abonnement Unibet Coolblue
pi_181618184
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:53 schreef Itisbangin het volgende:
Hoe zit het trouwens met de aankopen / doorstroming / investeringen in de jeugd? Daar is de afgelopen jaren iedere transferperiode minimaal 4-5 miljoen in gepompt. Maar deze zomer vrij weinig toch?

Wel opvallend aangezien Jong vorig jaar vrijwel brandhout was qua mogelijke spelers voor Ajax 1. Spelers waar wij nu de vruchten van plukken zijn de eerste (en gelijk laatste) die via de Fluwelen Revolutie op zijn getraind, toch? Zit nu een gapend gat tussen de talenten 15 tot 17 en daarboven.

Daar moet toch echt wat gebeuren, lijkt me. Zeker als je komend seizoen:

Onana
De Ligt
Tagliafico
De Jong
Ziyech
Neres
Dolberg (?)

waarschijnlijk verkoopt.
Mja, het is natuurlijk de vraag in hoeverre de jeugdopleiding van Ajax echt verantwoordelijk is voor de talenten. Frenkie hebben ze vrij laat weggeplukt bij Willem II. De Ligt is wel echt een product van de eigen opleiding.

Uiteindelijk ben je in mijn ogen ook erg afhankelijk van het beschikbare talent. Een goede jeugdopleiding helpt dat talent ontwikkelen, maar als het talent er niet is, dan kun je het ook niet ontwikkelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181618780
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:53 schreef Itisbangin het volgende:
Hoe zit het trouwens met de aankopen / doorstroming / investeringen in de jeugd? Daar is de afgelopen jaren iedere transferperiode minimaal 4-5 miljoen in gepompt. Maar deze zomer vrij weinig toch?

Wel opvallend aangezien Jong vorig jaar vrijwel brandhout was qua mogelijke spelers voor Ajax 1. Spelers waar wij nu de vruchten van plukken zijn de eerste (en gelijk laatste) die via de Fluwelen Revolutie op zijn getraind, toch? Zit nu een gapend gat tussen de talenten 15 tot 17 en daarboven.

Daar moet toch echt wat gebeuren, lijkt me. Zeker als je komend seizoen:

Onana
De Ligt
Tagliafico
De Jong
Ziyech
Neres
Dolberg (?)

waarschijnlijk verkoopt.
Deze zomer wel weinig ja, ook omdat ze een nieuwe jeugdscout hebben volgens mij die alles opnieuw in kaart zal brengen. En omdat de huidige B-lichting volgens mij wel goed is (waar ze vorig jaar de -19 echt moesten opvullen met buitenlands talent). In de winterstop komt er wel een Traoré van Ajax Cape Town als het goed is.

Maar ik heb wel de hoop dat spelers als Schuurs, Gravenberch, Jensen, Pasquali, Kühn, Pereira, Bakker wellicht dit seizoen al meer minuten krijgen en dan volgend jaar echt deel uit kunnen maken van Ajax 1.
Oh.
pi_181619044
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 08:57 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

die gast zal vast geen verkeerde aankoop zijn maar hij heeft nog geen minuut gespeeld en volgens iedere psver is hij de beste van de eredivisie :')
Gewoon een hype. Net als die Argentijn :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 1 september 2018 @ 12:52:33 #129
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181619060
Alle buitenlandse aankopen voor A1 twee jaar geleden zijn geflopt.
pi_181619140
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:51 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gewoon een hype. Net als die Argentijn :')
Ach die Gutierrez zal vast een prima niveau hebben.

Maar lijkt me sterk dat het al niveau Ziyech is of qua potentieel een Frenkie de Jong :+
Oh.
pi_181619243
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach die Gutierrez zal vast een prima niveau hebben.

Maar lijkt me sterk dat het al niveau Ziyech is of qua potentieel een Frenkie de Jong :+
Oh vast wel. Maar blijft toch afwachten, gelet op het feit dat bijvoorbeeld die Argentijn nog niks heeft laten zien.

Lozano is natuurlijk wel top gebleken.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_181619272
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:01 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Oh vast wel. Maar blijft toch afwachten, gelet op het feit dat bijvoorbeeld die Argentijn nog niks heeft laten zien.

Lozano is natuurlijk wel top gebleken.
Die Argentijn kan zomaar eens een dure miskoop blijken te zijn ja, maar goed dat kan gebeuren.

Het zal in elk geval een spannende titelstrijd worden.
Oh.
pi_181619282
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]

wist niet dat we buren waren
Ik ook niet :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik snap het wel maar vind het wel opmerkelijk dat ze nog gauw 40.000 nieuwe aanmeldingen toelaten... Je kan ondertussen met huidige vraag al 3x ArenA vullen voor CL
Is toch logisch? Meer betalende leden, die waarschijnlijk maar 1x kopen.
pi_181619377
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die Argentijn kan zomaar eens een dure miskoop blijken te zijn ja, maar goed dat kan gebeuren.

Het zal in elk geval een spannende titelstrijd worden.
Wat verwacht je van morgen?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_181619552
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:09 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wat verwacht je van morgen?
Een heel lastig potje, maar uiteindelijk trekt Ajax het wel over de streep.

Valt te hopen in elk geval :') we kunnen daar niet elk jaar blijven verliezen.
Oh.
  zaterdag 1 september 2018 @ 13:28:06 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181619729
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die Argentijn kan zomaar eens een dure miskoop blijken te zijn ja, maar goed dat kan gebeuren.
Vooral een vaag verhaal. Lijkt er op dat die bovenbeenblessure die hij kort na zijn binnenkomst opliep iets chronisch dreigt te worden en ze daarom geen enkel risico willen nemen.

Gozer kan bizar voetballen en heeft een neus voor de goal, maar ja ,dan moet je wel aan spelen gaan komen.

quote:
Het zal in elk geval een spannende titelstrijd worden.
Laten we het hopen, maar laten we vooral hopen dat Ajax en PSV op deze voet verder kunnen gaan en de Eredivisie uit het gat komt. Wie er dan dit jaar kampioen wordt zal me aan mijn reet roesten.
pi_181619779
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een heel lastig potje, maar uiteindelijk trekt Ajax het wel over de streep.

Valt te hopen in elk geval :') we kunnen daar niet elk jaar blijven verliezen.
Volgens mij maar 1 keer makkelijk daar gewonnen, die 1-5 met 3 keer Pantelic. Zal wel een moeizame 0-1 of 1-2 worden ofzo.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_181619791
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vooral een vaag verhaal. Lijkt er op dat die bovenbeenblessure die hij kort na zijn binnenkomst opliep iets chronisch dreigt te worden en ze daarom geen enkel risico willen nemen.

Gozer kan bizar voetballen en heeft een neus voor de goal, maar ja ,dan moet je wel aan spelen gaan komen.

Ik baseerde me ook op wat PSV'er die wat trainingen daar van hem zagen en schrokken van zijn niveau :P Maar goed dat is ook iets waarmee je in moet komen nadat je weer fitter bent geraakt. Het lijkt wel wat op het verhaal Dolberg die er ook onverklaarbaar lang uit is.

quote:
Laten we het hopen, maar laten we vooral hopen dat Ajax en PSV op deze voet verder kunnen gaan en de Eredivisie uit het gat komt. Wie er dan dit jaar kampioen wordt zal me aan mijn reet roesten.
Volgend jaar zal Ajax een groot deel van het elftal verkopen en is het altijd maar afwachten wat er voor terugkomt, en bij PSV is de kans groot dat een Lozano wel een transfer zal maken. Zeker als hij het goed doet in de CL ook.
Oh.
pi_181619830
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:31 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Volgens mij maar 1 keer makkelijk daar gewonnen, die 1-5 met 3 keer Pantelic. Zal wel een moeizame 0-1 of 1-2 worden ofzo.
Daar teken ik voor :P Als je hier weer verliest sta je al meteen weer fors achter op PSV, en is het alweer verplicht om te winnen in Eindhoven.
Oh.
pi_181619940
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar teken ik voor :P Als je hier weer verliest sta je al meteen weer fors achter op PSV, en is het alweer verplicht om te winnen in Eindhoven.
Dan krijg je weer hetzelfde scenario als afgelopen 2 seizoenen, aangezien PSV vanavond gewoon gaat winnen. Dus een overwinning is wel een vereiste ja, maakt niet uit hoe verder.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 1 september 2018 @ 14:05:50 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181620298
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:39 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dan krijg je weer hetzelfde scenario als afgelopen 2 seizoenen, aangezien PSV vanavond gewoon gaat winnen. Dus een overwinning is wel een vereiste ja, maakt niet uit hoe verder.
CL gehaald nu dus die spanning is eraf, benieuwd hoe ze daarmee omgaan
  zaterdag 1 september 2018 @ 14:09:35 #142
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181620350
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:39 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dan krijg je weer hetzelfde scenario als afgelopen 2 seizoenen, aangezien PSV vanavond gewoon gaat winnen. Dus een overwinning is wel een vereiste ja, maakt niet uit hoe verder.
Willem II zal vanavond toch vol vertrouwen die pot aangaan, gelet op het pak slaag dat ze PSV vorig jaar gaven. En PSV heeft Europa in de benen.

Zijn nooit makkelijke wedstrijden.
  zaterdag 1 september 2018 @ 14:13:14 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181620415
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Willem II zal vanavond toch vol vertrouwen die pot aangaan, gelet op het pak slaag dat ze PSV vorig jaar gaven. En PSV heeft Europa in de benen.

Zijn nooit makkelijke wedstrijden.

thuis? Geen enkel probleem
pi_181620891
Neem aan dat tickets regelen voor Benfica-thuis met een CC niet mogelijk gaat zijn :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_181620912
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Willem II zal vanavond toch vol vertrouwen die pot aangaan, gelet op het pak slaag dat ze PSV vorig jaar gaven. En PSV heeft Europa in de benen.

Zijn nooit makkelijke wedstrijden.

True that, maar gezien de statistieken van PSV in thuiswedstrijden de afgelopen jaren heb ik niet de illusie dat Willem II een puntje of meer daar gaat pakken.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_181621006
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:37 schreef Amoeba het volgende:
Neem aan dat tickets regelen voor Benfica-thuis met een CC niet mogelijk gaat zijn :')
Ze willen nog wel wat in de losse verkoop gooien, maar zal wel lastig worden.
Oh.
pi_181621023
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

True that, maar gezien de statistieken van PSV in thuiswedstrijden de afgelopen jaren heb ik niet de illusie dat Willem II een puntje of meer daar gaat pakken.
Dat zal gewoon weer een 4-0 overwinning worden ja.
Oh.
pi_181621127
Brobbey scoort ff een hatrrick.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_181621254
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:50 schreef StarGazer het volgende:
Brobbey scoort ff een hatrrick.
Probeer hem maar in Jong Ajax, wil hem wel eens zien tegen spelers van een gelijk fysiek.
Oh.
pi_181621300
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Willem II zal vanavond toch vol vertrouwen die pot aangaan, gelet op het pak slaag dat ze PSV vorig jaar gaven. En PSV heeft Europa in de benen.

Zijn nooit makkelijke wedstrijden.

Al stelt PSV maar 9 man op rollen ze dat Willem II nog op.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')