Daarom. Dus goed en tof van je dat je er over nadenktquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja heb dat zelf al 2x gehad en is niet echt heel fijn en zoiets te lezen.
Ook niks mis meequote:Op zaterdag 1 september 2018 02:05 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon keihard TR'en die bitches.
Nope.
Dit bericht doet me echt goed Flipquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom. Dus goed en tof van je dat je er over nadenkt
Graag gedaanquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit bericht doet me echt goed Flipwaarvoor dank.
Single zijn is ook wel chill ja. Bij mij vooral toen ik nog veel ging stappen trouwensquote:
Er zijn best veel seizoenen online, heb er echt al zoveel van gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, docu-serie dus. Ziet er wel interessant uit.Even toegevoegd aan m'n lijstje.
Stappen is niet mijn ding, maar ik heb genoeg dingen te doen joh.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:12 schreef wollah het volgende:
[..]
Single zijn is ook wel chill ja. Bij mij vooral toen ik nog veel ging stappen trouwens
Zie het idd. Blijft wel fascinerend, zulke docu's.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn best veel seizoenen online, heb er echt al zoveel van gezien.
Ja die is ook goed.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:18 schreef I. het volgende:
Zie ook door het zoeken naar lockup een docu tevoorschijn komen over Fritzl.
Ook prima tochh. Iedereen zijn ding. Genoeg andere dingen waar je plezier uit kan halen plus je ligt niet elke keer tot 4 uur smiddags met koppijn op bedquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:17 schreef I. het volgende:
[..]
Stappen is niet mijn ding, maar ik heb genoeg dingen te doen joh.
Zo is 't. Die koppijn krijg ik wel ergens anders van.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Ook prima tochh. Iedereen zijn ding. Genoeg andere dingen waar je plezier uit kan halen plus je ligt niet elke keer tot 4 uur smiddags met koppijn op bed
Prima tijdstip ook wel om keihard los te gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Gvd heeft mijn buurman nou echt ineens keihard muziek aangezet in zijn huis? Wat een teringdebiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |