abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 september 2018 @ 01:23:46 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181655198
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 01:21 schreef F.M.D. het volgende:
Een Feyenoorder die slecht speelt en wordt uitgefloten door z'n 'fans' is tot daaraan toe, maar een professionele krant die zo een speler dan een 'stumper' gaat noemen, dan is toch wel de grens bereikt. Treurige krant dat AD net als de personen die dat een terechte woordkeuze vinden. Leer eens relativeren. Het blijft maar een spelletje dat voetbal.
De media roepen toch al jaar en dag als een speler er niks van kan of dat het een ongelooflijke miskoop is, dat hoort erbij. Ook de mensen van de media hebben hun voorkeuren, en stumper valt toch ook wel mee qua bewoording. Is niet alsof ze het hebben over 'een enorme kankerlul'.
Oh.
  maandag 3 september 2018 @ 01:26:20 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181655216
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 01:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Aan het begin van die transferperiode werd ie ook al sterk gelinkt aan PSV en ging Larsson weigeren om mee te doen met de voorbereiding van Heerenveen. Maar toen kwam PSV met die Lozano deal en bleef Larsson tot eind augustus bij Heerenveen. Wij probeerden Van Persie binnen te halen en schakelden pas op het laatste moment over naar Larsson. Dat was al een slecht voorteken.
Ja hij werd ook al een tijd in verband gebracht met Ajax, maar toen er in begin augustus naar gevraagd werd bij Overmars zei die dat die hem niet goed genoeg vond (waar veel Feyenoorders weer boos op reageerden toen).

Het is ook bizar dat hij zo'n ander type is dan Elia die hij moest vervangen, maar goed we weten allemaal dat het technisch beleid bij profclubs vaak enorm amateuristisch is zonder enig idee van profielschets en maar gewoon de makkelijke weg kiezen.
Oh.
  maandag 3 september 2018 @ 01:43:05 #278
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_181655307
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 01:21 schreef F.M.D. het volgende:
Een Feyenoorder die slecht speelt en wordt uitgefloten door z'n 'fans' is tot daaraan toe, maar een professionele krant die zo een speler dan een 'stumper' gaat noemen, dan is toch wel de grens bereikt. Treurige krant dat AD net als de personen die dat een terechte woordkeuze vinden. Leer eens relativeren. Het blijft maar een spelletje dat voetbal.
Mee eens.
pi_181657262
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:30 schreef Wicky15 het volgende:
AD noemt Larsson een stumper :') :D
Oh, maar dat dieptepunt was voor mij al bereikt toen ze die Barbie haar mentale inzinking over een reeks van 10 artikels op de website gingen verslaan, ondanks het nadrukkelijke verzoek van haar omgeving om haar met rust te laten omdat ze net zelfmoord had proberen plegen. Je moet je echt schamen en eens goed bij jezelf te rade gaan als 'journalist' en hoofdredacteur als je zelfs mensen die letterlijk op de grond liggen nog gaat uitbuiten voor eigen gewin. :r En de volgende dag op diezelfde website 'schande' roepen over een vrouwtje dat een bijna fataal ongeluk loopt te filmen. De hypocrisie is werkelijk hemeltergend. Het AD heeft niks meer met een krant te maken. Dat is gewoon een ranzige tabloid aan het worden, op zoek naar zoveel mogelijk clicks.

Maar dat heeft volgens mij heel erg veel met die rare hoofdredacteur te maken, met zijn wereldvreemde optredens. Die had een tijd terug toch ook op tv zoveel moeite om zich te excuseren naar hardwerkende oliebollenbakkers die hij bewust kapotmaakte ten faveure van de voor een goede uitslag betalende oliebollenbakkers.

En toch lees je het wel eens voor de colums van Willem bijvoorbeeld. Of als je even niks te doen hebt uit een soort automatisme van 10 jaar lang ad.nl in je browser typen. Het AD is als dat meisje dat je eigenlijk al een tijdje niet meer wilt doen, maar waar je dan toch weer met een vieze smaak naast wakker wordt.

Inb4 'mad'

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2018 09:00:46 ]
  Redactie Sport maandag 3 september 2018 @ 08:58:06 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_181657307
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 01:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Aan het begin van die transferperiode werd ie ook al sterk gelinkt aan PSV en ging Larsson weigeren om mee te doen met de voorbereiding van Heerenveen. Maar toen kwam PSV met die Lozano deal en bleef Larsson tot eind augustus bij Heerenveen. Wij probeerden Van Persie binnen te halen en schakelden pas op het laatste moment over naar Larsson. Dat was al een slecht voorteken.
Blij dat wij Lozano hebben en niet Larsson, das toch wel een wereld van verschil...

Alsof je Messi tegenover Kramer zet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 3 september 2018 @ 08:59:34 #281
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181657322
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Blij dat wij Lozano hebben en niet Larsson, das toch wel een wereld van verschil...

Alsof je Messi tegenover Kramer zet.
Overdrijven is ook een vak
Laffe huichelaar
pi_181658225
Dit elftal is echt in en in dramatisch. Alles draait om en rond V Persie.

Als hij morgen wat krijgt win je geen wedstrijd meer.

Malacia trouwens ook verschrikkelijk, tweede wedstrijd op rij waarin hij minimaal 1 tegendoelpunt weg gaf met een directe persoonlijke fout.
blablablabla
  maandag 3 september 2018 @ 10:14:06 #283
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181658259
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:12 schreef Elan het volgende:
Dit elftal is echt dramatisch. Alles draait op en rond V Persie.

Als hij morgen wat krijgt win je geen wedstrijd meer.
Met name het centrum achterin is om te janken. Daar kun je als wannabe topclub echt niet mee aan komen zetten. Toornstra is wat mij betreft ook klaar. Bij Larsson hoop ik echt dat het er nog uitkomt, maar dat is tegen beter weten in. Bovendien ben ik een beetje klaar met het rechtspoot op links en linkspoot op rechts principe van Gio.
pi_181658317
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Met name het centrum achterin is om te janken. Daar kun je als wannabe topclub echt niet mee aan komen zetten. Toornstra is wat mij betreft ook klaar. Bij Larsson hoop ik echt dat het er nog uitkomt, maar dat is tegen beter weten in. Bovendien ben ik een beetje klaar met het rechtspoot op links en linkspoot op rechts principe van Gio.
Dat is niet van Gio, dat is gewoon de globale trend.
bal
  maandag 3 september 2018 @ 10:21:29 #285
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181658365
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:17 schreef Pinant het volgende:

[..]

Dat is niet van Gio, dat is gewoon de globale trend.
Dus ook van Gio. Lijkt me verstandig in ieder geval 1 speler aan de zijkanten te zetten die ook buitenom kan en diepte heeft. Dat is dan wel weer fijn aan El Hankouri. Jammer dat hij er verder niet zoveel van kan.
pi_181658366
https://www.rijnmond.nl/n(...)e-delen-wel-tevreden

Hoe kan iemand die vroeger zelf bij de grootste clubs gespeeld heeft dit soort leugens bezigen?
blablablabla
  maandag 3 september 2018 @ 10:22:47 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181658378
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:21 schreef Elan het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)e-delen-wel-tevreden

Hoe kan iemand die vroeger zelf bij de grootste clubs gespeeld heeft dit soort leugens bezigen?
wat trainers naar buiten toe zeggen is toch zelden interessant, laat staan waar
pi_181658379
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:21 schreef fetX het volgende:

[..]

Dus ook van Gio. Lijkt me verstandig in ieder geval 1 speler aan de zijkanten te zetten die ook buitenom kan en diepte heeft. Dat is dan wel weer fijn aan El Hankouri. Jammer dat hij er verder niet zoveel van kan.
El Hankouri was een verademing ten opzichte van Larsson.

En dan kan hij er inderdaad vrij weinig van. Moet je nagaan hoe slecht Larsson is.
blablablabla
pi_181658415
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat trainers naar buiten toe zeggen is toch zelden interessant, laat staan waar
Koeman had over het algemeen wel aardige teksten. Ook wel clichés hoor, maar Gio lijkt wel in een compleet andere realiteit te leven.
blablablabla
pi_181658420
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:22 schreef Elan het volgende:

[..]

El Hankouri was een verademing ten opzichte van Larsson.


En dan kan hij er inderdaad vrij weinig van. Moet je nagaan hoe slecht Larsson is.
Ja, zo mogelijk nog minder efficiënt. Daar kun je als Feyenoorder wel echt van genieten hé.
bal
pi_181658477
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:26 schreef Pinant het volgende:

[..]

Ja, zo mogelijk nog minder efficiënt. Daar kun je als Feyenoorder wel echt van genieten hé.
Het rendement van Larsson was precies 0 en Hankouri hield het spel tenminste breed door regelmatig de achterlijn op te zoeken.
blablablabla
  maandag 3 september 2018 @ 10:37:26 #292
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181658587
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Het rendement van Larsson was precies 0 en Hankouri hield het spel tenminste breed door regelmatig de achterlijn op te zoeken.
Om vervolgens zelf met bal over die achterlijn te lopen _O_
  maandag 3 september 2018 @ 10:41:59 #293
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181658670
Dealbrekermaand voor feyenoord tegen AZ, Vitesse, willem2 en FCutrecht met gustafson. Spelen ze voor de titel (10 punten uit 4 wedstrijden) of spelen ze voor plek 5 (9 punten of minder). Erop of eronder!
Ik ben zo pessimistisch dat ik 2 feyenoorders uit mijn fokvoetbalelftal heb gehaald. Dat pessimisme komt uit de opstelling van giovanni, die ervoor kiest om met zulk zwak verdedigend materiaal toch gewoon 433 te blijven spelen zonder echte buitenspelers. Leuk dat dit lukt tegen nac en heerenveen maar de defensie van die andere ploegen staat m.i. een stuk beter tegen dit soort voorspelbaar aanvalspatroon. Ik denk niet dat az, utrecht, vitesse zullen schrikken van de rotterdamse trechtertaktieken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 3 september 2018 @ 10:42:19 #294
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181658677
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:22 schreef Elan het volgende:

[..]

El Hankouri was een verademing ten opzichte van Larsson.

En dan kan hij er inderdaad vrij weinig van. Moet je nagaan hoe slecht Larsson is.
Een verademing? Hij was net zo slecht man. Helemaal niets lukte net als bij Larsson.
pi_181658702
Malacia leek wel lekker te starten, maar blijft inderdaad verdedigend ook nog wel fouten maken, zoals bv bij de penalty.

Ik vond St Juste trouwens ook niet erg overtuigend spelen hoor, vaak te laat om wat diepgang te pakken, en bij de 4-2 stond hij toch echt bij Te Vrede, zette echt helemaal niet aan toen Te Vrede bij hem weg liep.

Verder liepen wel sowieso wel vrij veel personen behoorlijk zwervend over het veld, Berghuis die regelmatig vlak voor onze eigen verdedigende linie stond, Vilhena een paar keer gespot tegen de rechter zijlijn. Zijn niet echt de productieve positiewisselingen waar je het van moet hebben.

Maar goed, punten zijn weer binnen. Spelers (behalve Larsson) zullen ook wel weer wat vertrouwen krijgen na een paar overwinningen, en ik gok dat Jorgensen na de interlandperiode weer mee kan doen. Eens kijken of het spel daar beter van wordt, aangezien je dan wel weer een extra balvast aanspeelpunt hebt voorin. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 3 september 2018 @ 10:44:54 #296
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181658717
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:43 schreef ace_eleven het volgende:
Malacia leek wel lekker te starten, maar blijft inderdaad verdedigend ook nog wel fouten maken, zoals bv bij de penalty.

Ik vond St Juste trouwens ook niet erg overtuigend spelen hoor, vaak te laat om wat diepgang te pakken, en bij de 4-2 stond hij toch echt bij Te Vrede, zette echt helemaal niet aan toen Te Vrede bij hem weg liep.

Verder liepen wel sowieso wel vrij veel personen behoorlijk zwervend over het veld, Berghuis die regelmatig vlak voor onze eigen verdedigende linie stond, Vilhena een paar keer gespot tegen de rechter zijlijn. Zijn niet echt de productieve positiewisselingen waar je het van moet hebben.

Maar goed, punten zijn weer binnen. Spelers (behalve Larsson) zullen ook wel weer wat vertrouwen krijgen na een paar overwinningen, en ik gok dat Jorgensen na de interlandperiode weer mee kan doen. Eens kijken of het spel daar beter van wordt, aangezien je dan wel weer een extra balvast aanspeelpunt hebt voorin. :)
Kan vanpersie mooi op links, betere op linksbuiten hebben ze niet (dat zegt al genoeg).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181658746
Ik zat gisteren Barcelona - Huesca te kijken. Het was weer genieten van die kleine en zijn vriendjes. Het kijken naar wedstrijden van Feyenoord is doorgaans 1 grote ergernis dus een wedstrijdje van Barcelona zo nu en dan is een verademing.
pi_181658753
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:44 schreef govie het volgende:

[..]

Kan vanpersie mooi op links, betere op linksbuiten hebben ze niet (dat zegt al genoeg).
Dat gaat echt niet gebeuren. Van Persie gaat gewoon op 10 spelen. En dan kun je nog een muntje opgooien of Toornstra of Larsson op links komt (ik gok gewoon weer Larsson).

Is overigens wel zonde voor Ayoub, want die laat het in al zijn invalbeurten eigenlijk wel zien (al strooit ie ook wel met de nodige slordige passjes).
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 3 september 2018 @ 10:47:40 #299
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181658764
Malacia komt er wel. Karsdorp stond in het begin ook constant verkeerd te dekken. Komt wel goed, is jeugdigheid.

St Juste was inderdaad ook niet heel goed gisteren. Stond overal, behalve op de back positie.
  maandag 3 september 2018 @ 10:48:39 #300
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181658779
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:47 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat gaat echt niet gebeuren. Van Persie gaat gewoon op 10 spelen. En dan kun je nog een muntje opgooien of Toornstra of Larsson op links komt (ik gok gewoon weer Larsson).

Is overigens wel zonde voor Ayoub, want die laat het in al zijn invalbeurten eigenlijk wel zien (al strooit ie ook wel met de nodige slordige passjes).
Als jorgenson in vorm is dan is hij de beste centrumspits in mijn ogen en rvp is niet capabel om alles vanaf middenveld als 10 te belopen, de waterdragers kunnen dit niet verbloemen zonder nog meer tegengoals te incasseren. En gio wijzigt zijn systeem toch niet. my2cents
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')