SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
Nope, heb je bepaalde status voor nodig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Jooo!
Iemand die me tips kan geven hoe ik aan tickets voor Bayern - Ajax kom? Heb wel een Ajax clubcard maar daarmee kan je geloof ik niet zomaar uit-tickets kopen, toch?
Reden dat ik naar die wedstrijd vraag is omdat ik in Mnchen woon. Zou toch mooi zijn als ik ons cluppie hier in de Allianz Arena kan zien spelen, ligt zowat in mijn achtertuin.
Oh ja, en via Bayern tickets regelen zal er wel niet in zitten, gewoon te populair en kom je niet tussen.
over wie gaat dit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:07 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom is onze medische staff zo bizar slecht dan? Of hebben wij gewoon vaak pech met lange blessures?
Vond ik ook al. Vrijwel elke blessure valt tegen waar je bij andere clubs ziet dat spelers eigenlijk sneller terug zijn.quote:
Dolberg, Sinkgraven en Cerny hebben we het dan over?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vond ik ook al. Vrijwel elke blessure valt tegen waar je bij andere clubs ziet dat spelers eigenlijk sneller terug zijn.
Dit seizoen, maar dit is echt al jaren aan de gang.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dolberg, Sinkgraven en Cerny hebben we het dan over?
Ook, maar Frenkie zou vorig seizoen ook PSV uit wel halen en die was net aan fit voor Graz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dolberg, Sinkgraven en Cerny hebben we het dan over?
het lijkt me toch stug dat bij vergelijkbare blessures het bij Ajax veel langer duurt dan bij de andere clubs, ik neem aan dat ze daar zelf ook naar kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit seizoen, maar dit is echt al jaren aan de gang.
Thanks... heb nu idd even rondgevraagd en gezocht. Wel het e.e.a. te krijgen, maar ja, 120 voor de goedkoopste tickets (bovenste ring). Je moet er wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:07 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Nope, heb je bepaalde status voor nodig.
Ik zou toch proberen om via Bayern wat te regelen hoor.
Beetje rondvragen, misschien bij supporters die geregistreerd staan bij Bayern maar zelf niet willen/kunnen?
Ik heb wel vaker via thuisclubs kaartjes weten te regelen. De ene keer wat legaler dan de andere keer zeg maar.
Welke spierblessure?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:19 schreef Itisbangin het volgende:
Even nog een reactie op vorig topic. Het ging mij er niet om dat Dolberg geblesseerd was, maar meer: herstel duurt een paar weken, in de praktijk blijkt het een paar maanden te duren.
En dit gebeurt -op het seizoen Bosz na- vrij vaak. Hierboven worden al enkele gevallen genoemd. Dan is het geen toeval meer. Zeker qua spierblessures.
Vragen ze bij Bayern zoveel voor een potje tegen Ajax?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:56 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Thanks... heb nu idd even rondgevraagd en gezocht. Wel het e.e.a. te krijgen, maar ja, 120 voor de goedkoopste tickets (bovenste ring). Je moet er wat voor over hebben.
Ten Hag ziet het zitten in Cerny?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:14 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Cerny ? Die was in Juni al in training (niet met de groep), zou wel lekker zijn als die er ook weer bij is. Al is het maar voor de breedte en wie weet lost ie z'n belofte in.
Dat kunnen we nog niet weten aangezien hij nog geen beroep op hem heeft kunnen doen.quote:
In principe kun je met de clubcard wel een kaart kopen voor het uitvak, alleen ben je als laatste aan de beurt. De kans is dan dus aanwezig dat het uitverkocht is. Anderen hier kunnen die kans misschien wat beter inschatten. Wel een behoorlijk uitvak natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Jooo!
Iemand die me tips kan geven hoe ik aan tickets voor Bayern - Ajax kom? Heb wel een Ajax clubcard maar daarmee kan je geloof ik niet zomaar uit-tickets kopen, toch?
Reden dat ik naar die wedstrijd vraag is omdat ik in Mnchen woon. Zou toch mooi zijn als ik ons cluppie hier in de Allianz Arena kan zien spelen, ligt zowat in mijn achtertuin.
Oh ja, en via Bayern tickets regelen zal er wel niet in zitten, gewoon te populair en kom je niet tussen.
Volgens mij wil echt iedereen naar Bayern uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In principe kun je met de clubcard wel een kaart kopen voor het uitvak, alleen ben je als laatste aan de beurt. De kans is dan dus aanwezig dat het uitverkocht is. Anderen hier kunnen die kans misschien wat beter inschatten. Wel een behoorlijk uitvak natuurlijk.
"beetje oktoberfest vieren" zit er niet meer spontaan in helaas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij wil echt iedereen naar Bayern uit.
Maar we gaan gewoon met ajax fok een roadtripje maken naar bayern, daar beetje oktoberfest vieren en ergens daar in een kroeeg kijken?
Zag ik ook al ja. Maar goed dat zal niet zo inspannend zijn en hem het gevoel geven dat hij toch nog bij de groep hoort.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op het fimpje van AT5 vandaag doet Dolberg wel mee met de rondo overigens.
B en A junioren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Bladeren; Bakboord, Schuurs, Botman, Bakker; Ekkelenkamp, Jensen, Gravenberch; Khn, Sierhuis, Lang
Aardige Jong Ajax opstelling
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:06 schreef Evertjan het volgende:
Gaat Ajax nog wat kopen vanavond????
Jong Ajax moet gewoon met een middenveld Gravenberch - Pasquali - Jensen spelen.quote:
hoe kan je dat zo stellig zeggen? eerder las ik dan Ten Hag een extra spits wel ziet zitten naast Huntelaar en Dolberg.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:37 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
hoe kan je dat zo stellig zeggen? eerder las ik dan Ten Hag een extra spits wel ziet zitten naast Huntelaar en Dolberg.......ten hag heeft ondertussen al een paar keer gezegd dat die niet meer komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meest recente bericht:quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ten hag heeft ondertussen al een paar keer gezegd dat die niet meer komt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:37 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
hoe kan je dat zo stellig zeggen? eerder las ik dan Ten Hag een extra spits wel ziet zitten naast Huntelaar en Dolberg.......Ze hebben al gezegd dat er niks meer bij komt, hebben wel wat geprobeerd maar dat bleek niet haalbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
kut, ga ik toch nog met een shit gevoel 't weekend inquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben al gezegd dat er niks meer bij komt, hebben wel wat geprobeerd maar dat bleek niet haalbaar.
Ajax heeft wel een probleem als Huntelaar geblesseerd raakt ja. Maar aan de andere kant is het dan ook wel weer typisch Ajax om een jeugdspeler de kans te geven op die positie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:46 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
kut, ga ik toch nog met een shit gevoel 't weekend inAjax wat doe je...
Zie je daar nog potentie?...... Enige voordeel van een wegvallende Huntelaar zie ik erin dat ik hoop dat spelers als Donny vd Beek dan weer wat meer naar voren gaan en vaker proberen te scoren... Mja, 't zal wel makkelijk roepen zijn voor mij vanaf de wal, hopelijk is er een planquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een probleem als Huntelaar geblesseerd raakt ja. Maar aan de andere kant is het dan ook wel weer typisch Ajax om een jeugdspeler de kans te geven op die positie.
goud.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/1035648442763276292
deze tweet lol
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef skysherrif het volgende:
deze tweet lol
Fantastisch.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef skysherrif het volgende:
deze tweet lol
Ja, echt top!quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme wat ben ik blij dat Ziyech nog blijft.
CL speelt zeker meequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:18 schreef skysherrif het volgende:
Onana, de ligt, frenkie en ziyech allemaal gebleven.
Hoe. Dan.
Hahahahahaha godverdommequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef skysherrif het volgende:
deze tweet lol
Klopt, maar ik denk dat Benfica weinig weet van Ajax en wij weinig weten van hun.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:23 schreef skysherrif het volgende:
Hoorde trouwens van een Portugese vriend dat de media in Portugal vinden dat Benfica bijna verplicht is door te gaan in hun poule.
Al zijn ze stiekem wel onder de indruk van de namen in de defensie van ajax.
Benieuwd op hoeveel hij zat en hoeveel het is geworden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:56 schreef skysherrif het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-fenomenaal-contract
En terecht, goed gedaan Overmars.
MVP deze zomer.
PSV staat na de thuismatch tegen ajax gewoon weer 7 puntjes voorquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
We kunnen het nu officieel zeggen: HIER GAAN WIJ HET MEE DOEN.
Toch wel de sterkste selectie van de Eredivisie. Kampioenschap is verplicht.
'fenomenale opwaardering' wordt het genoemd en hij zat wss al aan het plafond?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd op hoeveel hij zat en hoeveel het is geworden.
Ik denk vergelijkbaar met Tadic. Terecht.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'fenomenale opwaardering' wordt het genoemd en hij zat wss al aan het plafond?
Denk dat ie nu wel 2.5 a 3 gaat verdienen?
Ja precies, je kan niet ziyech in je team hebben als beste voetballer en dat tadic en blind dan meer verdienen, dat zorgt voor scheve verhoudingen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk vergelijkbaar met Tadic. Terecht.
Mike Verweij noemt hem wel #grootverdiener bij ajax, dus miss nog wel meer dan Tadic.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk vergelijkbaar met Tadic. Terecht.
Het gaat een spannende strijd worden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV staat na de thuismatch tegen ajax gewoon weer 7 puntjes voor
Jammer dat er geen extra jaartje inzat. Opwaarderen die transferwaarde!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mike Verweij noemt hem wel #grootverdiener bij ajax, dus miss nog wel meer dan Tadic.
Ajax gaat gewoon revanche nemen in Eindhoven.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV staat na de thuismatch tegen ajax gewoon weer 7 puntjes voor
Kan wel ja. Als er maar geen lage clausule in komtquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'fenomenale opwaardering' wordt het genoemd en hij zat wss al aan het plafond?
Denk dat ie nu wel 2.5 a 3 gaat verdienen?
Dat vind ik ook wel jammer, maarja dat zal hij wel niet gewild hebben omdat hij volgend seizoen sowieso wel wil vertrekken.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat er geen extra jaartje inzat. Opwaarderen die transferwaarde!
Dat snap ik wel maar het is toch jammer. Dan kan je echt goed geld vangen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel jammer, maarja dat zal hij wel niet gewild hebben omdat hij volgend seizoen sowieso wel wil vertrekken.
Ben bang dat we komend seizoen zoveel geld gaan vangen dat die paar miljoen extra voor ziyech niet zoveel uitmaaktquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar het is toch jammer. Dan kan je echt goed geld vangen.
Benieuwd hoe hij zich houdt op CL-niveau dan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar het is toch jammer. Dan kan je echt goed geld vangen.
Neres, Onana, Nico, Frenkie, Donny, Ziyech, De Ligt en misschien Dolberg. 250 miljoen koekoekquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben bang dat we komend seizoen zoveel geld gaan vangen dat die paar miljoen extra voor ziyech niet zoveel uitmaakt
Ziyech zijn gevaar zit hem in het onnodige balverlies dat kan tegen Benfica en Bayern dodelijk zijn. Gelukkig knokt hij Europees wel voor elke bal.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij zich houdt op CL-niveau dan.
Maar denk dat Ajax uiteindelijk rond de 30 miljoen zal krijgen eigenlijk.
Op rechtsbuiten is dat nu minder het geval en hopelijk kan hij wat vaster worden aan de bal (behalve risicovolle steekpasses, die kunnen onderschept worden en dat maakt niet uit).quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ziyech zijn gevaar zit hem in het onnodige balverlies dat kan tegen Benfica en Bayern dodelijk zijn. Gelukkig knokt hij Europees wel voor elke bal.
Ben er toch bang voor dat het ontbreken van een spits ons nog gaat opbreken de aankomende maanden, Huntelaar is leuk voor de eredivisie maar in de CL zie ik 'm weinig potten meer breken, plus Sierhuis daarachter is ook niveau rechterrijtje.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef skysherrif het volgende:
deze tweet lol
Donny ? Die mag echt z'n handen dichtknijpen dat ie bij Ajax voetbalt. Zie hem niet echt een stap maken eigenlijk, voor de rest wel echt benieuwd hoe we de verwachte leegloop volgend seizoen gaan invullen. Maar zoals je zelf al zegt aan geld geen gebrek.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Neres, Onana, Nico, Frenkie, Donny, Ziyech, De Ligt en misschien Dolberg. 250 miljoen koekoek
Jullie hebben een goede selectie maar jullie hebben geen Guti en Chucky.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
We kunnen het nu officieel zeggen: HIER GAAN WIJ HET MEE DOEN.
Toch wel de sterkste selectie van de Eredivisie. Kampioenschap is verplicht.
Wat voor keiharde onderhandelingen zijn er gedaan dan?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:56 schreef skysherrif het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-fenomenaal-contract
En terecht, goed gedaan Overmars.
MVP deze zomer.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef skysherrif het volgende:
deze tweet lol
Het voelt alsof we in een alternatieve tijdlijn zitten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:40 schreef patrickt37 het volgende:
Echt bijzonder..... Selectie is compleet gebleven. Ik begin het gevoel te krijgen dat het wel eens een heel leuk jaar kan gaan worden.
die gast zal vast geen verkeerde aankoop zijn maar hij heeft nog geen minuut gespeeld en volgens iedere psver is hij de beste van de eredivisiequote:Op zaterdag 1 september 2018 05:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jullie hebben een goede selectie maar jullie hebben geen Guti en Chucky.
Waar heb ik gesteld dat Gutirrez de beste speler van de Eredivisie is?quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die gast zal vast geen verkeerde aankoop zijn maar hij heeft nog geen minuut gespeeld en volgens iedere psver is hij de beste van de eredivisie
quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelt alsof we in een alternatieve tijdlijn zitten.
Ik vertrouw het niet.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die gast zal vast geen verkeerde aankoop zijn maar hij heeft nog geen minuut gespeeld en volgens iedere psver is hij de beste van de eredivisie
Het is niet alsof ze dan niet genoeg kunnen inschrijven. Sierhuis is nog -19 speler geloof ik.quote:Op zaterdag 1 september 2018 09:08 schreef KingRadler het volgende:
Ik weet niet hoever Dolberg al is of Ajax hem ook gaat inschrijven voor CL
Klein beetje maar, geukkig kaartjes binnenquote:Op zaterdag 1 september 2018 10:03 schreef Simmertje het volgende:
Iedereen is aan het F5-en op de ticket site?
wel netjes dat ze het doen, had van Os dat toen maar gedaan, de lulquote:Op zaterdag 1 september 2018 10:08 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd wie de volgende speler is die vind dat hij aan salarisverhoging toe is.
vindquote:Op zaterdag 1 september 2018 10:08 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd wie de volgende speler is die vind dat hij aan salarisverhoging toe is.
Ach, je hebt sommige ploegen die nog steeds of in ieder geval recent hun club als een communistisch bolwerk zien. Bij Bayern verdien je als topper ook niet extreem veel volgens mij.quote:Op zaterdag 1 september 2018 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel netjes dat ze het doen, had van Os dat toen maar gedaan, de lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |