Dat was Cruzgodquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:34 schreef Fok-it het volgende:
oh huh. Dacht dat hij 99 er ook al zat bij Feyenoord
Dat was het jaar dat ik als kleuter voor het eerst naar de kuip gingquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bwoohh genottelijk spelertje ook man
Oh ja, samen met Jon Dahl Tomasson.quote:
Jij bent ook te jong om die frustratie goed te herinnerenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moment was toen leuk maar staat niet in mijn top 10 verder.
lekker! Waren wel mooie jaartjes manquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat was het jaar dat ik als kleuter voor het eerst naar de kuip ging
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Fok-it maakt wel vrienden hier zeg
Nu jij nogquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
gek he?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
uhh?? Neh. De frustratie van al die gemiste pingels o.aquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent ook te jong om die frustratie goed te herinneren
Ga jij ook maar wegquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik zat op Samos te kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
uhh?? Neh. De frustratie van al die gemiste pingels o.a
tegen Italië liggen nog vers in mijn geheugen.
Bosvelt voor Robben wisselenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kokkari?quote:
Dat zeg ik, te jong. Die penaltyfrustratie ligt veel dieper joh, tegen Italié was slechts het hoogtepunt van de ellendequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |