Verbaast me ook niet dat jij die niet kent.quote:Op zondag 2 september 2018 00:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Denk niet dat die er dus veel van kan
Navas is de keeper van realquote:Op zondag 2 september 2018 00:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Verbaast me ook niet dat jij die niet kent.
Ken je wel
Vaclik; Navas, Gomez, Kjaer, Mercado, Arana; Banega, Mesa; Sarabia, Mudo Vazquez, André Silva?
dan is het nog steeds niet the thing 2quote:Op zondag 2 september 2018 00:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
It is a prequel to the 1982 film of the same name by John Carpenter
Lans is echt mokerdom
Jesus Navas is de rechterwingback van Sevilla. Navas is vandaag voor het eerst gepasseerd bij Real Madrid; Courtois keepte.quote:
Uh, misschien was het budget wel op toen ze aan de naam begonnen?quote:Op zondag 2 september 2018 00:14 schreef Adames het volgende:
[..]
dan is het nog steeds niet the thing 2
anders hadden ze het wel zo genoemd
idioot
dat klinkt wel plausibelquote:Op zondag 2 september 2018 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, misschien was het budget wel op toen ze aan de naam begonnen?
Hoe kan je nou een film die notabene eindigt bij het begin van het origineel een remake noemen. Sorry hoor maar dan snap je er gewoon niks vanquote:Op zondag 2 september 2018 00:14 schreef Adames het volgende:
[..]
dan is het nog steeds niet the thing 2
anders hadden ze het wel zo genoemd
idioot
AranaGod, zat Ajax ooit achteraan.quote:Op zondag 2 september 2018 00:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Verbaast me ook niet dat jij die niet kent.
Ken je wel
Vaclik; Navas, Gomez, Kjaer, Mercado, Arana; Banega, Mesa; Sarabia, Mudo Vazquez, André Silva?
Courtoisgodquote:Op zondag 2 september 2018 00:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jesus Navas is de rechterwingback van Sevilla. Navas is vandaag voor het eerst gepasseerd bij Real Madrid; Courtois keepte.
Speelt wel puur om Escudero zijn blessure maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 2 september 2018 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AranaGod, zat Ajax ooit achteraan.
SevillaGod was wel een leuke ploeg voor FM.quote:Op zondag 2 september 2018 00:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Speelt wel puur om Escudero zijn blessure maar dat mag de pret niet drukken.
Mooie stad ookquote:Op zondag 2 september 2018 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SevillaGod was wel een leuke ploeg voor FM.
we live in a societyquote:Op zondag 2 september 2018 00:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Incidents of granny dumping can happen before long weekends and may peak before Christmas when families head off on holidays. Caregivers in both Australia and New Zealand report that old people without acute medical problems are dropped off at hospitals
quote:Op zondag 2 september 2018 00:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Incidents of granny dumping can happen before long weekends and may peak before Christmas when families head off on holidays. Caregivers in both Australia and New Zealand report that old people without acute medical problems are dropped off at hospitals
Is te hopen van niet nee.quote:Op zondag 2 september 2018 00:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen gevaarlijke dieren hoor
Jesus Navas is de man die de ondergang van Oranje in de WK-finale van 2010 inleidde.quote:Op zondag 2 september 2018 00:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jesus Navas is de rechterwingback van Sevilla. Navas is vandaag voor het eerst gepasseerd bij Real Madrid; Courtois keepte.
Sjessusquote:Op zondag 2 september 2018 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben heerlijk aan t chillen met 4K Aquarium filmpjes op de Chromecast.
quote:Op zondag 2 september 2018 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is satire.quote:Op zondag 2 september 2018 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
lolquote:Op zondag 2 september 2018 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
gewoon finding nemo op staan dusquote:
Dit is geen aquariumquote:
Niet geklikt.quote:
Kun je niet heel de dag doenquote:Op zondag 2 september 2018 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ga gewoon aan je pik trekken ofzo kapi
Nee ga jij maar lekker witte bakjes kopen om plantenvoeding in te kweken in een obscure kweektent.quote:
Dan pak ik ook nog een biertje.quote:Op zondag 2 september 2018 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
Zal ik nog een Guinness opentrekken?
siquote:Op zondag 2 september 2018 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
Dat is echt vies.quote:Op zondag 2 september 2018 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
Morgen weer een kans.quote:Op zondag 2 september 2018 00:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo nog even 3 kapsalons bestellen.
Beter dan hamburger van de kwalitariaquote:Op zondag 2 september 2018 00:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo nog even 3 kapsalons bestellen.
Tomassogodquote:Op zondag 2 september 2018 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter dan hamburger van de kwalitaria
Lurkt wie?quote:Op zondag 2 september 2018 00:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch lurkt ie nog wel eens.
laatste bezoek: 36 dagen, 4 uur geleden.
Eens, tenzij overtreding op de speler die hem neemt is gemaakt.quote:Op zondag 2 september 2018 00:49 schreef Masterminded het volgende:
Prikkelende stelling om 00:49
Penalty's moeten niet meetellen op een topscoorderslijst.
Telefoon ligt aan de lader, moet hoognodig mijn accu eens laten vervangen. Gaat veel te hard nu, 2x op een dag opladen.quote:
Wel bijzonder dat ze daar een neuk geven om de Asian Games.quote:Op zondag 2 september 2018 00:59 schreef skysherrif het volgende:
son goud op de asian games, wat een geweldig nieuws na werk
Oneens, penalty's nemen is een kwaliteit.quote:Op zondag 2 september 2018 00:49 schreef Masterminded het volgende:
Prikkelende stelling om 00:49
Penalty's moeten niet meetellen op een topscoorderslijst.
Geen idee, ik heb totaal geen idee hoe die games leven daar.quote:Op zondag 2 september 2018 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze daar een neuk geven om de Asian Games.
Een penalty scoren is nog altijd makkelijker dan een normaal doelpunt scoren in 9 van de 10 gevallen.quote:Op zondag 2 september 2018 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens, penalty's nemen is een kwaliteit.
Anders moet je elke doelpunt apart beoordelen van de moeilijkheidsgraad, dat schiet niet op.
Knut weet dit vast wel.quote:Op zondag 2 september 2018 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb totaal geen idee hoe die games leven daar.
Muah, omdat het veel langer duurt voor je die kans moet nemen kan je wel een hoek uitkiezen maar is de druk dat je raak schiet ook veel groter dan dat je het in een split second moet beslissen.quote:Op zondag 2 september 2018 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een penalty scoren is nog altijd makkelijker dan een normaal doelpunt scoren in 9 van de 10 gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |