Murakami is een geweldige schrijver. Veel plezier!quote:Op maandag 3 september 2018 06:52 schreef _Hestia_ het volgende:
Een beetje hetzelfde soort idee als het topic om een random film te kijken en zo wat nieuws te ontdekken.
Ik ga aan 10 vrienden/bekenden vragen wat hun favoriete boek is. Die leen ik dan en ga ik lezen.
Lijkt me interessant om eens andere boeken te lezen dan wat ik normaal doe. Ik heb ook een boek gekocht (the Reading challenge) waar dit soort opdrachten instaan. Ook met ludieke dingen zoals lees een stuk uit je favoriete boek voor op een openbare plek ofzo
Het eerste boek wat ik nu geleend heb van een vriend is De kleurloze Tsukuru Tazaki en zijn pelgrimsjaren van Haruki Murakami. Ik heb zijn boeken wel in de winkel zien liggen, maar er nog nooit 1 gelezen. Dus ik ben benieuwd
Dankjewelquote:Op maandag 3 september 2018 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Murakami is een geweldige schrijver. Veel plezier!
Ik heb nog nooit het favoriete boek van mijn vrouw gelezen..
Leuk dat jij dat zoveel doetquote:Op maandag 3 september 2018 09:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat ik van mijn meeste vrienden hun favoriete boeken wel gelezen hebIk heb recent aan de vriendin van een neefje van mijn vriendin (
) gevraagd wat haar favoriete boek was, zij heeft spaanse roots en studeert spaanse literatuur. Ze heeft me het boek "schaduw van de wind" aangeraden en daar ga ik vandaag of morgen in beginnen
Carlos Ruiz Zafon - De gevangene van de hemelquote:Op maandag 3 september 2018 14:20 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjewel
Weet je wel welk boek het is van je vrouw?
quote:Op maandag 3 september 2018 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Carlos Ruiz Zafon - De gevangene van de hemel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |