SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
probeer nog eens?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan weer geen verbinding maken.
Lol, tot jij ermee kwam, had ik nog nooit van ze gehoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:23 schreef peaceman het volgende:
Hey the Motels hebben dus meer nummers gemaakt dan Suddenly last summer.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lol, tot jij ermee kwam, had ik nog nooit van ze gehoord
quote:
quote:
Dat was een paar maanden geleden hequote:
goede avondquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef brother52 het volgende:
Goedemiddag![]()
Kom op het goede moment binnen hoor ik.
Ey, Bruvquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef brother52 het volgende:
Goedemiddag![]()
Kom op het goede moment binnen hoor ik.
eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel goed dat Radiohead dit liedje in het Engels gemaakt heeft. Luchtzak klinkt toch anders.
zeker. ik denk dat er nog zat mooie liedjes zijn van hem die ik gewoon niet ken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:45 schreef brother52 het volgende:
Hij kon toch best wel mooie liedjes maken
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:45 schreef brother52 het volgende:
Hij kon toch best wel mooie liedjes maken
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Opvul'n was ja moar eben biegoan, me jong. Ik bedoel uwe Drentsigheid.
Dat had Google moeten halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:50 schreef knokkels het volgende:
![]()
"Hey Google. Turn On Master Bedroom Light"
Ok, Turning on Master Bedroom Light.
Was alleen vergeten dat die lamp niet meer in de logeerkamer is.Moet ik helemaal de lichtknop fysiek indrukken
met ie bedoel je mijn Ipod neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deed ik speciaal rustig aan, komt ie met dit nummer.
Ja, het wist toch ook dat het zondag was, met die rustige muziek? En als ik ga draaien net doen of ie van niets weet. Kutding.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
met ie bedoel je mijn Ipod neem ik aan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het wist toch ook dat het zondag was, met die rustige muziek? En als ik ga draaien net doen of ie van niets weet. Kutding.
quote:
dat denk ik ook. vervelende was dat ik net even niet achter mijn pc zat en de kinderen enorm lawaai aan het maken waren. dus ik hoorde het ook niet gelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk niet dat het aan jouw kant lag, want om Peperkut weer te horen is te toevallig.
Nicequote:
Volgende vakantie niet meer naar de film. Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat denk ik ook. vervelende was dat ik net even niet achter mijn pc zat en de kinderen enorm lawaai aan het maken waren. dus ik hoorde het ook niet gelijk.
als er maar 1 in de kamer zit, is er meestal geen vuiltje aan de lucht, maar samen zijn ze nogal luidruchtig en lijkt het wel alsof we 12 kinderen hebben...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgende vakantie niet meer naar de film. Dat zal ze leren.
Dank mijn Ipod... die heeft m geselecteerd.quote:
Deze ook peacefulquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dank mijn Ipod... die heeft m geselecteerd.
ik dacht al, Last Night The DJ Saved My Lifequote:
dat is de bekende hit ja, maar ook zij hebben meer liedjes gemaakt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik dacht al, Last Night The DJ Saved My Life
best lekkere ook 👌quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is de bekende hit ja, maar ook zij hebben meer liedjes gemaakt...
Het leuke is dat er ruim 5300 nummers op staan en ik nog niet eens bij 300 nrs ben na vandaag... kan dus even vooruit met dit concept als ik dat zou willen.quote:
Zal wel even duren dan voordat er weer een nummer voorbij komt dat wij al hoorden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het leuke is dat er ruim 5300 nummers op staan en ik nog niet eens bij 300 nrs ben na vandaag... kan dus even vooruit met dit concept als ik dat zou willen.
Zolang ik m verder niet gebruik is die kans 0 ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal wel even duren dan voordat er weer een nummer voorbij komt dat wij al hoorden.
Ja , maar werkloosheid zegt niet zoveel over je creativiteit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch klinkt het best lekker voor een paar voormalig werklozen.
De eindtijd klopte niet, zal zo wel goed komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef EggsTC het volgende:
Lol? knokkels heeft me weer verwijderd?
Hihi nee joh, had je goed gekeken naar je tijdslot?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef EggsTC het volgende:
Lol? knokkels heeft me weer verwijderd?
Ik omschrijf het niet correct, ze konden destijds nog niet zo best spelen en dat is in rap tempo beter gegaan. UB40 was het nummer op één van die uitkeringsbriefjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja , maar werkloosheid zegt niet zoveel over je creativiteit.
50% van de goa artiesten die ik draai zijn werkloos, langdurig.
Google, fiks knok.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:39 schreef knokkels het volgende:
Ik denk dat ik een paar kilo ben aangekomen door het eten vandaag![]()
Flikkerde net al bijna van de trap af, en net struikelde ik toen ik naar boven ging
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:37 schreef peaceman het volgende:
Half Man Half Biscuit - Joy Division Oven Gloves
quote:
Ja?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hihi nee joh, had je goed gekeken naar je tijdslot?
quote:
Ik wilde even kijken wat de reactie wasquote:18:00 - 20:00 DJ PaRo - Gekut Met Bietjes
20:00 - 20:30 DJ Lucky - Sandwiches
20:30 - 22:30 DJ Peaceman - Peaceman's Ipod
22:30 - 00:30 DJ Knokkels - Je Dagelijkse Dosis Knokkels
00:30 - 0A:83 DJ Eggs - EggsGOD
wordt het geen tijd voor een personenalarm, voor het geval je een keer echt verkeerd terecht komt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:39 schreef knokkels het volgende:
Ik denk dat ik een paar kilo ben aangekomen door het eten vandaag![]()
Flikkerde net al bijna van de trap af, en net struikelde ik toen ik naar boven ging
heulniequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde even kijken wat de reactie was![]()
Maar die kwam heulnie
quote:
Nu voor het echiequote:Programma van vandaag
20:30 - 22:30 DJ Peaceman - Peaceman's Ipod
22:30 - 00:30 DJ Knokkels - Je Dagelijkse Dosis Knokkels
00:30 - 02:30 DJ Eggs - GOAGOD
I'm A Streamwhorequote:
Ik ben vrij goed in mezelf opvangen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wordt het geen tijd voor een personenalarm, voor het geval je een keer echt verkeerd terecht komt?
het lopende Noord Hollands Dagbladquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:48 schreef knokkels het volgende:
![]()
[..]
Ik ben vrij goed in mezelf opvangen hoor![]()
Collega (Jacob, Symph kent hem wel) was een keer op me aan het wachten toen ik net even weg was gelopen om naar de Vomar te gaan. Mijn buurvrouw helemaal bezorgd. Die dacht dat ik was flauwgevallen in de hitte
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lopende Noord Hollands Dagblad
Kan jij een beetje tegen de hitte zoals dat van de afgelopen tijd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]Die kent iedereen, die weet als eerste wat waar gebeurd is
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat zijn lekkere nummers op rij.
Had ik wel gedacht dat die drie op een rij in de smaak zouden vallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat zijn lekkere nummers op rij.
Soort 3 in de panod.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had ik wel gedacht dat die drie op een rij in de smaak zouden vallen
Op zich wel hoor. Met mijn praktijkexamen had ik misschien even wat vaker water over mijn kop moeten gooienquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan jij een beetje tegen de hitte zoals dat van de afgelopen tijd?
Moest je zeker zo'n oranje nylon geval aan waar je in de winter al bijna in stikt als de zon schijnt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op zich wel hoor. Met mijn praktijkexamen had ik misschien even wat vaker water over mijn kop moeten gooien![]()
Het was hier in ieder geval heel goed te doen. Niet zo achterlijk kokend heet binnen
Oranje/geel zelfsquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moest je zeker zo'n oranje nylon geval aan waar je in de winter al bijna in stikt als de zon schijnt.
Nou ja, sinds 2013 ben ik al gecertificeerd hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus je bent gecertificeerd verkeersregelaar sinds een tijd. Dacht dat die hesjes heel onaangenaam zouden zitten, net als de meeste regenjassen.
ik schat een beetje in dat het 6 op rij wordt dan.quote:
Doe je al lang zeg. Waarom eigenlijk. Heb je nooit de neiging om de hele zut expres in de war te sturen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, sinds 2013 ben ik al gecertificeerd hoor![]()
Alleen nog niet beroeps
Ja, en dan wél een probleem te hebben omdat je als verkeersregelaar boven de verkeersregels en wegmarkeringen staat. Daaruit volgt dat mensen je aanwijzigingen eigenlijk zonder te kijken opvolgen. Maak ik dáár een zooitje van, en er gebeurt een ongeluk door mijn actie, heb ik iets uit te leggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je al lang zeg. Waarom eigenlijk. Heb je nooit de neiging om de hele zut expres in de war te sturen?![]()
A'dam, wegwerkzaamheden, alles staat vast. Negroïde wegwerk meneer wenkt mij middels gebaren door te rijden terwijl stoplicht op rood staat. Ik geef voorzichtig gas, hoor een klap op het dak, staat die man daar vreselijk te tetteren van wat doe je nou, ik heb de verantwoordelijkheid, bla blaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, en dan wél een probleem te hebben omdat je als verkeersregelaar boven de verkeersregels en wegmarkeringen staat. Daaruit volgt dat mensen je aanwijzigingen eigenlijk zonder te kijken opvolgen. Maak ik dáár een zooitje van, en er gebeurt een ongeluk door mijn actie, heb ik iets uit te leggen
je zou er spontaan van gaan lekkenquote:
Net als ik?... Hi Ceesquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
je zou er spontaan van gaan lekken
Rawrrrrrrquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekken door Barry White's stem laat ik aan de dames over. Anders klopt er iets niet.
Kan eggs dat zelf nog niet dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjarrel, beveel jij knok ff om Eggs op het rooster te zetten, want het schiet niet op.
Dank u.
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kan eggs dat zelf nog niet dan?
Eggs vroeg me om hem eraf te halen.quote:
Kan ie wel. Alleen ik kreeg het verzoek juist om hem eraf te halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kan eggs dat zelf nog niet dan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:25 schreef moemoe het volgende:
Wat ik nu hoor vind ik ook erg mooi overigens.
moemoequote:
*stil*quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:26 schreef peaceman het volgende:
En de laatste:
Jonny Greenwood - Tehellet
zondagmorgen waarschijnlijk wel weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Blijf je concept maar aanhouden hoor, peaceman. Dank je!
Bedankt weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:28 schreef peaceman het volgende:
Playlist:
01. 0:00:00 Nirvana - Pennyroyal Tea
02. 0:03:34 Radiohead - Airbag
03. 0:08:12 Neil Young - Harvest
04. 0:11:20 Madness - Los Palamas 7
05. 0:13:20 Elton John - Rocket Man
06. 0:18:00 DMX - Ruff Ryder's Anthem
07. 0:21:30 Iron Maiden - The Evil That Men Do
08. 0:26:06 Gentleman - Rumours
09. 0:29:22 Manic Street Preachers - So Why So Sad
10. 0:33:22 Atoms For Peace - Ingenue
toen werd ik eruit gemikt...
01. 0:00:00 Darren Hayman - The protons and the neutrons
02. 0:03:52 Emmelie De Forest - Only Teardrops
03. 0:06:48 Admiral Freebee - Rags 'n Run
04. 0:11:22 Madonna - Like a Virgin
05. 0:14:27 Indeep - Slow Down
06. 0:18:09 Badly Drawn Boy - You Were Right
07. 0:22:57 The Smashing Pumpkins - Today
08. 0:26:17 UB40 - Rat in Mi Kitchen
09. 0:29:17 Half Man Half Biscuit - Joy Division Oven Gloves
10. 0:32:29 Bonobo - Migration
11. 0:37:47 FFS - Look At Me
12. 0:43:29 ANOHNI - Execution
13. 0:47:03 Radiohead - Present Tense
14. 0:52:11 Ed Harcourt - She Fell into My Arms
15. 0:55:47 Nick Cave & the Bad Seeds - The Weeping Song
16. 1:00:13 The Cars - Heartbeat City
17. 1:04:23 Barry White - Youre The First The Last My Everything
18. 1:07:49 Car Seat Headrest - Connect the Dots (The Saga of Frank Sinatra)
19. 1:13:45 Father John Misty - I Went To The Store One Day
20. 1:18:11 Jonny Greenwood - Tehellet
Veel plezier zo bij Knokkelsen tot de volgende keer!
Dank u DJ!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:28 schreef peaceman het volgende:
Veel plezier zo bij Knokkels en tot de volgende keer!
Dat was Father John Mistyquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:25 schreef moemoe het volgende:
Wat ik nu hoor vind ik ook erg mooi overigens.
welke provider, welke foon?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Maar voor zo'n abo (telefoon+abo eigenlijk) vind ik dat wel bizar.
Wattes? Een minimum aan inkomen hebben klinkt voor mij nieuw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Pff, wel debiel heb een nieuwe mobiel + abo op het oog (kan verlengen, maar dan betaal je een shitload meer, loyale klanten belonen in plaats van straffen schijnt een raar concept te zijn.).
Kost dan 32 euro per maand, maar dan moet ik netto ¤1600+ per maand aan inkomen hebben.
Ik snap er geen drol van
Morgen maar eens wat beter gaan onderzoeken.
Is het ook. Belachelijke eis. Helemaal voor een verlenging.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Maar voor zo'n abo (telefoon+abo eigenlijk) vind ik dat wel bizar.
had ook zomaar langs kunnen komen bij mij ...quote:
Vast niet op zondagmorgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
had ook zomaar langs kunnen komen bij mij ...
Nee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Huawei p20 pro. Provider boeit me niet.
Wil je dat met of zonder registratie bij het BKR?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Huawei p20 pro. Provider boeit me niet.
Ik sluit het zeker niet uit hoor.. maar kan ook nog weken duren.quote:
Hoezo? Schijnt de beste smartphone van het jaar te zijnquote:
Ik huur en heb geen intentie te kopen. Dus BKR boeit me weinig. Zit hier heel goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wil je dat met of zonder registratie bij het BKR?
Beetje hetzelfde als Norton hequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoezo? Schijnt de beste smartphone van het jaar te zijn
dat je er mee kan bellen en gebeld worden of is dat erg ouderwets?quote:
Het liefst geen water.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:36 schreef knokkels het volgende:
HoeAweij (GwahWèhj!) is ruk.
Daarnaast is het een populaire telefoon vanwege de marketing. Kunnen ze lekker gaan cashen
Wat zoek je in een telefoon?
Blink again.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:35 schreef EggsTC het volgende:
Shanti zelfs te verwaand om iets te zeggen?
Sowieso Oreo, dat heeft mijn HTC M9 niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:36 schreef knokkels het volgende:
HoeAweij (GwahWèhj!) is ruk.
Daarnaast is het een populaire telefoon vanwege de marketing. Kunnen ze lekker gaan cashen
Wat zoek je in een telefoon?
Ja, dat!quote:
https://www.mobiel.nl/smartphone/huawei/p20-proquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik huur en heb geen intentie te kopen. Dus BKR boeit me weinig. Zit hier heel goed.
Ken jij nutteloze feitjes niet? Ga je schamen zeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:41 schreef peaceman het volgende:
Wist niet dat knokkels tegenwoordig een consumentenprogramma maakt trouwens.
waarom zou je nou geen iPhone willen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil sowieso geen Samsung of iPhone.
ik loop over van nutteloze feitjes, maar dat wist ik dan niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken jij nutteloze feitjes niet? Ga je schamen zeg.
Te duur, iOS, etc..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom zou je nou geen iPhone willen?
niets mis met iOS. Virusvrij bijvoorbeeld.quote:
Al lang niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
niets mis met iOS. Virusvrij bijvoorbeeld.
Ik heb nergens last van. Nooit gehad ook.quote:
Really?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:40 schreef EggsTC het volgende:
Gwawei zeiden ze ook altijd op mn werk. Dat is hoe je het uitspreekt ja.
Ik ook niet, ook niet met windows of linux, beetje nadenken doet wonderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Nooit gehad ook.
Ik weet van collega's, die zweren bij Android, dat het anders is. Zelfs met hun virusscanner (die ik dus niet nodig heb).quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet met windows of linux, beetje nadenken doet wonderen
Dan denk ik dat de meerderheid hier wel pro iPhone is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hier ook een zeer tevreden gebruikster.
Als het maar geen Crackberry isquote:
Ja, was zelfs een keer op het nieuws, of een of ander actualiteitenprogrammaquote:
Ohquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, was zelfs een keer op het nieuws, of een of ander actualiteitenprogramma
Hoe-A-Wei is gekozen "omdat het makkelijker is voor de standaard Hollander"
Mijn grote tenen kromde elke keer spontaan toen ik het aan de lijn bij T-Mobile hoorde.
En als mijn grote tenen krommen, dan weet je dat het ernstig is
Ik ben over het algemeen vrij objectief als het op telefoons komtquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht dat het een soort bash van jouw kant was.
Aww succes morgen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:59 schreef peaceman het volgende:
Ik sluit af... morgen weer vroeg op... voetbalseizoen is weer begonnen... Je kind gaat naar de E en de begintijden vroeger dan vorig seizoen![]()
Dank Knokkels! Tot snel!
Sleep wellquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:59 schreef peaceman het volgende:
Ik sluit af... morgen weer vroeg op... voetbalseizoen is weer begonnen... Je kind gaat naar de E en de begintijden vroeger dan vorig seizoen in de F![]()
Dank Knokkels! Tot snel!
Slaap lekker! Veel plezier morgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:59 schreef peaceman het volgende:
Ik sluit af... morgen weer vroeg op... voetbalseizoen is weer begonnen... Je kind gaat naar de E en de begintijden vroeger dan vorig seizoen in de F![]()
Dank Knokkels! Tot snel!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker ja dekt de lading heul nie.
Opnieuw.
Je kunt het niet meer aan?quote:
*gasp*quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens mij heeft knok het complete oeuvre van Kevin bloody Wilson ook in huis.
Dat was ook met Peaceman netquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:23 schreef Charlotte3 het volgende:
Knok, je verbinding gaat niet helemaal lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |