Ze lieten mij ook binnen, dus ga zitten en neem een biertjequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag zeker wegblijven van deze sc gezien de TT?
Kut volgende maand bedoel Ik:(quote:
Hartstikke welkomquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag zeker wegblijven van deze sc gezien de TT?
ik vond je moeder en zusje anders wel heel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze lieten mij ook binnen, dus ga zitten en neem een biertje
Dat was wederzijds, dus je mag morgenavond weer terug komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vond je moeder en zusje anders wel heel aantrekkelijk
Die blikken zijn bij Murp te bestellen, maar er zit wel een wachttijd van 450 uur opquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:26 schreef I. het volgende:
Waar kunnen we een blik ONZ-SC'ers opentrekken?
Geen idee, zolang er geen puntjes te verdienen zijn, zullen de meeste dts spelers hier niet komen. Maar omdat er geen puntjes te verdienen zijn, hebben we gelukkig geen smiley-spam ofquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:26 schreef I. het volgende:
Waar kunnen we een blik ONZ-SC'ers opentrekken?
Alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, zolang er geen puntjes te verdienen zijn, zullen de meeste dts spelers hier niet komen. Maar omdat er geen puntjes te verdienen zijn, hebben we gelukkig geen smiley-spam of
En de inhoud is vaak nog bedorven ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die blikken zijn bij Murp te bestellen, maar er zit wel een wachttijd van 450 uur op
Da's niet zo fantastisch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die blikken zijn bij Murp te bestellen, maar er zit wel een wachttijd van 450 uur op
Dat scheelt wel ja. Voor een spel / grap topic is het ook wel een beetje uit de hand gelopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, zolang er geen puntjes te verdienen zijn, zullen de meeste dts spelers hier niet komen. Maar omdat er geen puntjes te verdienen zijn, hebben we gelukkig geen smiley-spam of
Zo gaat het wel vaker met reeksen hier op Fok!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:32 schreef I. het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja. Voor een spel / grap topic is het ook wel een beetje uit de hand gelopen.
haaha bolk tsjilp halloquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 3 a 4 maanden leek het er op dat het afgelopen was. Dus goed dat het weer is opgebloeid. Alleen erg weinig puntjes; geloof dat haags ooit eens meer dan 10K punten had in een maand, daar zit je nu ver van afquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:32 schreef I. het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja. Voor een spel / grap topic is het ook wel een beetje uit de hand gelopen.
ook hier nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor het weekend?
tsja, Haags, daar noem je ook watquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 3 a 4 maanden leek het er op dat het afgelopen was. Dus goed dat het weer is opgebloeid. Alleen erg weinig puntjes; geloof dat haags ooit eens meer dan 10K punten had in een maand, daar zit je nu ver van af
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo gaat het wel vaker met reeksen hier op Fok!
Filmpje, meer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Zou toch leuker zijn als de SC weer een beetje opbloeit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 3 a 4 maanden leek het er op dat het afgelopen was. Dus goed dat het weer is opgebloeid. Alleen erg weinig puntjes; geloof dat haags ooit eens meer dan 10K punten had in een maand, daar zit je nu ver van af
morgen bij een maatje op bezoek zondag voetbal kijken en fietsen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |