Gewoon als ze denken dat er niemand thuis is snel deur open en eentje de kelder mee insleuren. Ff signaaltje afgeven aan die apenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna half 1 en nog van die kudtkinderen. Man man man
Zo ging dat in de Efteling ook. Al die kinderen mochten gewoon blijven van hun ouders.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna half 1 en nog van die kudtkinderen. Man man man
Maar sked is niet zoquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon als ze denken dat er niemand thuis is snel deur open en eentje de kelder mee insleuren. Ff signaaltje afgeven aan die apen
Ik zit nu te wikipdia'en.quote:
Ajax, Real en Inter. Weinig mis meequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik zit nu te wikipdia'en.
Toch best een teleurstellende carriere uiteindelijk
Buiten 2009/2010 bij Inter
Twas natuurlijjk ook gewoon een klein lijertje met een grote bek.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
oprottenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax, Real en Inter. Weinig mis mee
3 keer kampioenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax, Real en Inter. Weinig mis mee
Toen had ie de Gouden Bal moeten hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen had ie de Gouden Bal moeten hebben
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sneijder met die kopbal tegen Brazilië WK 2010, zal ik nooit vergeten
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat heeft van Persie zelfs nog beter gedaan toch?quote:
Dat heb ik met Robben die tegen Zweden het penaltysyndroom van Oranje aan flarden schoot.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nee johquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft van Persie zelfs nog beter gedaan toch?
alleen eentje bij United denk ik?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nee joh
die heeft jaren bij arsenal gespeeld
Feyenoord, Arsenal, United, ah ook 3 keer. Dacht met Fener ook.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nee joh
die heeft jaren bij arsenal gespeeld
Dat moment was toen leuk maar staat niet in mijn top 10 verder.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik met Robben die tegen Zweden het penaltysyndroom van Oranje aan flarden schoot.
1 keerquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:34 schreef Fok-it het volgende:
Feyenoord, Arsenal, United, ah ook 3 keer. Dacht met Fener ook.
Dat was Cruzgodquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:34 schreef Fok-it het volgende:
oh huh. Dacht dat hij 99 er ook al zat bij Feyenoord
Dat was het jaar dat ik als kleuter voor het eerst naar de kuip gingquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bwoohh genottelijk spelertje ook man
Oh ja, samen met Jon Dahl Tomasson.quote:
Jij bent ook te jong om die frustratie goed te herinnerenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moment was toen leuk maar staat niet in mijn top 10 verder.
lekker! Waren wel mooie jaartjes manquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat was het jaar dat ik als kleuter voor het eerst naar de kuip ging
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Fok-it maakt wel vrienden hier zeg
Nu jij nogquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
gek he?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
uhh?? Neh. De frustratie van al die gemiste pingels o.aquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent ook te jong om die frustratie goed te herinneren
Ga jij ook maar wegquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik zat op Samos te kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
uhh?? Neh. De frustratie van al die gemiste pingels o.a
tegen Italië liggen nog vers in mijn geheugen.
Bosvelt voor Robben wisselenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kokkari?quote:
Dat zeg ik, te jong. Die penaltyfrustratie ligt veel dieper joh, tegen Italié was slechts het hoogtepunt van de ellendequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |