Wat zijn volgens jou de pareltjes dan?quote:Op maandag 26 november 2018 11:50 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet dat die nu Bon Iver hebben is dat een act wat sowieso niet echt tot z'n recht zou komen op het hedendaagse Pinkpop.
Een categorie groter, meer mainstream. Ik vind Fleetwood overigens een prima parel. Verder zit Pinkpop dan toch gewoon in de categorie stadionrock/popacts, dus een Pink, U2, Coldplay. Ik had Bon Jovi er ook prima vinden passen, zijn ook al tig jaar niet meer in NL geweest. Maar goed, icm Fleetwood Mac wordt het dan wellicht iets teveel classic.quote:Op maandag 26 november 2018 14:05 schreef AudioFranzzz182 het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de pareltjes dan?
quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:11 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
1. Kensington
2. Coldplay
3. Krezip
Ik mis live.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:11 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
1. Kensington
2. Coldplay
3. Krezip
Moet enkel wel in het budget passenquote:Op maandag 26 november 2018 13:45 schreef TheVulture het volgende:
Mojo is inderdaad het grote probleem, van alles wat je los in juni kunt gaan bekijken kun je een hele mooie lineup neerzetten...
Dat was ook wel te verwachten. Pinkpop was in 2018 het enige festival waar DJVT níet stondquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijkbaar hebben ze op 3FM (per ongeluk) De Jeugd van Tegenwoordig bevestigd.
verzamelen van gegevens voor marketingdoeleinden...quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef AgeEll het volgende:
Hoe kunnen ze nog de gouden tip.doen. De meeste achts liggen toch al vast.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijkbaar hebben ze op 3FM (per ongeluk) De Jeugd van Tegenwoordig bevestigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |