hierna een week lang klimmen en een tijdrit. Ik denk dat de sprinters er nog wel voor willen gaan.quote:Op donderdag 6 september 2018 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Gaat er iemand voor vluchters? #dtv
Ja ik, gokje voor de dagzege. Sta nu 150e ofzo, niet echt boeiend.quote:Op donderdag 6 september 2018 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Yes deels, iig geen massasprint, 3 grijs, 3 zwart.quote:Op donderdag 6 september 2018 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 6 september 2018 13:11 schreef franklop het volgende:
Vol voor de sprint gegaan en nizzolo dan niet opstellen
Dat is zelfs zo.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mag ik vinden dat jij aan een vreemde ronde bezig bent?
vandaag nietquote:
Dat kan wel eens dagwinst zijn, als ze net andersom hadden gefinished in de kopgroep had ik hem denk ik gewonnen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
1 (zwart) ,3 (grijs) ,4, 7 (grijs)
Zou kunnen, jammer dat Van Baarle er nog bijkwam op het laatst.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kan wel eens dagwinst zijn, als ze net andersom hadden gefinished in de kopgroep had ik hem denk ik gewonnen.
Gefeliciteerd man!quote:
Bedankt! En de rest ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Nummer 3, zonder iemand uit de top 3 hier.
Aardig voorsprongetje nog op nummer 2 ja. Gokje pakt een keer goed uit.quote:
Goed plan.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Tot zover de superpiek. Ik ga ritten kapen.
Ik zou nog een negende man meenemen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:59 schreef Doevelaer het volgende:
Mollema, Porte, Majka, Zakarin, Woods, De Plus, Gorka & Lambrecht. We gaan t meemaken.
Scherp, thanks.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou nog een negende man meenemen.
11 minuten lijkt me voldoende toch?quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overigens geloof ik niet in De Plus, die staat te dichtbij, dan gaat Cofidis het te kort houden als ze het rood gaan pogen een dagje te houden.
Ik ookquote:
Maar Majka is een klimmer en Ben King kan er niets van.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch maar gekozen. Zag dat Ben King nog dichter stond in het klassement
Godverdomme!quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:58 schreef Slobeend het volgende:
Pernsteiner is één keer teveel gekozen voor zwart.
Had jij m maar niet moeten kiezenquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:58 schreef Slobeend het volgende:
Pernsteiner is één keer teveel gekozen voor zwart.
Feltet.dks vinderbud: Michael Woodsquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:02 schreef wimderon het volgende:
Welke preview heeft Igor Anton nou weer genoemd dat die niet zwart is![]()
(Zou het wat uitmaken?)
Hier ookquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:11 schreef Doevelaer het volgende:
Lambrecht last minute eruit gegooid. Janken.
Kudus doet wonderen, toch een mooie plek in het dagklassementquote:
Nu begint het pas.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Dagklassement 8e, gestegen naar 3e algemeen. 2 prima dagen.
Voor mij ook nu ik net een beetje uit het mongolenmoeras ben opgeklommen. It's gonna be a hell of a week.quote:
Je durft weer in het topic te komen, dat is een overwinning op zich.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor mij ook nu ik net een beetje uit het mongolenmoeras ben opgeklommen. It's gonna be a hell of a week.
3, 5, 7, 10.
Je hebt mij zelfs ingehaald (lol)quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor mij ook nu ik net een beetje uit het mongolenmoeras ben opgeklommen. It's gonna be a hell of a week.
3, 5, 7, 10.
Ik ben evenveel opgeschoten als jij met je vluchtersploeg (lol).quote:
Ach, gezien de etappekaarten is geen enkele grootspraak gerechtvaardigd. Marginal gains is where it's at, voorlopig.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je durft weer in het topic te komen, dat is een overwinning op zich.
Van harte, je staat nu 389e in plaats van 432e, een reden tot een feestje.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
3, 5, 7, 10.
Ik zie het ja.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben evenveel opgeschoten als jij met je vluchtersploeg (lol).
Wow, jullie staan zelfs nog onder mijquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt mij zelfs ingehaald (lol)
Als ik voor de vluchters was gegaan stond ik nu 112e. Ja, daar doe ik het allemaal voor.quote:
Misschien kun je dat arrogante dedainerige toontje even achterwege laten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van harte, je staat nu 389e in plaats van 432e, een reden tot een feestje.
Je zakt steeds verder weg.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ik voor de vluchters was gegaan stond ik nu 112e. Ja, daar doe ik het allemaal voor.
Wist niet dat je kwaad zou worden om een beetje banter.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien kun je dat arrogante dedainerige toontje even achterwege laten.
De einduitslag in de H2H gaat gewoon 2-0 worden.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien kun je dat arrogante dedainerige toontje even achterwege laten.
Mocht het je nog niet opgevallen zijn; ik probeer een rit te winnen. Wat heb ik er aan om voor de vluchters te gaan waarmee ik en niets opschiet in het dagklassement en ook geen enkele rol van betekenis speel in het algemene klassement? Alles of niets. Ik neem daarentegen aan dat jij de slingers al hebt opgehangen voor je 102e plek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |