Nah ik noem dat iets anders, maar laten we dat maar niet doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
wij noemen dat gewoon carnavalskinderen
Prima prijsje inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:35 schreef Dejannn het volgende:
Die transfersom voor Gutiérrez. Bizar hoe PSV dat telkens toch voor elkaar weet te krijgen.
Ja hij mindde z'n step niet op Schiphol en heeft z'n poot gebroken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:35 schreef Ciscus het volgende:
Is Gutierrez al geblesseerd onderhand?
Nee, maar moet wel minimaal een half jaar acclimatiseren om daarna bij Jong PSV minuten te gaan maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:35 schreef Ciscus het volgende:
Is Gutierrez al geblesseerd onderhand?
Heeft die gast ook nog andere filmpjes? Ik ben dit liedje eigenlijk hélemaal beu. Wat een tyfus herriequote:
Die Witsche actie op 00:40 mag die tegen Ajax doen.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heeft die gast ook nog andere filmpjes? Ik ben dit liedje eigenlijk hélemaal beu. Wat een tyfus herrie
Dat zou een verdomd rare zet zijn na het eindelijk aantrekken van Gutierrez.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Moet Rosario nu banken? Ik zou eerder Pereiro eruit halen als ik Van Bommel was.
Leg uit? Ik ben niet zo onder de indruk van Pereiro. Van Rosario wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zou een verdomd rare zet zijn na het eindelijk aantrekken van Gutierrez.
Maar ik snap dat je dat zou willen als Feyenoorder..
Jij hebt weinig PSV gekeken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leg uit? Ik ben niet zo onder de indruk van Pereiro. Van Rosario wel.
Zegt natuurlijk niet veel maar zitten mooie acties tussenquote:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 30-08-2018 om 07:55:27246 - Érick Gutiérrez (@GutiGalaviz) attempted a league-high 246 passes on the opposition half this Liga MX season. Distributor. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 30-08-2018 om 13:17:11Opvallende transfer: Gianluca Scamacca (19), de boomlange Italiaanse jeugspits die eerder bij #PSV speelde, is op weg naar PEC Zwolle. https://t.co/LyBNnznV0P reageer retweet
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:27 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 30-08-2018 om 13:17:11Opvallende transfer: Gianluca Scamacca (19), de boomlange Italiaanse jeugspits die eerder bij #PSV speelde, is op weg naar PEC Zwolle. https://t.co/LyBNnznV0P reageer retweet
Ten eerste, omdat Rosario en Pereiro andere type spelers zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit bij Raiola zekerquote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:27 schreef tompsv18 het volgende:
Rosario voegt helemaal niets toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |