SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on
[ Bericht 1% gewijzigd door JR-Style-93 op 30-08-2018 23:02:57 ]Oh.
twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 30-08-2018 om 19:57:50Zojuist met de vaste Ajax-watchers contact gehad met Erik ten Hag. De trainer noemt de loting perspectiefrijk en kijkt uit naar het weerzien met zijn voormalige club Bayern Mnchen. Het doel is overwinteren in Europa. Meer zo op https://t.co/6JwB8mSaSP #Ajax reageer retweet
Ikquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Wie is hier lid van Ajax life? Kan die mij een dm sturen.
Ach ja, het is weer eens wat anders dan Trencin.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:00 schreef Maastoren het volgende:
Lucky Ajax.
Als je een keer kan overwinteren in CL is het nu wel.
Die gingen er keihard uit tegen Larnaca lees ik netquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, het is weer eens wat anders dan Trencin.
Klopt. Goed gezien van jou.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, het is weer eens wat anders dan Trencin.
Bedankt Hans.quote:
Onderschat die niet. Groot team uit Cyprus.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die gingen er keihard uit tegen Larnaca lees ik net
Jordi Cruijff zat daar toch ooit (lol)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onderschat die niet. Groot team uit Cyprus.
Athene heeft ook wel aardige capaciteit toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:08 schreef Tjacka het volgende:
3500 tickets in Lissabon en Mnchen. Aiitt.
Rode Ster of AEK scheelt niet heel. Ook in de drie voorronden elke keer de gewenste tegenstander gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bayern - Benfica - Ajax - Rode Ster zou ik een mooie poule vinden.
Maar wel het nieuws gehad dat Dolberg dus voorlopig niet fit is, dat is wel zonde.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:10 schreef Urquhart het volgende:
“Er komt niemand meer bij, we gaan het met deze selectie doen”
Bron: TeleMike
THIS IS OUR YEARquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Rode Ster of AEK scheelt niet heel. Ook in de drie voorronden elke keer de gewenste tegenstander gehad.
Alle lotingen vallen goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |