan vinden in deze uitspraak van deze vreselijke man.
Sowieso, want Vladgod.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
daarom toenadering zoeken tot Rusland. De islam is de vijand, niet Rusland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |