okequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wist je dat je nu al 3 keer hebt gezegd dat je weg ging.
Dit kan op alzheimer duiden
Weet nog wel dat hij echt volledig uitgefloten werd op de training dag laterquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat hij echt volledig uitgefloten werd op de training dag laterAl die carnaval-supporters van het Nederlands elftal zie je dat nou niet snel doen
Robben had toen wat auw, dus wat dat betreft was die wissel wel te verdedigen, alleen bleek Bosvelt niet helemaal opgewassen tegen het niveau.quote:
Die zijn meteen op hun pik getrapt bij een negatief geluidquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat hij echt volledig uitgefloten werd op de training dag laterAl die carnaval-supporters van het Nederlands elftal zie je dat nou niet snel doen
Nice, lekker eilandjequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pythagorion als ik me goed herinner
Wat was dat een afschuwelijke voetballerquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Robben had toen wat auw, dus wat dat betreft was die wissel wel te verdedigen, alleen bleek Bosvelt niet helemaal opgewassen tegen het niveau.
voedselvergiftiging opgelopen daar, 2 dagen van de wereld op bed. Verder toffe tripquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Uiteraard ontzettend populair.
Want bij Feyenoord adorern ze wanvoetballers.
En beste vrienden met Poetinquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, Advocaat is 3(?) keer bondscoach geweest van het NL elftal. Zal je toch ook wel íets kunnen.
Tuurlijk. Maar ook die maken foutenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, Advocaat is 3(?) keer bondscoach geweest van het NL elftal. Zal je toch ook wel íets kunnen.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Uiteraard ontzettend populair.
Want bij Feyenoord adorern ze wanvoetballers.
Wat ik nooit begrepen heb is dat bij Oranje 2000 meen ik, Peter van Vossen steevast de voorkeur als invaller kreeg boven Piet van Hooijdonk. Had waarschijnlijk iets te maken met dat van Vossen matties was met Rijkaard (wat doet die tegenwoordig trouwens?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb Bosvelt in Oranje nooit helemaal begrepen
Geld tellen in het midden-oostenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik nooit begrepen heb is dat bij Oranje 2000 meen ik, Peter van Vossen steevast de voorkeur als invaller kreeg boven Piet van Hooijdonk. Had waarschijnlijk iets te maken met dat van Vossen matties was met Rijkaard (wat doet die tegenwoordig trouwens?)
Inso wordt nog steeds badend in het zweet wakker van Lex Immersquote:
En Bert van Marwijk en Mark van Bommel promoten de shariaquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso wordt nog steeds badend in het zweet wakker van Lex Immers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |