Pff jeetje. Duurt nog wel ff dus voor de Friesland FOK meetquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:44 schreef I. het volgende:
[..]
Jaartje, gebeurt nog allemaal met de hand hé, en met paard en wagen van het ene naar het andere kantoor.
Ja joh, en je moet eerst die blokkade aan tractors op de snelweg nog voorbij zien te komen. Die staan er ook al bijna een jaartje.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:46 schreef wollah het volgende:
[..]
Pff jeetje. Duurt nog wel ff dus voor de Friesland FOK meet
wat?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ja joh, en je moet eerst die blokkade aan tractors op de snelweg nog voorbij zien te komen. Die staan er ook al bijna een jaartje.
Ook dat nogquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ja joh, en je moet eerst die blokkade aan tractors op de snelweg nog voorbij zien te komen. Die staan er ook al bijna een jaartje.
echt wat gemist nog denk ikquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:49 schreef wollah het volgende:
[..]
Die sinterklaas blokkade van vorig jaar
dankjrwel even lezenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:56 schreef wollah het volgende:
[..]
Ken gebeuren hoowr
Maar dit
https://www.google.nl/amp(...)asintocht-dokkum.amp
je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Jaa dacht het wel![]()
Ben benieuwd of er dit jaar weer zoiets gekst gaat gebeuren
Ik vind sowieso die hele discussie lachwekkend. Waar gaat het over joh.quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:03 schreef I. het volgende:
Vond die actie triest, maar dat anti-zwartepiet gebeuren is minstens net zo triest.
Precies dat dus.quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik vind sowieso die hele discussie lachwekkend. Waar gaat het over joh.
iddquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je weet het maar nooithet blijft een ontspoorde discussie waar niemand zijn vingers meer aan wil branden
mja misschien houdt het dan wel opquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:07 schreef wollah het volgende:
[..]
iddhet wordt steeds erger. Dit gaat nog een keer goed fout als het zo doorgaat
waarom post jij hier?quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:08 schreef oranjevogel1 het volgende:
waarom posten mensen in dit topic?
Zou fijn zijn. Maar dat gaat nog wel even duren denk ikquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mja misschien houdt het dan wel op
Hoezo? Heb je niet opgelet?quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Om dat te vragen.Sinds wanneer ben jij mod?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Om dat te vragen.Sinds wanneer ben jij mod?
Je bent zo populair dat die MED gewoon verdween uit Nieuwe Topics door al die ontgroeningstopicsquote:
Niet standaard het MED / MED Volgtopic topic volgen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Je bent zo populair dat die MED gewoon verdween uit Nieuwe Topics door al die ontgroeningstopics
Thanks die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:12 schreef I. het volgende:
[..]
Niet standaard het MED / MED Volgtopic topic volgen.
ik denk een maandje nuquote:
Dat is wel waar ja. De teringquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Je bent zo populair dat die MED gewoon verdween uit Nieuwe Topics door al die ontgroeningstopics
onz is wel rustig genoeg met hier en daar iets geks somsquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:16 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
en? Begint het al te vervelen?
slaap zacht jongemanquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:17 schreef wollah het volgende:
Maar ik ben kapoet. Was weer gezellig allen. Ik ga slapen. Trusten allen
Trustenquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:17 schreef wollah het volgende:
Maar ik ben kapoet. Was weer gezellig allen. Ik ga slapen. Trusten allen
Crewbashquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:22 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de mods minstens net zo mal.
#levenophetrandjequote:Op zaterdag 1 september 2018 03:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nou iedere keer ie. potverdrie
Misschien, maar ik wil zo graag ONZ-SC levend hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2018 04:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kom je nog terug in dts topic?
niet nu, want ik scoor nu puntjes
dat snap ikquote:Op zaterdag 1 september 2018 04:28 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien, maar ik wil zo graag ONZ-SC levend hebben.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:01 schreef I. het volgende:
[..]
Altijd, altijd.Alles voor ons geliefde ONZ.
ZEKER WETENquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:06 schreef Geerd het volgende:
GAAN WE ER EEN MOOIE DAG VAN MAKEN !!!!!!
HET IS EEN DAGquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:06 schreef Geerd het volgende:
GAAN WE ER EEN MOOIE DAG VAN MAKEN !!!!!!
ANAAL IN DE KONTquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:13 schreef Flippiee het volgende:
DIE JE NORMAAL ALLEEN IN FILMS ZIET
Geil!!!quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal jou eens anaal in de kont nemen
Ik ben meer van de bouvier snor...beetje die liflafjes helemaal down under uit wonen echt diep in die druipgrot en dat je dan wakker wordt op de OK met een bek zoals een bouvier een bak yoghurt heeft leeg geslobberdquote:
Geil!!quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
daarvoor heb ik wax beurten. en dus zachte billetjes
Wanneer daten dan maak ik hasjee !quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je bent zelf ho wacht nu val ik in herhaling
Bedoel je hachee? zo ja, dan daten we heel snel want ik ben dol op hacheequote:Op zaterdag 1 september 2018 05:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer daten dan maak ik hasjee !
Jup hachee!!quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedoel je hachee? zo ja, dan daten we heel snel want ik ben dol op hachee
Druipgrotten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben meer van de bouvier snor...beetje die liflafjes helemaal down under uit wonen echt diep in die druipgrot en dat je dan wakker wordt op de OK met een bek zoals een bouvier een bak yoghurt heeft leeg geslobberd
Ja die kun je mooi afkappen en in de koffie weer zachtroerenquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:33 schreef I. het volgende:
[..]
Druipgrotten.Groot fan van. Helemaal als het één en ander dan een beetje uitdroogt en er daadwerkelijke stalactieten ontstaan.
Ff stokbroodje erbij afbakken lekker soppen, ik doe vaak rode uien net iets scherperquote:
Heerlijk. Koffie met sliertjes, klontjes en bonkjes.quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die kun je mooi afkappen en in de koffie weer zachtroeren
Nu heb ik echt zin in hacheequote:Op zaterdag 1 september 2018 05:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ff stokbroodje erbij afbakken lekker soppen, ik doe vaak rode uien net iets scherper![]()
![]()
gadverdamme iquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:35 schreef I. het volgende:
[..]
Heerlijk. Koffie met sliertjes, klontjes en bonkjes.
Ja lekker man ff 4/5 uur stoven hoppa !!!quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:38 schreef I. het volgende:
[..]
Zo dan, dat zijn wel flinke stukken ui
Al getrouwd zeker ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan niet wachten
[..]
jajaja jij viespeuk
Ja of juist welquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als ik getrouwd was zat ik niet op dit tijdstip op FOK!
Of je hebt gewoon geen zin vanmiddag naar schoonmoeders te gaan !quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Dan zou ik wel een huwelijkscrisis hebben denk ik
dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon geen zin vanmiddag naar schoonmoeders te gaan !
Ja,quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat kan ook nog natuurlijk![]()
of gewoon geen zin om tijd te spenderen met mijn luie man
Een beetje vies is lekker.quote:
En dan die grote stukken er wel weer uit toch? Of op z'n minst kleiner gehakt?quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja lekker man ff 4/5 uur stoven hoppa !!!
Jawel man heerlijk zacht...boterzacht vlees wel van de slager natuurlijk,flesje oudbruin erdoor, pa van die groene bladeren hoe heten die dingen ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:49 schreef I. het volgende:
[..]
Een beetje vies is lekker.
[..]
En dan die grote stukken er wel weer uit toch? Of op z'n minst kleiner gehakt?Zoveel gaan ze niet krimpen toch?
laurierquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jawel man heerlijk zacht...boterzacht vlees wel van de slager natuurlijk,flesje oudbruin erdoor, pa van die groene bladeren hoe heten die dingen ?
Scheut ketjap,
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
En zaterdagnacht ook niet de kroeg in ?
neeequote:Op zaterdag 1 september 2018 05:49 schreef I. het volgende:
[..]
Een beetje vies is lekker.
[..]
En dan die grote stukken er wel weer uit toch? Of op z'n minst kleiner gehakt?Zoveel gaan ze niet krimpen toch?
Ja !! Wanneer samen koken ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
laurier
[..]
waarschijnlijk wel
[..]
neee
Ik zou het persoonlijk toch met kleinere stukken ui doen, maar smaken verschillen gelukkig.quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jawel man heerlijk zacht...boterzacht vlees wel van de slager natuurlijk,flesje oudbruin erdoor, pa van die groene bladeren hoe heten die dingen ?
Scheut ketjap,
Ik heb net letterlijk m'n zin even gegoogled, en kwam op een heel smerig artikel terecht. Ik kom nu direct terug op m'n uitspraak.quote:
quote:Dus hoezo ben ik vies als ik eens per week mijn handdoek vervang? Daar gaat het om. Eens per week neem ik een schone handdoek, in de zomer vaker. Van de persoon in kwestie moet dat liefst elke dag.
Die paar huidschilfers, als je schoon onder een douche vandaan stapt, kunnen - als je de handdoek na gebruik goed te drogen hangt - volgens mij geen kwaad.
Mietje, 1 keer perweek douchen is meer dan zat. Handdoek gaat zo 4 maanden mee manquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:58 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb net letterlijk m'n zin even gegoogled, en kwam op een heel smerig artikel terecht. Ik kom nu direct terug op m'n uitspraak.
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |