hij is wel groot dus als hij niet snel wat heeft is het gewoon te laatquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
http://www.skysports.com/(...)-to-help-f1-2019-bid
[..]
Ocon volgend jaar dus zonder Mercedes backing in de Toro Rosso
feestje was helemaal compleet geweest als Hamilton en Vettel ook nog eens mee roeleerenquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:47 schreef vosss het volgende:
Komend seizoen is zo een beetje de grootste verschuiving die ik mij kan heugen.
wanneer loopt Vettels contract af?quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
feestje was helemaal compleet geweest als Hamilton en Vettel ook nog eens mee roeleerenwie weet doet er eentje een Rosbergje de week na Abu Dhabi
Dat maakt niks uit. Rosberg had ook gewoon nog een contract.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wanneer loopt Vettels contract af?
OK, Vettel zie ik alleen stoppen als hij WK wordt en dat gaat helaas heel moeilijk wordenquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Rosberg had ook gewoon nog een contract.
eind 2020, net zoals dat van Hamiltonquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wanneer loopt Vettels contract af?
Ik denk dat het dit jaar gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, Vettel zie ik alleen stoppen als hij WK wordt en dat gaat helaas heel moeilijk worden
ik hoop het, is gewoon goed als die Mercedes hegemonie doorbroken wordtquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit jaar gaat gebeuren.
En dat van Max.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
eind 2020, net zoals dat van Hamilton
En Hamilton. Vettel is uiteindelijk een betere coureur.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop het, is gewoon goed als die Mercedes hegemonie doorbroken wordt
Maar Hamilton is slimmer.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En Hamilton. Vettel is uiteindelijk een betere coureur.
Hamilton heb ik eigenlijk altijd een snelle rijder gevonden en geen racer, dat heeft Vettel wel meer inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En Hamilton. Vettel is uiteindelijk een betere coureur.
Dat lijkt me wel ja, het is niet zomaar een kleine ingreep.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niki Lauda zou nog op de intensive care liggen. Overigens geen idee of dat wel of niet normaal is na een longtransplantatie: https://www.gpblog.com/nl(...)nal&utm_content=niki lauda%2C helmut marko%2C f1%2C intensive care
Zucht. 2010. En dan ook 2012.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Hamilton is de enige van de twee die een WK gewonnen heeft in een niet enorm dominante auto.
Zucht! Gezien alle pech die Vettel had in 2010 zou hij zonder die pech met overmacht het kampioenschap gewonnen hebben. En 2012 won hij door de vele uitvallers van de McLaren.quote:
Daar gaat het toch helemaal niet over? Beetje beter lezen ouwe.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zucht! Gezien alle pech die Vettel had in 2010 zou hij zonder die pech met overmacht het kampioenschap gewonnen hebben. En 2012 won hij door de vele uitvallers van de McLaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |