Oké. Hij kreeg de break wel weer makkelijk terug zeg.quote:Op maandag 3 september 2018 21:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Niks meer over gehoord nee.
Cynisch applausje naar het publiek na zijn dubbele fout op breekpunt.
Mooie woorden heb jij altijd.quote:Op maandag 3 september 2018 21:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij klapte met een giftige kop naar het publiek toen hij gebroken werd
Anony zou zeggen: vergiftigde kopquote:Op maandag 3 september 2018 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. Hij kreeg de break wel weer makkelijk terug zeg.
[..]
Mooie woorden heb jij altijd.
Ook leuk. MaLo, Nony en suus21.quote:Op maandag 3 september 2018 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Anony zou zeggen: vergiftigde kop
Kies er 1quote:Op maandag 3 september 2018 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook leuk. MaLo, Nony en suus21.
Zeg, wil je me niet van die gewetensvragen stellen.quote:
Bij d’r bevalling heeft ze niet gefaketquote:Op maandag 3 september 2018 21:54 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Djokovic en Serena kunnen goed faken. Geen idee hoeveel hier waar van is. Zal zo wel 2x breken.
Ik hoop dan ook dat Federer (of Millman) hem van de baan mept.quote:Op maandag 3 september 2018 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat weer goed met Djokovic.Hij had hartproblemen en kon geen stap meer zetten maar hij voelt zich weer kiplekker.
![]()
Ik ook, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 3 september 2018 22:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat Federer (of Millman) hem van de baan mept.
Kwam er vanacht achter dat ze in dat tijdvak helemaal geen reclames weten te verkopenquote:Op maandag 3 september 2018 23:36 schreef heywoodu het volgende:
"De outfit van je favoriete speler bestel jwaar wacht je nog op?"
?quote:Op maandag 3 september 2018 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat weer goed met Djokovic.Hij had hartproblemen en kon geen stap meer zetten maar hij voelt zich weer kiplekker.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |