okequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wist je dat je nu al 3 keer hebt gezegd dat je weg ging.
Dit kan op alzheimer duiden
Weet nog wel dat hij echt volledig uitgefloten werd op de training dag laterquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat hij echt volledig uitgefloten werd op de training dag laterAl die carnaval-supporters van het Nederlands elftal zie je dat nou niet snel doen
Robben had toen wat auw, dus wat dat betreft was die wissel wel te verdedigen, alleen bleek Bosvelt niet helemaal opgewassen tegen het niveau.quote:
Die zijn meteen op hun pik getrapt bij een negatief geluidquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat hij echt volledig uitgefloten werd op de training dag laterAl die carnaval-supporters van het Nederlands elftal zie je dat nou niet snel doen
Nice, lekker eilandjequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pythagorion als ik me goed herinner
Wat was dat een afschuwelijke voetballerquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Robben had toen wat auw, dus wat dat betreft was die wissel wel te verdedigen, alleen bleek Bosvelt niet helemaal opgewassen tegen het niveau.
voedselvergiftiging opgelopen daar, 2 dagen van de wereld op bed. Verder toffe tripquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Uiteraard ontzettend populair.
Want bij Feyenoord adorern ze wanvoetballers.
En beste vrienden met Poetinquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, Advocaat is 3(?) keer bondscoach geweest van het NL elftal. Zal je toch ook wel íets kunnen.
Tuurlijk. Maar ook die maken foutenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, Advocaat is 3(?) keer bondscoach geweest van het NL elftal. Zal je toch ook wel íets kunnen.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Uiteraard ontzettend populair.
Want bij Feyenoord adorern ze wanvoetballers.
Wat ik nooit begrepen heb is dat bij Oranje 2000 meen ik, Peter van Vossen steevast de voorkeur als invaller kreeg boven Piet van Hooijdonk. Had waarschijnlijk iets te maken met dat van Vossen matties was met Rijkaard (wat doet die tegenwoordig trouwens?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb Bosvelt in Oranje nooit helemaal begrepen
Geld tellen in het midden-oostenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik nooit begrepen heb is dat bij Oranje 2000 meen ik, Peter van Vossen steevast de voorkeur als invaller kreeg boven Piet van Hooijdonk. Had waarschijnlijk iets te maken met dat van Vossen matties was met Rijkaard (wat doet die tegenwoordig trouwens?)
Inso wordt nog steeds badend in het zweet wakker van Lex Immersquote:
En Bert van Marwijk en Mark van Bommel promoten de shariaquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso wordt nog steeds badend in het zweet wakker van Lex Immers
LEXIEquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso wordt nog steeds badend in het zweet wakker van Lex Immers
Ik mis hem enorm in het Nederlands voetbal. Was een leuke jongenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat dat betreft was ik vrij zeker dat Weghorst zou komen.
Wat is die slecht zeg.
Bij ADO houden ze in principe ook niet van voetbalquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En bij ado een cultheld. Man man man
Heel genante persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef Flippiee het volgende:
Ik mis hem enorm in het Nederlands voetbal. Was een leuke jongen
Niveauverschil. Prima 'clubvoetballer' zou JD zeggen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En bij ado een cultheld. Man man man
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
LEXIE
Ik bedoel. En terecht.
[..]
Ik mis hem enorm in het Nederlands voetbal. Was een leuke jongen
Had je hem gezien bij zijn debuut vorig weekend?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heel genante persoonlijkheid.
Vooral na de bekerfinalee
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heel genante persoonlijkheid.
Vooral na de bekerfinalee
Nee. Hij ging ook bij bejaardentehuizen langs. Beetje met oudjes pratenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Die jongen was toch 1 grote act
Ik moest nog net niet kotsen van die camerabeelden na de bekerfinalequote:
Mijn vader laat mij graag schijtlolligheden op youtube zien.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je hem gezien bij zijn debuut vorig weekend?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]Hij is gewoon enorm toegewijd
[..]
Nee. Hij ging ook bij bejaardentehuizen langs. Beetje met oudjes praten
Kan ie ze een hoek geven zekerquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt Kramer wel. Die vertelde gewoon even dat hij graag met gehandicapten zou werken. Dat is ook echt vreemd voor een voetballer hoor.
Hoezo is dat echt vreemd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt Kramer wel. Die vertelde gewoon even dat hij graag met gehandicapten zou werken. Dat is ook echt vreemd voor een voetballer hoor.
Kan je beter Theo Lucius-stylo vuurwekhandel doen toch.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste zijn nou niet echt van de diepgang in het levenquote:
Theogodquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je beter Theo Lucius-stylo vuurwekhandel doen toch.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |