Vorig seizoen speelde ze best behoorlijk meen ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham is niet altijd geweldig Europees.
Benieuwd trouwens of jullie op Wembley mogen spelen of in hun nieuwe stadion.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
Hij is op Schiphol jongens!
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:44 schreef BeamofLight het volgende:
Haha discussiëren welke uitwedstrijden te doen.. alles al gehad.
Milaan t kutste, maar toen wel mooiste affiche met halve finale
Barca te vaak geweest
Londen altijd leuk, nieuw stadion, maar ja...te bekende stad.
Barca waarschijnlijk maar dan
Die zullen zinnen op wraak denk ik...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:46 schreef TLC het volgende:
Barca-PSV met die 2 goals van Nilis toen het eindigde in 2-2
arme cornervlagquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:46 schreef TLC het volgende:
Jawel, ook wel een goed team maar PSV op een goede dag acht ik thuis niet eens kansloos. Ook niet tegen Inter.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vorig seizoen speelde ze best behoorlijk meen ik.
Spurs lijkt me wel een geweldige wedstrijd om naar toe te gaan. Zeker als ze op Wembley spelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, ook wel een goed team maar PSV op een goede dag acht ik thuis niet eens kansloos. Ook niet tegen Inter.
En Barįa kan je hebben als die al geplaatst zijn en dan Messi rust geven (al wil iedereen bij PSV hem vast wel zien spelen daar)
Gunstig of ongunstig?quote:PSV Schema:
Begint bij Spurs uit
Dan thuis tegen Inter
Dubbel tegen Barcelona eerst thuis
Thuis tegen Spurs
Afsluiten in Milaan
Volgens mij is dat nieuwe stadion pas in oktober af? Dus moet je wat geluk hebben met het speelschema ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Spurs lijkt me wel een geweldige wedstrijd om naar toe te gaan. Zeker als ze op Wembley spelen.
ONZE GutiGod.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
Hij is op Schiphol jongens!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met Wembley, Camp Nou en San Siro doe je wel even drie iconische stadions aan
8x locadiaquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Die andere teams zullen zich kapot grschrokken hebben toen PSV uit de koker kwam.
Eitje verder. Mogelijk dat je uit in Barca een puntje laat liggen. Met 16 punten doorgaan is ook mooi.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Die andere teams zullen zich kapot grschrokken hebben toen PSV uit de koker kwam.
Eitje verder. Mogelijk dat je uit in Barca een puntje laat liggen. Met 16 punten doorgaan is ook mooi.
Het zijn gewoon prachtige tegenstanders. Gewoon van genieten en hopen dat je door geluk en keihard werken misschien derde wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook wel leuk voor jullie -19 dit
Klopt, mooie uitdagingen wel. Benieuwd naar hoe bij jullie een Lozano, Gutierrez, Bergwijn, Pereiro zich houden op dit niveau. Maar met jullie verdediging ga ik wel wat vrezen tegen die teams voor veel goals tegenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zijn gewoon prachtige tegenstanders. Gewoon van genieten en hopen dat je door geluk en keihard werken misschien derde wordt.
Je hebt niks, het kan alleen maar mooier worden.
Bommel zal wel 5-3-2 gaan spelen, neem ik aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, mooie uitdagingen wel. Benieuwd naar hoe bij jullie een Lozano, Gutierrez, Bergwijn, Pereiro zich houden op dit niveau. Maar met jullie verdediging ga ik wel wat vrezen tegen die teams voor veel goals tegen
ach ja, hou je een beetje staande en je hebt je als speler en club al bewezen. ook wel lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, mooie uitdagingen wel. Benieuwd naar hoe bij jullie een Lozano, Gutierrez, Bergwijn, Pereiro zich houden op dit niveau. Maar met jullie verdediging ga ik wel wat vrezen tegen die teams voor veel goals tegen
Ja ik zou ook geen Luuk de Jong opstellen in zo'n uitwedstrijd in Camp Nou, dat kan ook eigenlijk niet om Luuk de Jong en Messi in één wedstrijd te laten spelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bommel zal wel 5-3-2 gaan spelen, neem ik aan.
Schitterende stadions, topspelers en wereldklasse voetbal?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:01 schreef Zorro het volgende:
De club waar ik in Spanje het meest een hekel aan heb.
De club waar ik na Arsenal in Engeland de meeste hekel aan heb.
De club waar ik in Italie het meeste een hekel aan heb.
Toploting
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wij hadden hoessen en sereroquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zou ook geen Luuk de Jong opstellen in zo'n uitwedstrijd in Camp Nou, dat kan ook eigenlijk niet om Luuk de Jong en Messi in één wedstrijd te laten spelen.
Gewoon Lozano en Bergwijn voorin en proberen op de counter wat leuks te doen.
Toen speelde Barca nergens meer omquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
wij hadden hoessen en serero
en die scoorden
El Ghazi scoorde nog in Camp Nouquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
wij hadden hoessen en serero
en die scoorden
Daar moeten jullie dan ook maar op hopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen speelde Barca nergens meer om
twitter:ChampionsLeague twitterde op donderdag 30-08-2018 om 19:45:42Liking the look of Group B, @Ronaldo? 😉#UCLdraw https://t.co/f2HMdW5tML reageer retweet
Of 5-2-3 met Malen centraal.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zou ook geen Luuk de Jong opstellen in zo'n uitwedstrijd in Camp Nou, dat kan ook eigenlijk niet om Luuk de Jong en Messi in één wedstrijd te laten spelen.
Gewoon Lozano en Bergwijn voorin en proberen op de counter wat leuks te doen.
haha echt hequote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:01 schreef Zorro het volgende:
De club waar ik in Spanje het meest een hekel aan heb.
De club waar ik na Arsenal in Engeland de meeste hekel aan heb.
De club waar ik in Italie het meeste een hekel aan heb.
Toploting
Als het dan toch top moet zijn had ik liever Real uit Spanje, Man Utd uit Engeland en Pot 4 is lastig om een gelijkwaardig alternatief voor Inter te vinden...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schitterende stadions, topspelers en wereldklasse voetbal?
Gadverdamme.
Epische wedstrijd, waar de jonge Waterreus een hele goede pot keepte en Eijkelkamp meerdere keren had moeten scoren...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:46 schreef TLC het volgende:
Wat is er mis met Spurs en Inter dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het dan toch top moet zijn had ik liever Real uit Spanje, Man Utd uit Engeland en Pot 4 is lastig om een gelijkwaardig alternatief voor Inter te vinden...
Deze clubs zijn de grootste kutclubs uit die landen. Behalve Spurs, die hebben Arsenal nog boven zich kwa walgelijk.
Dat zou nog eens verrassend goed kunnen werken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of 5-2-3 met Malen centraal.
Als ik aan jou vraag "wat is er mis met ajax", wat zeg je dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Spurs en Inter dan?
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik aan jou vraag "wat is er mis met ajax", wat zeg je dan?
Nou, dat. Ik mag ze niet.
De hele voetbalwereld hangt aan elkaar van clubs die je wel of niet mag, welke je support en waar je een grafhekel aan hebt.quote:
Ergens een grafhekel aan hebben is vaak een sterk te beargumenteren emotie, iets of iemand niet mogen is meestal voor kinderen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
De hele voetbalwereld hangt aan elkaar van clubs die je wel of niet mag, welke je support en waar je een grafhekel aan hebt.
En nu is het ineens
Logisch wel.
Er zijn toch wel redenen waarom je een hekel hebt aan een bepaalde club?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
De hele voetbalwereld hangt aan elkaar van clubs die je wel of niet mag, welke je support en waar je een grafhekel aan hebt.
En nu is het ineens
Logisch wel.
Wat er mis is met Milan zie ik niet, Chelsea ben ik juist vanwege alle haat hier gaan supporteren. En eenquote:
De hele voetbalwereld hangt aan elkaar van clubs die je wel of niet mag, welke je support en waar je een grafhekel aan hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat er mis is met Milan zie ik niet, Chelsea ben ik juist vanwege alle haat hier gaan supporteren. En eenMourinho
club natuurlijk.
Ik ben wel echt voor Real Madrid.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
Dat mensen zoveel buitenlandse clubs supporteren vind ik altijd vrij apart. Ik ben alleen voor PSV en verder boeit het me vrij weinig allemaal.
Goed he! Ik vind dat daar eigenlijk wel een tegeltje van gemaakt mag worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, mja. Je mag God op je blote knieën bedanken dat PSV naar Barcelona, Londen en Milaan toe mag. Het had bij wijze van spreken ook wederom Borisov, Maribor en Debrecen kunnen zijn. Tel uit je winst, hou je muil, en voetballen met die domme benen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:38 schreef Zorro het volgende:
Als jullie het dan zo graag weten:
Barcelona is begonnen met van Gaal en zijn ajax kliek. Sinds die tijd een teringhekel aan.
Spurs: In Londen is het voor mij Chelsea. Dat gaat niet samen. Al is mijn favoriete Engelse club altijd al Liverpool geweest. Behalve met Suarez, prachtig dat ze toen geen kampioen werden.
Inter: In Milaan is het Inter of Milan. Dat is Milan voor mij dus Inter is dan automatisch uit beeld.
Successupporter.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel echt voor Real Madrid.
Real Madrid en Liverpool kan ik ook wel waarderen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
Dat mensen zoveel buitenlandse clubs supporteren vind ik altijd vrij apart. Ik ben alleen voor PSV en verder boeit het me vrij weinig allemaal.
wa?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zie ik hier het Blacked plaatje met dat wijf als PSV en die negers als Barca, Spurs en Inter niet voorbij komen. Op WA al 5x gekregen
?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zie ik hier het Blacked plaatje met dat wijf als PSV en die negers als Barca, Spurs en Inter niet voorbij komen. Op WA al 5x gekregen
moet weer gelijk lachen om deze gouwe ouwequote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
moet weer gelijk lachen om deze gouwe ouwe
[ afbeelding ]
Je weet dat je een aantal keer ongelofelijk op je lazer gaat krijgen. Het is te hopen dat het zelfvertrouwen van een paar knapen (Dumfries oa) niet dusdanig om zeep wordt geholpen dat ze in de competitie ook geen bal meer raken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Loodzware poule maar wel mooie tegenstanders.
Godverquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde met 'wa' eigenlijk 'wat' op z'n Brabants.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb hem (nog) niet mogen ontvangen....
Ik wist alleen wat bowa met wa bedoelde.
Dat doet de naam wel vermoeden inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg internationaal inderdaad.
Het lijkt ook echt een dolletje van Mertens.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eens. Beetje waar de NLers spelem dan nog volgens. Maar juichen voor andere teams..... Nope. Alleen voor PSV wat dat betreft. Maar ieder zijn eigen voorkeur.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
Ah ja, dat kon ook nog natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik bedoelde met 'wa' eigenlijk 'wat' op z'n Brabants.
Wat een bijzondere redenenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:38 schreef Zorro het volgende:
Barcelona is begonnen met van Gaal en zijn ajax kliek. Sinds die tijd een teringhekel aan.
Spurs: In Londen is het voor mij Chelsea. Dat gaat niet samen. Al is mijn favoriete Engelse club altijd al Liverpool geweest. Behalve met Suarez, prachtig dat ze toen geen kampioen werden.
Inter: In Milaan is het Inter of Milan. Dat is Milan voor mij dus Inter is dan automatisch uit beeld.
Ik heb wel vrij veel sympathie voor Liverpool, maar noem mezelf geen fan of supporter daarvan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zie Zanka Jorgensenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus alleen aan Barca. En dan eigenlijk aan Ajaxquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:38 schreef Zorro het volgende:
maar daar wissel ik ook even makkelijk van. paar jaar geleden was dat bayern, nu geef ik daar heel weinig om. en over een paar jaar kan ik opeens united weer alle geluk van de wereld toewensen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel vrij veel sympathie voor Liverpool, maar noem mezelf geen fan of supporter daarvan.
Ahja, en Obispo is beter dan de Ligt toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Aad300: PSV kan zich meten met Tottenham Hotspur en PSV kan winnen van Inter
Nou, ze hebben het anders zelfstandig uitstekend voortgezet met mensen als Busquets, Suarez, Alves, Ibrahimovic, Pique en vele anderen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus alleen aan Barca. En dan eigenlijk aan Ajax.
Dat laatste kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Dat heb ik ook hoor, Klöpp, Wijnaldum en van Dijk zijn voor mij een reden om naar Liverpool te kijken, en het spel was vorig seizoen met tijd en wijlen ontzettend goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
maar daar wissel ik ook even makkelijk van. paar jaar geleden was dat bayern, nu geef ik daar heel weinig om. en over een paar jaar kan ik opeens united weer alle geluk van de wereld toewensen.
Nja Liverpool behield ik wel sympathie voor maar keek ik niet veel potjes toen ze een kutelftal hadden en nu wel meer. Maar het haalt het niet bij Ajax ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
maar daar wissel ik ook even makkelijk van. paar jaar geleden was dat bayern, nu geef ik daar heel weinig om. en over een paar jaar kan ik opeens united weer alle geluk van de wereld toewensen.
Hij heeft gelijk..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Alsof die clubs uit Madrid zo charmant zijn dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, ze hebben het anders zelfstandig uitstekend voortgezet met mensen als Busquets, Suarez, Alves, Ibrahimovic, Pique en vele anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |