Oh vandaar die Esculaap op het graf van haar!!quote:
Komt best wel obscuur over met zo'n kruis erbij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom hier idd een franse lelie in een kruis tegen...
Maar was dat al bekend dan? Dat Joos Barten ook bij de scouting zat?
Mooi gevonden!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom hier idd een franse lelie in een kruis tegen...
Maar was dat al bekend dan? Dat Joos Barten ook bij de scouting zat?
Dat valt mij ook op iedereen zet vraagtekens bij Joos en de andere kampleiders klopt veel niet !!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja allemaal bekend, Joos B had ook wat pleegkinderen...
Buiten dat bizarre dorp om, nergens een positief verhaal gelezen over Joos B, niet van zijn pleegkinderen maar ook niet van collega’s, vrienden of wie dat ook. Dat dorp faciliteerde en hield hem de hand boven het hoofd.
Volgens het bidprentje had hij pleegdochters.quote:
Dan zal hij toen wel de tijd van zijn leven gehad hebben als die zoveel later alsnog op zijn steen wordt gezet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:26 schreef Leandra het volgende:
Hmmz, dat kruis met Franse lelie erin wat ik net gevonden had blijkt van de VKJB te zijn;
https://nl.scoutwiki.org/(...)olieke_Jeugdbeweging
Dat clubje is in 1961 weer opgeheven.
Edit: en ging toen weer verder als de Katholieke Verkenners, tot 1973;
https://nl.scoutwiki.org/Katholieke_Verkenners
Ik weet niet of het dat teken is, het kruis is immers wat anders, maar het blijft vreemd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan zal hij toen wel de tijd van zijn leven gehad hebben als die zoveel later alsnog op zijn steen wordt gezet!
Goed gevondenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:26 schreef Leandra het volgende:
Hmmz, dat kruis met Franse lelie erin wat ik net gevonden had blijkt van de VKJB te zijn;
https://nl.scoutwiki.org/(...)olieke_Jeugdbeweging
Dat clubje is in 1961 weer opgeheven.
Edit: en ging toen weer verder als de Katholieke Verkenners, tot 1973;
https://nl.scoutwiki.org/Katholieke_Verkenners
Oh wat goed die infquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Volgens het bidprentje had hij pleegdochters.
http://bidprentjesarchief.nl/?pagina=nba-show-form&id=84344
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Volgens het bidprentje had hij pleegdochters.
http://bidprentjesarchief.nl/?pagina=nba-show-form&id=84344
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar jij komt uit de stad en das niet “eerlijk”...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:25 schreef Mammietje het volgende:
En dan haalt dat dorp ook nog "opgelucht adem" als er iemand van buiten het dorp verdacht wordt.... Ze moeten niet opgelucht adem halen maar zichzelf op de kop krabben en zich de ogen uit de kop schamen!
Een gezin wegpesten/negeren omdat hun kind vermoord is! Omdat misschien wel iemand van hun familie gedaan heeft!
Die andere kampleiders waren samen aan het bieren en genieten, Joos niet... elke kampleider, ook die ene die later straf kreeg voor een verkrachting waren samen. Joos niet..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:21 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op iedereen zet vraagtekens bij Joos en de andere kampleiders klopt veel niet !!!
Dat je van iemand geen (positieve) verhalen leest, zegt hoegenaamd en op zichzelf niets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Buiten dat bizarre dorp om, nergens een positief verhaal gelezen over Joos B, niet van zijn pleegkinderen maar ook niet van collega’s, vrienden of wie dat ook. Dat dorp faciliteerde en hield hem de hand boven het hoofd.
En om 12 uur werd er Shoarma gegeten gezellig 😏quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die andere kampleiders waren samen aan het bieren en genieten, Joos niet... elke kampleider, ook die ene die later straf kreeg voor een verkrachting waren samen. Joos niet..
Dat van die Joos B. zal je in veel meer kleine gemeenschappen zien, en dat zie je ook, inwoners etc waarschuwen elkaar en de kinderen ook maar die B. zal dan toch een bepaald aanzien hebben gehad, een autoriteit ergens in zijn geweest, dat het met een mantel der liefde werd bedekt zeg maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat je van iemand geen (positieve) verhalen leest, zegt hoegenaamd en op zichzelf niets.
In geval van Barten is het wel opmerkelijk dat zelfs leden van de betrokken kampleiding al in hun jeugd door Barten zijn betast en inwoners (die eigen wetenschap) dat niet - meer - zagen als beletsel om jaren later hun eigen kinderen op kamp met Barten aan het hoofd (mee) te (be)sturen.
Over verziekte sfeergesproken. Zelfs als Barten na zijn veroordeling geen vinger meer heeft uitgestoken had die viespeuk nimmer meer met kinderen in aanraking mogen komen.
Die in zich zelf gekeerde gemeenschap, leeft in een totaal afwijkende perceptie van wat voor hun normaal en voor mij totaal van de pot gerukt is; ook wanneer je het tijdsbesef meeneemt.
Natuurlijk zal het niet voor het hele dorp gelden, hooguit 10 tot 100 in aanzien staande personen die daarmee de mores -en sores sfeer bepalen. Gezellig, elk jaar op kamp, wat een feest en dan de grondlegger(s) herdenken en bij Nicky langs voor een kaarsje. !!!!
Moet zeggen dat veel families een geheim hebben. Het vraagt veel moed om je daarvan te distantiėren, je los te (kunnen) scheuren uit een verziekte omgeving en uitgestoten te worden.
Dat is zeker het geval geweest daar met Joos niemand durfde te praten ik hoop dat Jos dat wel gaat doen nuquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat van die Joos B. zal je in veel meer kleine gemeenschappen zien, en dat zie je ook, inwoners etc waarschuwen elkaar en de kinderen ook maar die B. zal dan toch een bepaald aanzien hebben gehad, een autoriteit ergens in zijn geweest, dat het met een mantel der liefde werd bedekt zeg maar.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:25 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Dat is zeker het geval geweest daar met Joos niemand durfde te praten ik hoop dat Jos dat wel gaat doen nu
Als hij schuldig is en afhankelijk van wat er dan is gebeurd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:00 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Hoelang heeft die Michael Pannenkoek gekregen? Maximale straf vervolgd door TBS behandeling toch? Hopen dat Jos Bros ook de maximale straf krijgt.
28 jaar plus tbs toch (juist niet de maximale 30 jaar).quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:00 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Hoelang heeft die Michael Pannenkoek gekregen? Maximale straf vervolgd door TBS behandeling toch? Hopen dat Jos Bros ook de maximale straf krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |