Goed punt, goed punt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yesh, anders was ik nu niet online geweest.
lkkr lkkr, ff langs mijn oudersquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:09 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, scheelt weer.Nope, alleen filmpje.
Jij verder?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:10 schreef I. het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt.
Je hebt me wel even te vroeg gequote man, was nog aan het editten.
Nice. Oh, ja, daar moet ik misschien ook nog even langs.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lkkr lkkr, ff langs mijn ouders
Keertje uitslapen denk ik.quote:
ghehe ja soms wel even nodig. Ze zijn net terug na 2.5 maand vakantiequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Oh, ja, daar moet ik misschien ook nog even langs.
Ja ben een beetje hard gegaan de laatste tijd maar lijkt zijn vruchten af te werpen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:16 schreef I. het volgende:
[..]
Altijd goed toch. Even je rust pakken.
Ah, da's wel een flinke tijd ja.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ghehe ja soms wel even nodig. Ze zijn net terug na 2.5 maand vakantie
meer dan zat, toch?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, da's wel een flinke tijd ja.Dan is 't wel weer hoognodig.
Ik zie m'n ouders vrijwel elke maand wel een keertje, meestal twee keer.
Nice.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ben een beetje hard gegaan de laatste tijd maar lijkt zijn vruchten af te werpen.
netjes netjes, dat geeft de burger moed.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al 3 dagen telefonisch contact nu meetingen gaan vormen aan nemen.
Dat is helemaal goed om te horenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Merci krijf zelfs nu van haar complimenten over hoe ik bezig ben.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Merci krijf zelfs nu van haar complimenten over hoe ik bezig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |