Ben daar in het voorjaar met mijn vrouw geweest. Zal wat tips posten in dat topic. Is het gelijk weer los.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga binnenkort een paar dagen naar Bologna, en misschien vind ik het als ik daar ben wel fijn als dit topic dan open is. TRV / Bologna (Italië) Geen idee of ik er ga posten verder
Ja leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 05:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben daar in het voorjaar met mijn vrouw geweest. Zal wat tips posten in dat topic. Is het gelijk weer los..
Ga er vandaag mee aan de slag. Zal er wel restauranttips in doen, maar dat is dan voor anderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja leuk!
En ik weet dat voor jou het culinaire ook altijd heel belangrijk is, maar dat heb ik minder. Voor mij is het belangrijker dat ik me tijdens het eten prettig voel in mijn uppie. Ik denk dat ik vooral veel voor de aperitivo ga. Dus de restauranttips hoef je voor mij niet te doen. Wel ben ik erg geïnteresseerd in wat jij er het leukste vond om te doen. En ik wil ook proberen een dagje naar San Marino te gaan.
Donequote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:29 schreef J.B. het volgende:
Ik ga over twee weken naar o.a. Brazilië en heb daar nog wat vragen over. Zou dit topic daarom weer open kunnen: TRV / Brazilië deel 4: Verde E Amarelo ?
Als jij me vertelt wat er tegen de regels is zodat het op slot moet, zal ik het sluiten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:16 schreef Modus het volgende:
Waarom precies is dit gedrocht nog steeds open?
TRV / Vakantie naar Peru
Het is een trolltopic van 1 of andere kutkloon, geopend ten tijde van toen Joran laatst weer even in het nieuws was, waar het geposte plaatje ook naar verwees, dat na 1 dag ofzo het al niet meer deed. En weer een hoop offtopic reacties van usual suspects.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als jij me vertelt wat er tegen de regels is zodat het op slot moet, zal ik het sluiten.
Nee, maar wat ik een goed topic vind, doet er niet toe m.b.t. het al dan niet plaatsen van een slotje.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is een trolltopic van 1 of andere kutkloon, geopend ten tijde van toen Joran laatst weer even in het nieuws was, waar het geposte plaatje ook naar verwees, dat na 1 dag ofzo het al niet meer deed. En weer een hoop offtopic reacties van usual suspects.
Of vind je dit wel een goed topic voor serieuze ervaringen m.b.t. Peru?
Vooruit. Dat proberen we een tijdje.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:45 schreef derLudolf het volgende:
TRV / [Korte reisverslagen] ... in Fogelvlucht
Kan deze misschien niet sticky? Het is altijd weer zoeken naar dit topic als ik er iets wil plaatsen. Misschien plaatsen meer mensen er iets als ze van het bestaan van het topic afweten?
Ja! Moet wel even in mijn geheugen graven naar de TT. Iets met treinen in Europa geloof ik. Ik ga even zoeken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef miss_sly het volgende:
Is er een topic over treinreizen met tips hoe en waar je het beste treintickets kunt boeken? Of een bureau dat hierbij hulp kan bieden?
Een kleine reeks zelfs: Topicreeks: Met de trein door Europa (Interrail enzo) #3quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef miss_sly het volgende:
Is er een topic over treinreizen met tips hoe en waar je het beste treintickets kunt boeken? Of een bureau dat hierbij hulp kan bieden?
Dank!quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een kleine reeks zelfs: Topicreeks: Met de trein door Europa (Interrail enzo) #3
Laatste post is wel van 5 jaar geleden, maar dat maakt in TRV nooit zoveel uit. Je kunt het zelf wel kicken.
Een bekend bureau is trouwens https://www.treinreiswinkel.nl/ maar ik heb daar zelf geen ervaring mee en boek gewoon zelf bij NS, of Deutsche Bahn, of de Belgisch NMBS. Of als ik in een ander land ben bij de desbetreffende nationale maatschappij / regionale aanbieder.
Jazeker!quote:Op zondag 17 september 2023 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
Mag deze van het slot af?
TRV / Malta
Gelukt!quote:Op zondag 17 september 2023 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
En een reeksje maken?
liesje1979 in TRV / Malta #2
UIO_AMS in TRV / China #8 Smog!quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik had even gekeken en zag dat de reeks van reizen naar China gesloten is. Kan deze weer open?
Had gehoord dat je voor reizen tot 2 weken geen visum meer nodig hebt dus China heeft mijn interesse wel gewekt.
Selbstverständlichquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
Is er ook een algemeen topic van Duitsland, de search zie ik het zo niet.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou iemand dit topic weer kunnen openen? Wil er graag in posten maar is al te oud en wil geen nieuw topic openen.
TRV / Reizen naar Sri Lanka IV
Donequote:Op maandag 26 februari 2024 13:10 schreef J.B. het volgende:
Zou een mod zo vriendelijk willen zijn om dit topic weer te openen:
TRV / Peru deel #3 "Festival del Cuy"
Ik zit momenteel in Bolivia en ga over een paar dagen naar Peru. Aangezien ik wat zaken zou willen vragen zou ik er graag weer in kunnen posten.
Alvast bedankt!
Done!quote:Op maandag 5 mei 2025 09:41 schreef nostra het volgende:
Kan iemand TRV / Reisplannen 2025 in 2025 veranderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |